Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


n Prettig makkelijk te lezen thriller van Marjolein van der Gaag 
Neerslag..lees ik nu .leest makkelijk weg kan m ook makkelijk weg leggen .en nu ook weer zin om verder te kølezen .

Ben nu n half uurtje of zo verder maar het boek is nu zo ver gezocht dat ik het niet meer leuk´vind en snel doorblader om bij de laatste pagina te komen .jammer het begin was niet onaardig 😂

Ik lees nog steeds  Robin Hobb, maar toen de reader echt aan de oplader moest begonnen met De Stille kamer van Nadine Matheson (deel 2 van een thrillerserie) en tijdens het keukenkastjes schoonmaken ben ik aan een luisterboek begonnen Zeg maar Agaath, van Margot Ros. Lekker simpel tijdens het rommelen

“Never lie” van Frieda McFadden. In het Engels, omdat de meeste van haar boeken nog niet zijn vertaald, en ik ze toch wil lezen.
Zo spannend!

Gelukkig eerste deel ACOTAR uitgelezen. Ben blij dat hem uit heb en deel 2 begin ik niet aan. Voor mij een te hoog YA - gehalte. 
Weet nog niet waar ik zin in heb nu… 

Ik was vandaag in die prachtig mooie bibliotheek in Maastricht (Dominicanen). En lekker rongestruind en boekeninspiratie op gedaan. 

De boeken van de zieners zijn nu ook gelezen. Op de bieb staat nog 1 serie, maar de rest zal ik toch echt moeten gaan kopen als ik ze wil lezen. 

Mick87 schreef op 16-04-2024 om 19:11:

Ik was vandaag in die prachtig mooie bibliotheek in Maastricht (Dominicanen). En lekker rongestruind en boekeninspiratie op gedaan.

Daar ben ik dus nog nooit geweest! Staat nog op het lijstje. Wat zijn jullie favo boekhandels?

Ik heb een zwak voor Dekker vd Vegt in Nijmegen, Van Der Velde in de Broeren in Zwolle en die ene in Den Bosch en die ene in Alkmaar waarvan ik de naam niet weet. Oh en in Den Haag dacht ik zit zo'n boekhandel die in meerdere panden tegelijkertijd zit? Weet iemand dan welke ik bedoel?

Fiorah schreef op 17-04-2024 om 16:33:

[..]

Daar ben ik dus nog nooit geweest! Staat nog op het lijstje. Wat zijn jullie favo boekhandels?

Ik heb een zwak voor Dekker vd Vegt in Nijmegen, Van Der Velde in de Broeren in Zwolle en die ene in Den Bosch en die ene in Alkmaar waarvan ik de naam niet weet. Oh en in Den Haag dacht ik zit zo'n boekhandel die in meerdere panden tegelijkertijd zit? Weet iemand dan welke ik bedoel?

In Alkmaar zitten van der Meulen's en Stumpel, allebei heel fijne boekhandels.

Gisteren DE moord in inkt gelezen. Cosy detective, was meer een romannetje met een paar moorden als verbinding. Heb het uitgelezen , maar hoef echt de volgende delen niet te lezen

Tijgerlelie uit. Wel leuk, maar niet zo van onder de indruk.
Daarna Heldendaad in de Sahara gelezen. Mooie ode aan de overleden Arnhemse jongens die in de Sahara autopech kregen. Mooi gegeven en indrukwekkend om hun dagboeken te lezen. Maar je moet wel erg van sport houden wil je door het eerste deel komen. Ik vond dat iets te en zou het boek daarom niet aanraden. 
Nog niks nieuws begonnen. 

Ik heb de Bewaring gelezen. Zo mooi!

Ik lees nu Zondagskind, van Judith Visser. Over de belevingen van een meisje met Asperger (autobiografisch) Interessant boek, maar ik vraag me wel af of het niet korter had gekund. Het is iets van 500 blz, en ik ben nog pas ergens laatste jaren basisschool. Had wat ingekort gemogen voor mij.
En tijdens het puzzelen luister ik deel 6 van Madame le commissaire. Cosy crime, wel leuk

Ik lees nu DIJKSHOORN  van Nico Dijkshoorn (uit straatbieb).  Zeer vermakelijke columns!

Net Middernachtbibliotheek van Matt Haig uitgelezen. Erg van genoten 

Nu even kijken wat ik nog heb liggen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.