Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Fiorah
22-06-2026 om 21:42
Ik vind mezelf redelijk vooroordeel-vrij maar toch kom je wel eens mensen tegen (zeker in uitersten) waarvan je denkt "Dat matcht vast niet." puur omdat diegene een totaal andere levensstijl heeft. Zou toch mooi zijn als we dan ondertussen wel boekentips van elkaar zitten te lezen.
Zeesterretje
22-06-2026 om 21:44
joky schreef op 22-06-2026 om 13:03:
Ik vind tot nu toe alle boeken van Kirstin Hannah mooi.volgens mij heb ik ze allemaal gelezen. Sommige zelfs twee keer.
Ik heb daar ook meerdere van gelezen en iedere keer denk ik tegen het einde, wanneer houd het verhaal op haha. Alleen bij Aan het einde van de wereld, heb de laatste pagina's globaal gelezen.
Maar de eenvoud van schrijven/lezen en de diepgang in de onderwerpen vind ik geniaal.
Mick87
22-06-2026 om 22:09
ik vond de vier windstreken van haar ook erg goed. Over de crisis in de jaren 30 en echte hongersnood ook in delen van de VS. Historisch ook interessant.
Jeetjemina
23-06-2026 om 19:35
Loulou39 schreef op 20-06-2026 om 18:41:
[..]
Ik vond “De indringer” een leuk boek van Freida McFadden, dus als je nog nergens in begonnen bent, zou ik die doen. “De scheiding” was weer meer van hetzelfde…
Thnx voor de tip, ben begonnen in De indringer, bevalt goed! Doet me een beetje denken aan De crash, had jij dat ook?
Loulou39
23-06-2026 om 19:53
Jeetjemina schreef op 23-06-2026 om 19:35:
[..]
Thnx voor de tip, ben begonnen in De indringer, bevalt goed! Doet me een beetje denken aan De crash, had jij dat ook?
Ja, dat had ik ook. Ik vond het leuk dat het even weer wat anders was. De scheiding vond ik echt wat minder (nog steeds lekker leesbaar hoor 😁)
Mick87
23-06-2026 om 21:23
ik begin net in Voor altijd bij mij van Kristin Harmel. Vind haar boeken ook super.