Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

De héle nacht doorgelezen, Maheiden?

Beterlaat2021! schreef op 29-07-2025 om 07:57:

De héle nacht doorgelezen, Maheiden?

Haha, nee hoor. Ik was al een aardig eind op weg en werd om een uur of 4 wakker. Dan ga ik vaak even lezen als inslapen niet meteen lukt. Gelukkig nog wel daarna wat geslapen 🥱

Ik ben nu begonnen in pluk een roos van M.J. Arlidge. Die was aan de beurt voor mij in deze serie.

Ondertussen lees ik ook af en toe een verhaal uit Alle geschiedenis ooit.Geschreven door 4 podcastmakers van de gelijknamige podcast. Echt een aanrader als je van geschiedenis houdt.

Ik heb al 50 boeken gelezen dit jaar.  Wow!

Ik ga nu beginnen in de witte kamer van Samantha Stroombergen. Dat is nr. 64 van dit jaar. 

Ik ben net begonnen in Zondagskracht van Judith Visser.

Jammer dat je niet kunt zoeken in dit topic, ik lees nu het boek van Eleanor Oliphant. Net begonnen maar bevalt meteen al goed.

Fiorah schreef op 31-07-2025 om 22:43:

Jammer dat je niet kunt zoeken in dit topic, ik lees nu het boek van Eleanor Oliphant. Net begonnen maar bevalt meteen al goed.

Ja, heb ik ook gelezen (best lang geleden trouwens), maar vond het een heel leuk boek!
Als iemand een soortgelijk boek weet, hou ik me aanbevolen 😇.

Fiorah schreef op 31-07-2025 om 22:43:

Ik had dat een paar weken geleden gemeld. Ik vond het een heel bijzonder verhaal.  Veel leesplezier!

Ik lees nu Glint, deel 2 van De gouden gevangene. Schijnen al 5 delen van te zijn, weet niet of ik ze allemaal ga lezen, maar tot nu toe leest t lekker weg, Hoop alleen dat t niet te veel van hetzelfde wordt

Fear the Silence van Robert Bryndza. 
2e boek dat ik van hem lees. Ik denk dat daar mee stop want ook deze vond ik niet echt leuk of spannend. 

Last place you look van Louisa Scarr. 
Deze heeft me verrast! Las erg fijn weg, goede karakterontwikkeling en het begin van een serie. Gaat over een 2 detectives, een man en een vrouw, die beide met geheimen worstelen. 

De vrouw na mij van Greer Hendrics en Sarah Pekkanen. 
Boek in de stijl van Alice Feeney en Liane Moriarty. Eerste helft was heerlijk. De twist zag ik al aankomen maar dat maakte me niet uit. 2e helft leek wel een ander boek, minder spannend. 

Deel 4 van Karen Swan Het wilde eiland, ik zit er weer helemaal in.

Toevallig twee boeken van Robert Bryndza gevonden gisteren.  "Koud bloed"  en "Laatste adem".   
Maar eerst nog een Hakan Östlundh te lezen : "Terreur".

Ik lees De laatste gelofte van ME Craven. Alle andere delen heb ik al gelezen, een erg goede thrillerreeks. En ik lees De jongen die de vuurvliegjes volgde, van Aisha Hassan. Een mooi boek tot nu toe (zit op een kwart)

Beterlaat2021! schreef op 31-07-2025 om 13:34:

Ik heb al 50 boeken gelezen dit jaar. Wow!

Lekker bezig! Ik zit op 46 🙂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.