Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoelang is het dan bij bzv, de inschrijftijd?

Brabeau schreef op 28-01-2022 om 16:46:

[..]

Haha ja ze hebben wat goed te maken😂

ButterCup schreef op 28-01-2022 om 19:08:

Hoelang is het dan bij bzv, de inschrijftijd?

Volgens mij maar 2 weken!

Beterlaat2021! schreef op 28-01-2022 om 20:35:

[..]

Volgens mij maar 2 weken!

Ow haha dat is wel echt een mega verschil dan ja!

Het is ook best een stap om je in te schrijven voor het buitenland. En om heel eerlijk te zijn, de kandidaten kwam ook niet altijd heel sympathiek over 😅 Wel sympathieker dan de b&b eigenaren.

Vorig jaar is er volgens mij nauwelijks geadverteerd voor deelname. Of heb ik dat totaal gemist? Raar dat er dan nu ineens te weinig reacties zijn? 

Overigens is bzv maar 1x per week op tv en niet dagelijks. Dat zorgt wel voor een hogere drempel lijkt me. Tenminste ik moet er niet aan denken dagelijks op tv te zijn 😅

Dutchgirly schreef op 28-01-2022 om 23:00:

Vorig jaar is er volgens mij nauwelijks geadverteerd voor deelname. Of heb ik dat totaal gemist? Raar dat er dan nu ineens te weinig reacties zijn?

Overigens is bzv maar 1x per week op tv en niet dagelijks. Dat zorgt wel voor een hogere drempel lijkt me. Tenminste ik moet er niet aan denken dagelijks op tv te zijn 😅

Maar daar ben je wel in één klap veel bekender

Ja dat wel, fijn voor als je op zoek bent naar veel volgers. Ik vond juist de wat ruwere bolsters uit seizoen 1 leuk, omdat het niet zo gekunsteld was. Met gesponsorde shirts en kijk mij eens hip doen, volg me vooral na dit programma op mijn youtube kanaal waar ik dagelijks ga vloggen over mijn leven... pff.

Dutchgirly schreef op 28-01-2022 om 23:28:

Ja dat wel, fijn voor als je op zoek bent naar veel volgers. Ik vond juist de wat ruwere bolsters uit seizoen 1 leuk, omdat het niet zo gekunsteld was. Met gesponsorde shirts en kijk mij eens hip doen, volg me vooral na dit programma op mijn youtube kanaal waar ik dagelijks ga vloggen over mijn leven... pff.

Ik ben wat kandidaten gaan volgen op IG en ik moet zeggen dat er van afgelopen seizoen ook wel een aantal tussen zaten die wel heel erg gebruik maakte van hun "bekendheid" na het programma.

Ze roepen nog steeds op om te reageren als kandidaat. Het loopt kennelijk niet storm bij de aanmeldingen. 

Vanmorgen nóg een oproep gezien!
Voor haar :  

Ted_-_Madeira.png?itok=43kNIuNQ&offsetX=0&offsetY=0&cropWidth=1998&cropHeight=1124&width=1024&height=576&impolicy=dynamic

Beterlaat2021! schreef op 28-02-2022 om 09:07:

Vanmorgen nóg een oproep gezien!
Voor haar :

Ted_-_Madeira.png?itok=43kNIuNQ&offsetX=0&offsetY=0&cropWidth=1998&cropHeight=1124&width=1024&height=576&impolicy=dynamic

Zij zat er al in vanaf het begin. Ik denk dat ze weinig reacties heeft gehad.

Was dat die op Madeira? 

Ja, dat bedoel ik, dat er dus (te) weinig reacties zijn binnengekomen.
Zij zit inderdaad op Madeira.

Nou zou ik als ik een man was ook niet op haar gereageerd hebben hoor. Ik vond haar niet leuk. Ik vond haar vooral een kakker die niet als kakker gezien wilt worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.