Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Ik lees nu "De roep terug" van Ann Cleeves TV serie Vera is gebaseerd op haar boeken. Dit is een nieuwe serie. Leest lekker weg.

Ik ben halverwege ACOTAR 3 maar ik heb eigenlijk geen zin meer.

Life is too short to read books you don't like! 

Until August van Gabriel García Márquez, het is lekker kort, maar geen meeslepend verhaal.

Gisteren Wat de hulp weet uitgelezen. 
Nu ga ik beginnen in Zoals onder water van Sara Novic
De afgelopen maand in meerdere boeken begonnen en gestopt. Zat even niet helemaal in het leesritme. En nu lag deze bij de bieb klaar want had hem gereserveerd. Dus nu hopelijk weer meer in het leesritme

Ik ben bezig met de serie De Verborgen Universiteit van Nathalie Koch. Inmiddels zit ik in deel 2 en het luistert heerlijk weg. Goed geschreven en goed voorgelezen. En het zijn dikke pillen dus hier doe ik wel een weekje over om ze allemaal te luisteren

Net in nevelen gehuld gelezen. Een beklemmende IJslandse thriller over een rijke IJslandse familie waarbij iemand verdwijnt tijdens een familie weekend. Ik heb ook andere boeken van deze schrijfster gelezen, ook beklemmend.

Glazen troon uit. Niet heel spannend of een boek wat ik non-stop wil blijven lezen. Gezien ik in een drukke periode met m’n werk zit
 komt dat me eigenlijk wel goed uit en ben ik doorgegaan in deel 2 (donkere troon ofzo). 

Gestopt met bloemen op zolder. Het wordt me niet te boeien. Begonnen aan Drakenkoningin. 

Ik lees nu De laatste Kathaar. Interessant als je iets over die geschiedenis wilt weten

Bellebelle schreef op 30-04-2024 om 08:48:

Net in nevelen gehuld gelezen. Een beklemmende IJslandse thriller over een rijke IJslandse familie waarbij iemand verdwijnt tijdens een familie weekend. Ik heb ook andere boeken van deze schrijfster gelezen, ook beklemmend.

Welke schrijfster?

Het zou makkelijker zijn als iedereen de moeite neemt om de schrijver bij de titel te vermelden!

oorlogsdochters - Rhys Bowen

Downtown Abbey maar dan tijdens oorlogstijd ben net over de helft maar wil niet dat het eindigt  verhaal zit goed inelkaar 

Beterlaat2021! schreef op 30-04-2024 om 17:32:

[..]

Welke schrijfster?

Het zou makkelijker zijn als iedereen de moeite neemt om de schrijver bij de titel te vermelden!

Ik had het boek niet bij de hand en de schrijfster heeft ook nog een moeilijke naam, namelijk Eva Björg Aegisdóttir. 

The Giver of Stars van Jojo Moyes uitgelezen. Mooi verhaal! Echt genoten van het boek, nergens saai of te langdradig. 

Ik ben bijna door ACOTAR 3 heen en ik vond het echt ongelofelijk taai. Een soort Goede Tijden Slechte Tijden maar dan in Fantasy variant.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.