Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Tover-Feetje schreef op 09-05-2026 om 16:34:

Voor de liefhebbers van Freida McFadden, De bloemist van C.J Pattison.
Dezelfde schrijfstijl en opbouw, geen literair meesterwerk maar leest wederom lekker makkelijk weg

Nu begonnen in Tegen beter weten in van Jane Fallon.

Meteen gedownload in Kobo 👍🏻

Ik ben nu bezig in “Verkeerde afslag” van Nicci French, dat is ook echt weer een lekker ouderwets fijn Nicci French boek, de vorige heb ik niet uitgelezen, maar deze bevalt goed.

Ik lees Als alles gedoofd is van Marie Vareille. Naar aanleiding van een tip van iemand hier.

Maheiden schreef op 04-05-2026 om 09:45:

[..]

Laatste akte heb ik ook net gelezen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een gegeven moment dacht: Hoeveel bladzijden nog?

Ik heb 'm uit en herken wel een beetje wat je zegt. Had wel iets compacter gekund ofzo, of nog een andere verhaallijn erdoorheen.

Nu ga ik beginnen in Good bad girl van Alice Feeney

Tover-Feetje schreef op 09-05-2026 om 16:34:

Voor de liefhebbers van Freida McFadden, De bloemist van C.J Pattison.
Dezelfde schrijfstijl en opbouw, geen literair meesterwerk maar leest wederom lekker makkelijk weg

Dankjewel voor de tip!

nlies schreef op 08-05-2026 om 23:44:

Hebben jullie dat ook? Een reader vol boeken merendeel niet gelezen en dan toch
iets anders zoeken op de onlinebieb? omdat er echt niets leuks te vinden is in je collectie

Ja omdat ik dan gewoon zin in iets anders heb of zo. 

Loulou39 schreef op 09-05-2026 om 09:42:

[..]

Hahaha 😁 gek is dat he!

Ik heb overigens hetzelfde met m’n kledingkast: allemaal kleding, en nooit wat om aan te trekken: ik herken een patroon… (maar dit laatste volledig terzijde en off topic😇).

Dat ook. En 4 streamingsdiensten en dan niet weten wat te kijken.

Fiorah schreef op 10-05-2026 om 00:27:

Ik lees Als alles gedoofd is van Marie Vareille. Naar aanleiding van een tip van iemand hier.

Goeiedag wat een goed boek. Van sommige boeken begrijp je gewoon niet waarom ze niet volledig zijn doorgebroken. Het is wel echt heftig.

Fiorah schreef op 10-05-2026 om 13:09:

[..]

Goeiedag wat een goed boek. Van sommige boeken begrijp je gewoon niet waarom ze niet volledig zijn doorgebroken. Het is wel echt heftig.

Gereserveerd. Ben benieuwd.

Dolfje schreef op 10-05-2026 om 10:13:

[..]

Dat ook. En 4 streamingsdiensten en dan niet weten wat te kijken.

😁

Fiorah schreef op 10-05-2026 om 13:09:

[..]

Naar aanleiding van je enthousiasme heb ik de schrijfster opgezocht en het boek “De onttoverden” gedownload. Die sprak me inhoudelijk wat meer aan dan “Als alles gedoofd is”, plus “De onttoverden” is het eerste boek van haar dat in Nederland is uitgegeven.

Leuke tip, ben heel benieuwd!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.