Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

ik ben begonnen in deel 6 van de Josie Quin serie van Lisa Regan. Heb de titel zo even niet bij de hand. 

Atmosphere uit. Ik vond het écht mooi. Ik ga maar eens op zoek naar een ander boek van haar dat ik nog niet heb gelezen.

deel 2 van het koffiehuis : De hofdame van Sisi - Marie Lacrosse, vreselijk genoten krijgt een interessant kijkje aan het hof.
En het romantische beeld van Sisi wordt genadeloos afgebroken, soms ergerde ik me ook wel is aan haar.

Kan niet wachten op deel 3 

Rogue schreef op 03-10-2025 om 09:24:

deel 2 van het koffiehuis : De hofdame van Sisi - Marie Lacrosse, vreselijk genoten krijgt een interessant kijkje aan het hof.
En het romantische beeld van Sisi wordt genadeloos afgebroken, soms ergerde ik me ook wel is aan haar.

Kan niet wachten op deel 3

Ik heb deel 1 klaarstaan, maar wordt al moedeloos van alle personages die voorin staan. Is het evengoed wel goed te volgen?

Lali schreef op 03-10-2025 om 09:38:

[..]

Ik heb deel 1 klaarstaan, maar wordt al moedeloos van alle personages die voorin staan. Is het evengoed wel goed te volgen?

het kan idd soms verwarrend zijn, sommige komen heel vluchtig voor dus de minst belangrijke negeer ik, en ik focus me meer op de hoofdpersonages.

Ik lees nu Powerless, van Lauren Roberts. Hoog Hungergamesgehalte. Wel leuk

Ik lees nu het huis met de palm van Esther Verhoef. Wel aardig.

Salt to the Sea van Ruta Sepetys en Meet Me at the Lake van Carley Fortune waren matig. Nu bezig in Loved One van Aisha Muharrar en dat is tot nu toe beter geschreven en een leuker verhaal dan de vorige twee.

de harteloze jager van Kristen Ciccarelli. Leest makkelijk weg, echt een YA boek

nlies schreef op 05-10-2025 om 00:01:

Ik lees nu Powerless, van Lauren Roberts. Hoog Hungergamesgehalte. Wel leuk

Staat ook op Kobo Plus zie ik, leuk als afwisseling tussen wat zwaars denk ik

Ik heb Het blauwe uur van Paula Hawkins net uitgelezen. Vond het wel ok maar had er in eerste instantie hogere verwachtingen van.
Weet niet wat het volgende boek gaat worden. Eerst eens kijken op de stapel van de bieb want die moeten voor de vakantie over 4 weken uit.
En moet de bookchoice selectie van oktober ook nog downloaden.

Net begonnen in “Een voor een” van Freida McFadden. Begint goed

Maheiden schreef op 05-10-2025 om 09:17:

Ik lees nu het huis met de palm van Esther Verhoef. Wel aardig.

Tweede helft in grote lijnen snel uitgelezen, ik vond er weinig aan. Tegenvaller. Nu het volgeboek van de stapel biebboeken die klaar ligt.

Ik lees nu twee boeken: een vlecht van heilig gras van Robin Wall Kimmerer. Een mooi boek over onze relatie met de natuur.

En ik ben net begonnen in de avonturen van Amina al Shirafi van Shannon Chakraborty. De Daevebad triologie vond ik prachtig, dus ben benieuwd naar dit boek van haar.

Boekenuil schreef op 06-10-2025 om 08:15:

Ik lees nu twee boeken: een vlecht van heilig gras van Robin Wall Kimmerer. Een mooi boek over onze relatie met de natuur.

En ik ben net begonnen in de avonturen van Amina al Shirafi van Shannon Chakraborty. De Daevebad triologie vond ik prachtig, dus ben benieuwd naar dit boek van haar.

Ik ben echt heel benieuwd hoe je dat tweede boek vindt. Het staat al tijden op mijn to-read lijstje, maar ik ben er nog niet aan toegekomen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.