Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

The Confession van Jo Spain uit. Nogal een tegenvaller. Geen sympathieke hoofdpersonen en de ontknoping kon me ook niet echt boeien. 
Ik heb net The party crasher van Sophie Kinsella op m’n ereader gezet. Even wat luchtigs. 

Ik lees nu Het geheim van Gent. Schilderij van van Eijk, Katharen en religieuzen in de hoofdrol van het mysterie

nlies schreef op 17-12-2022 om 22:30:

Ik lees nu Het geheim van Gent. Schilderij van van Eijk, Katharen en religieuzen in de hoofdrol van het mysterie

Is dat wat? Ik ben daar vrij recent geweest maar toch trok het boek me niet echt.

De geheimen van de kostschool vind ik wel een aanrader hoor! Gisteravond begonnen, vanavond weer gepakt en ben nu halverwege. Het heeft ergens wel wat weg van Galbraith of Bryndza ofzo.

Fiorah schreef op 17-12-2022 om 23:34:

[..]

Is dat wat? Ik ben daar vrij recent geweest maar toch trok het boek me niet echt.

De geheimen van de kostschool vind ik wel een aanrader hoor! Gisteravond begonnen, vanavond weer gepakt en ben nu halverwege. Het heeft ergens wel wat weg van Galbraith of Bryndza ofzo.

Als je van thrillers houdt met een beetje historische achtergrond, wat mystieke raadsels en dat werk wel

Fiorah schreef op 17-12-2022 om 21:39:

[..]

Leuk, die wil ik ook nog lezen. Gek genoeg heeft de bieb hem niet (nergens in de regio).

Ik heb hem geluisterd, heerlijk boek!

Fiorah schreef op 17-12-2022 om 23:34:

[..]

De geheimen van de kostschool vind ik wel een aanrader hoor! Gisteravond begonnen, vanavond weer gepakt en ben nu halverwege. Het heeft ergens wel wat weg van Galbraith of Bryndza ofzo.

Ik krijg hem voor Kerst. Iets om naar uit te kijken dus!

Ik ben gisteren begonnen in : 'De  jongen in de gestreepte pyjama'  van John Boyne. Al veel over gehoord.
(Gevonden in een  straatbieb!).

Beterlaat2021! schreef op 18-12-2022 om 10:46:

Ik ben gisteren begonnen in : 'De jongen in de gestreepte pyjama' van John Boyne. Al veel over gehoord.
(Gevonden in een straatbieb!).

Mooi boek

Oh ja die vind ik ook mooi. Meer werk van Boyne trouwens.

@alhambra - Oh heerlijk! Ik wil mezelf de nieuwe Galbraith voor kerst geven.

@Lali - daar twijfel ik ook over! Ik heb wel Storytel dus ik zou hem kunnen luisteren.

een daad van liefde - Carol Drinkwater

ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, erger me wel groen/geel/paars aan het hoofdpersonage

zo, het geheim van Gent is opgelost, nu nog 1 boek en de challenge is klaar

ik schiet nog niet echt op in Lieve Edward, het pakt me nog niet zo en het zijn een heleboel personen die voorbij komen waardoor ik het niet zo kan volgen allemaal.... vanwege de goede recensies blijf ik toch nog maar even doorlezen.

Beterlaat2021! schreef op 18-12-2022 om 10:46:

Ik ben gisteren begonnen in : 'De jongen in de gestreepte pyjama' van John Boyne. Al veel over gehoord.
(Gevonden in een straatbieb!).

Ik heb het nu uit.  Heel bijzonder hoor.  Ik zag dat het in Engeland genomineerd was voor een kinderboeken prijs! 

Het duurde even voordat ik het woord "Oudwis" begreep.... (foei!).

Ben benieuwd naar het vervolg, wat recent is verschenen:

484088.jpg

Fiorah schreef op 16-12-2022 om 22:22:

Ik ben nu begonnen in November van Thomas Olde Heuvelt maar die lees ik 's avonds niet, dus ben ik ook gestart in De geheimen van de kostschool van Lucinda Riley en dat pakt me eigenlijk meteen. Behalve dat de hoofdpersoon bij haar altijd een bijzonder knappe vrouw is, dat vind ik altijd wel een beetje jammer.

Ik lees momenteel ook November! Creepy boek, wat me wel pakt. Ik lees het als mijn vriend al slaapt, in het donker op storytel. Niet echt het beste moment inderdaad.  

Jullie maken me wel nieuwsgierig naar November maar ik kan niet goed tegen eng, ook niet in films. 
Partycrasher bijna uit. Deels geluisterd en deels gelezen. Vermakelijk verhaal. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.