Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

De Verrassing van Jet van Vuuren uitgelezen.
Wel een aardig tussendoor boek met wat leuke wendingen.
Voor mijn gevoel wel wat losse eindjes.
November staat nu ook op mijn lijstje maar eerst Gestrand van Sarah Goodwin.

Ik heb Perfecte Resten van Helen Fields bijna uit. Wat een geweldige thriller! Spannend van begin tot eind! 
Ik ga direct in het tweede deel beginnen. 

alhambra schreef op 15-12-2022 om 19:38:

En uit de bergen kwam de echo - Hosseini gehaald.

Prachtig boek! Hosseini zijn boeken zijn echt aangrijpende verhalen waar je nog weken aan blijft denken. 

kapow schreef op 20-12-2022 om 22:51:

Jullie maken me wel nieuwsgierig naar November maar ik kan niet goed tegen eng, ook niet in films.
Partycrasher bijna uit. Deels geluisterd en deels gelezen. Vermakelijk verhaal.

Ik dus ook niet, in boeken gaat het re-de-lijk (ik kan een thriller lezen als ik alleen thuis ben, mits het licht is, zeg maar dat niveau 😂), in films zit ik 80% van de tijd met mijn vingers in mijn oren en mijn hoofd weggedraaid.

Is november vergelijkbaar qua Hex qua engheid zeg maar? 

Ik ben Het lot van de familie Meijer van Charles Lewinsky aan het lezen. Man, man, man.. wat een dikke pil. En best langdradig. Ik moet nog 200 bladzijden. Dat gaat me vast wel lukken. Ik heb mezelf een nieuw boek beloofd als ik deze uit heb

Fiorah schreef op 21-12-2022 om 08:35:

[..]

Ik dus ook niet, in boeken gaat het re-de-lijk (ik kan een thriller lezen als ik alleen thuis ben, mits het licht is, zeg maar dat niveau 😂), in films zit ik 80% van de tijd met mijn vingers in mijn oren en mijn hoofd weggedraaid.

Hahahaha ik doe hetzelfde bij enge films. 

Toch te nieuwsgierig dus November gaat op m’n lijst. Dan lees ik voor in de avond wel een luchtig boek. 

nlies schreef op 17-12-2022 om 22:30:

Ik lees nu Het geheim van Gent. Schilderij van van Eijk, Katharen en religieuzen in de hoofdrol van het mysterie

Ik heb alles van Steve Berry en dat zijn er heel wat.  Leuk verhaal, maar niet zn beste, vind ik. 

amarna schreef op 21-12-2022 om 11:36:

[..]

Ik heb alles van Steve Berry en dat zijn er heel wat. Leuk verhaal, maar niet zn beste, vind ik.

ik kende hem niet, maar ga nog wel wat meer van hem lezen. Dit boek was van Bookchoise

Ik las Alleen met de goden van Alex Boogers, zeer de moeite waard.

er zijn 2 boeken met de titel de Overlevenden. Welke schrijver bedoelen jullie als ik vragen mag?

Tis sowieso handig om télkens  titel en schrijver te vermelden.😁
Dan hoef je niet steeds terug te zoeken over welk boek het gaat!

Miraval schreef op 21-12-2022 om 12:15:

er zijn 2 boeken met de titel de Overlevenden. Welke schrijver bedoelen jullie als ik vragen mag?

Alex Schulman.

Beterlaat2021! schreef op 21-12-2022 om 12:22:

Tis sowieso handig om télkens titel en schrijver te vermelden.😁
Dan hoef je niet steeds terug te zoeken over welk boek het gaat!

Hehe ja ik doe dat vaak wel maar heel vaak weet ik het ook niet en heb niet altijd zin om te zoeken 🙈😂

Fiorah schreef op 21-12-2022 om 13:23:

[..]

Alex Schulman.

Dankje! Staat nu op mijn verlanglijstje!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.