Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Ik vind mezelf redelijk vooroordeel-vrij maar toch kom je wel eens mensen tegen (zeker in uitersten) waarvan je denkt "Dat matcht vast niet." puur omdat diegene een totaal andere levensstijl heeft. Zou toch mooi zijn als we dan ondertussen wel boekentips van elkaar zitten te lezen.

joky schreef op 22-06-2026 om 13:03:

Ik vind tot nu toe alle boeken van Kirstin Hannah mooi.volgens mij heb ik ze allemaal gelezen. Sommige zelfs twee keer.

Ik heb daar ook meerdere van gelezen en iedere keer denk ik tegen het einde, wanneer houd het verhaal op haha. Alleen bij Aan het einde van de wereld, heb de laatste pagina's globaal gelezen. 

Maar de eenvoud van schrijven/lezen en de diepgang in de onderwerpen vind ik geniaal.

ik vond de vier windstreken van haar ook erg goed. Over de crisis in de jaren  30 en echte hongersnood ook in delen van de VS. Historisch ook interessant.

Loulou39 schreef op 20-06-2026 om 18:41:

[..]


Ik vond “De indringer” een leuk boek van Freida McFadden, dus als je nog nergens in begonnen bent, zou ik die doen. “De scheiding” was weer meer van hetzelfde…


Thnx voor de tip, ben begonnen in De indringer, bevalt goed! Doet me een beetje denken aan De crash, had jij dat ook?

Jeetjemina schreef op 23-06-2026 om 19:35:

[..]

Thnx voor de tip, ben begonnen in De indringer, bevalt goed! Doet me een beetje denken aan De crash, had jij dat ook?

Ja, dat had ik ook. Ik vond het leuk dat het even weer wat anders was. De scheiding vond ik echt wat minder (nog steeds lekker leesbaar hoor 😁)

ik begin net in  Voor altijd bij mij van Kristin Harmel. Vind haar boeken ook super. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.