Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
kapow
21-04-2024 om 17:40
Hof van Zilveren Vlammen/Court of Silver Flames uit. Ik vond dit een van de betere van de hele serie.
Ik ga verder met de Glazen troon serie.
Dolfje
22-04-2024 om 09:31
Ik ben gisteren in De baai van Allie Reynolds begonnen, heb ik geloof ik via bookchoice op mijn ereader gezet. Leest lekker weg.
Mick87
22-04-2024 om 09:51
Dolfje schreef op 22-04-2024 om 09:31:
Ik ben gisteren in De baai van Allie Reynolds begonnen, heb ik geloof ik via bookchoice op mijn ereader gezet. Leest lekker weg.
Oh ja die heb ik ook gelezen. Lekker wegleesboek inderdaad en best spannend.
Ik heb deze maand nog geen boek uitgelezen want was even wat series aan het binnen en kwam nergens goed in qua verhaal en concentratie. Nu begonnen aan: Wat de hulp weet van Freida mcFadden. Een lekker makkelijk wegleesboek.
alhambra
22-04-2024 om 15:53
Ik heb One Day uit. Het duurde even maar uiteindelijk werd ik gegrepen door het verhaal. Nu de serie kijken.
Ik ben begonnen in De nachtroos van Lucinda Riley. Ze doet weer hetzelfde kunstje maar ik houd er wel van.
Rogue
22-04-2024 om 18:23
vonkenpaleis - Nadia Hashimi mooi verhaal maar op het eind werd het een beetje langdradig.
was begonnen met : de verwisseling maar de schrijfstijl irriteert me behoorlijk het voelt een beetje kinderachtig volwassen
Cala
23-04-2024 om 15:08
Ik lees People We Meet on Vacation van Emily Henry. Tot nu toe erg vermakelijk en denk dat ik hierna nog een boek van haar ga lezen.
Ninoea
24-04-2024 om 06:45
ik heb Waar gezongen wordt van Shula Tas net uit. Ik las deze voor de leesclub.
Ik ben nu begonnen aan Bloemen op zolder van Virginia Andrews naar aanleiding van een lijstje met beste boeken die hier op het forum werd gedeeld. Serie van 5 dus als ik het ook zo mooi vind heb ik nog even te gaan.
nlies
24-04-2024 om 10:57
Dat is al een oude. die bloemen. Vriendin vond het prachtig, ik vond het een draak.
Ik lees nu Lysbeth van Marlies Medema. En vanmiddag kan ik een paar gereserveerde boeken van de bieb ophalen. Weet op het ogenblik niet welke, tussen de buien door maar ophalen
Tover-Feetje
24-04-2024 om 11:47
Bloemen op zolder, en de hele reeks die erna kwam, heb ik als tiener stuk gelezen.
Wat een prachtig boek....
Ik denk dat als ik hem nu zou herlezen ik het net als @Nlies een draak vind
Middernachtbibliotheek is uit.
Ik was er iets minder enthousiast over dan de algemene mening hier, het duurde me soms allemaal net even te lang.
Nu bezig in Dekmantel van Loes den Hollander.
Na een wat tegenvallend boek grijp ik altijd terug op de "makkelijk weg te lezen" boeken.
Fiorah
24-04-2024 om 15:51
Bloemen op Zolder, als pubermeisje was ik weg van zulke boeken. De hele Dawn serie gelezen. Maar het is wel héél... intens.
Lollypopje
24-04-2024 om 16:23
Ik heb 'De testamenten' geluisterd. Ik vond het wel een goed en boeiend boek, maar het 'verhaal van de dienstmaagd' vind ik wel sterker.
Dolfje
24-04-2024 om 22:36
Tover-Feetje schreef op 24-04-2024 om 11:47:
Bloemen op zolder, en de hele reeks die erna kwam, heb ik als tiener stuk gelezen.
Wat een prachtig boek....
Ik denk dat als ik hem nu zou herlezen ik het net als @Nlies een draak vind![]()
Ja dat denk ik ook. Maar door die boeken ben ik toen ik na de middelbare school was afgeknapt op lezen wel weer begonnen.
Rogue
25-04-2024 om 11:46
ik was mega fan van Virginia Andrews als puber. Mij zus gaf me Ruby kado en sindsdien was ik om.
Al moet ik eerlijk zeggen dat het soms idd erg intens was en vaak het zelfde trucje(met de andere boeken)
bloemen op zolder 2-3 was drama om doorheen te komen laatste deel vond ik wel heel interessant
Regendrup.
26-04-2024 om 12:03
Mick87 schreef op 16-04-2024 om 19:11:
Ik was vandaag in die prachtig mooie bibliotheek in Maastricht (Dominicanen). En lekker rongestruind en boekeninspiratie op gedaan.
Dat is een boekwinkel he, geen bibliotheek! Maar alsnog, een ontzettend mooie, bijzondere plek inderdaad