Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik lees De amandelboom van Michelle Cohen Corasanti. Ik ben ongeveer op de helft, heel indringend. 

Tussendoor Schuilplaats van Linda Jansma gelezen. In 2 dagen uit, leuk tussendoortje. 
Nu weer verder met Verity.

Noorderlicht van Mariska Overman gelezen. Wel aardig, wat apart en langdradig.

Nu het kinderziekenhuis aan het lezen. Van Karl Eium en Jale Poljarevius. Zweedse thriller over een terroristische gijzeling in een kinderziekenhuis. Heel boeiend!

Vel over been van Stephen King jaren geleden al eens gelezen, maar wilde het met meer rust nog eens lezen. 

Bezig in Je bent prachtig van Ann Napoletana. Mooi verhaal, de schrijfstijl spreekt me iets minder aan, mogelijk ligt dit aan de vertaling? 
Ook een mega aanrader: De onbedoelden van Cobi van Baar. Echt prachtig. 
Onlangs ook gelezen: De omwenteling, de eeuw van mijn moeder. Van Suzanna Jansen. 

Ik heb Na die avond van Corine Hartman uit. Heb deze maand pas 2 boeken gelezen, kan me niet zo goed concentreren.
Volgende boek wordt deel 4 van Het wilde eiland van Karen Swan.

ik heb net de Genadestoel uit. Voorlopig laatste in de Washington poe/ tilly bradshaw serie. Tenminste, ik zie nog geen nieuwe. 
Nu bezig in Het laatste meisje van Carla Kovach.

Nikki1973 schreef op 27-07-2025 om 16:10:

ik heb net de Genadestoel uit. Voorlopig laatste in de Washington poe/ tilly bradshaw serie. Tenminste, ik zie nog geen nieuwe.
Nu bezig in Het laatste meisje van Carla Kovach.

In augustus komt deel 7, The Final Vow/ De laatste gelofte. 

MildredRatched schreef op 27-07-2025 om 18:13:

[..]

In augustus komt deel 7, The Final Vow/ De laatste gelofte.

Ah super! Ik was al bang dat dit de laatste was! 👍🏻

Ik lees nu de cursus van Elvin Post. Leest goed! 

Ik lees The Road van Cormac McCarthy en om niet te blijven hangen in een melancholische, nihilistische bui lees ik daarnaast Great Big Beautiful Life van Emily Henry en dat is tot nu toe zo goed in balans.

Maheiden schreef op 28-07-2025 om 12:35:

Ik lees nu de cursus van Elvin Post. Leest goed!

Veel leesplezier! Ik vond m ook leuk en heeft mij weer opnieuw aan het lezen gekregen. 

Ik lees nu jij zal briljant zijn van Jennifer E. Smith. Het leest wel lekker weg.

Ik heb het weer gepresteerd om een boek te reserveren en op te halen wat ik al gelezen heb. Heb nu deel 3 maar gereserveerd, Zag op de hebbanlijst dat ik maar 3 boeken heb gelezen deze maand, Moet nog even zien wat het volgende boek wordt, er liggen er 2 klaarvan de bieb, die ik zeker weten nog niet gelezen heb

Maheiden schreef op 28-07-2025 om 12:35:

Ik lees nu de cursus van Elvin Post. Leest goed!

Zo, die was spannend! Ik had wel een idee van wie de dader was maar toch kon ik niet stoppen met lezen. Nu weer proberen te slapen....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.