Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
watertoren schreef op 28-02-2022 om 12:03:

Nou zou ik als ik een man was ook niet op haar gereageerd hebben hoor. Ik vond haar niet leuk. Ik vond haar vooral een kakker die niet als kakker gezien wilt worden.

Ik denk dat mannen weinig te vertellen hebben. Nu is er een categorie mannen die dat heerlijk vindt, maar ik zou het zelf niet trekken. 

Is er al iets bekend over uitzendingen?

Ik heb net gegoogled maar kan er ook niks over vinden. Hoop dat 't nog wel doorgaat want heb er vorig jaar wel van genoten. 

Nou idd, was echt genieten. Vorig jaar was het in de zomer... kan dus nog komen!

Ik vond dit op de site;

  • Update 04-04-2022: het is niet meer mogelijk om je als single aan te melden voor B&B-eigenaren: Hans (Frankrijk), Martijn (Portugal), Richard (Portugal), Herman (Ierland), Hans (Italie), Ted (Madeira), Denise (Spanje), Noes (Spanje) en Mireille (Marokko). Heb jij je voor één van hen aangemeld? Dan hoor je op korte termijn meer van de redactie van ‘B&B Vol Liefde’.
  • De opnames vinden plaats tussen april - juni 2022 (onder voorbehoud).


Dus na de opnames komt het pas op tv.. Ik gok eind van de zomer/september?

wel leuk dat het er weer opkomt ik denk gewoon weer in de grote vakantie?

HAHA!wait..what schreef op 11-05-2022 om 09:27:

Ik vond dit op de site;

  • Update 04-04-2022: het is niet meer mogelijk om je als single aan te melden voor B&B-eigenaren: Hans (Frankrijk), Martijn (Portugal), Richard (Portugal), Herman (Ierland), Hans (Italie), Ted (Madeira), Denise (Spanje), Noes (Spanje) en Mireille (Marokko). Heb jij je voor één van hen aangemeld? Dan hoor je op korte termijn meer van de redactie van ‘B&B Vol Liefde’.
  • De opnames vinden plaats tussen april - juni 2022 (onder voorbehoud).


Dus na de opnames komt het pas op tv.. Ik gok eind van de zomer/september?


Ik hoop nog steeds in juli, net als vorig jaar! De opnames zullen nu wel bezig zijn.

ik hoop wel echt in de zomer, vind het toch fijn om in de komkommertijd iets te hebben wat ik dagelijks kan (terug) kijken. 

Inderdaad. Het is heerlijke tv in de zomer. 
Eigenlijk altijd wel. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

23-05-2022 om 16:19

vanaf 11 juli op tv, lees ik net op de fanpage 😃

Mug schreef op 23-05-2022 om 16:19:

vanaf 11 juli op tv, lees ik net op de fanpage 😃

Yesss 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

23-05-2022 om 16:42

Brabeau schreef op 23-05-2022 om 16:39:

[..]

Yesss


Dan ben ik net terug van vakantie,  dus dat komt heel goed uit. Heerlijke tv is het! 

Mooi.. dat valt gelijk met de start van mijn vakantie.. afgelopen zomer heerlijk genoten in de ochtend van mijn kop koffie en B&B op tv ♡

Hahaha ik zie net in RTL Boulevard dat Jacob een eigen show gaat krijgen waar hij op zoek gaat naar de liefde. De titel is iets met De Ware Jacob 😂 dit gaat ook weer heerlijke tv zijn.

Update: Het betreft een videolandserie.

Update 2: het begint 15 juni

Wat leuk, ik ga weer kijken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.