Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Maheiden schreef op 09-08-2026 om 17:21:

I

Nu bezig in het huishouden van Grietje Steen van Merie van der Rijt. Fijn leesbare historische roman over het leven van de vrouw van de schilder Jan Steen.

Wat een heerlijk boek is dit. Echt een aanrader voor iedereen en die van historische romans houdt.

Tussendoor ook wen er maar aan van Maike Meijer gelezen. Heel herkenbaar en soms hardop gelachen. Er komt in oktober een film van. 

Liefs, mama van Iliana Xander gelezen. 
Over een beroemde schrijfster die overlijdt, waarna haar dochter mysterieuze brieven ontvangt over de aard van het succes van haar moeder. 

Ik moest er ff inkomen bij dit boek, in het begin vond ik het niet zo. Toch doorgelezen en uiteindelijk toch positief over dit boek. 

Jeetjemina schreef op 13-08-2026 om 14:03:

Liefs, mama van Iliana Xander gelezen.
Over een beroemde schrijfster die overlijdt, waarna haar dochter mysterieuze brieven ontvangt over de aard van het succes van haar moeder.

Ik moest er ff inkomen bij dit boek, in het begin vond ik het niet zo. Toch doorgelezen en uiteindelijk toch positief over dit boek.

Dit boek heb ik begin dit jaar ook gelezen, en ik vond het ook een lekker boek. Fijne schrijfstijl en genoeg spanning 😁.

Ik lees nu “Wie het eerst liegt” van Ashley Elston. Leest lekker door, en ik ben benieuwd naar het einde.

Loulou39 schreef op 13-08-2026 om 20:02:

Ik lees nu “Wie het eerst liegt” van Ashley Elston. Leest lekker door, en ik ben benieuwd naar het einde.

Thnx, die zet ik op m'n lijstje.

Ik ben net begonnen in De ex van Freida McFadden

buufie schreef op 09-08-2026 om 20:01:

ben vanmiddag begonnen in Trudeau Factor van Juris Jurjevics Mss door het mooie weer of mss gewoon niet een fijn boek. Ik kon er nog niet inkomen

ik heb het opgegeven, kan er nog steeds niet inkomen. Dus nu een nieuw boek van David Baldacci: De ontsnapping

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.