Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brabeau schreef op 23-05-2022 om 19:01:

Hahaha ik zie net in RTL Boulevard dat Jacob een eigen show gaat krijgen waar hij op zoek gaat naar de liefde. De titel is iets met De Ware Jacob 😂 dit gaat ook weer heerlijke tv zijn.

Update: Het betreft een videolandserie.

Update 2: het begint 15 juni

Mmm ik weet niet of ik daar nou op zit te wachten. Een hele aflevering alleen Jacob lijkt me echt too much.

Net als jullie hoop ik ook echt dat het weer terugkomt! Gek hoe iets zo sterke herinnering op kan roepen, ik lees over een nieuwe serie met Jacob en weet opeens weer heel helder hoe ik vorig jaar mijn zwangerschapshormonen op hem af lag te reageren  Dit jaar gaan we dan zien of ik hem zonder hormonen nog steeds te irritant vind 

Dat programma van Jacob is alleen via videoland te zien.

@Watertoren, ik geloof niet dat ik het heel erg vind om dat te moeten missen..

Wel kijk ik uit naar het nieuwe seizoen. 
Zouden ze dan toch nog genoeg reacties gehad hebben? 

RavIvaR schreef op 24-05-2022 om 14:09:

@Watertoren, ik geloof niet dat ik het heel erg vind om dat te moeten missen..

Wel kijk ik uit naar het nieuwe seizoen.
Zouden ze dan toch nog genoeg reacties gehad hebben?


Nee, ik denk dat de helft gewoon zwart beeld is


Fijn dat het er bijna weer is!

Jaaaa heb ook zin in het nieuwe seizoen. Of ik “De ware Jacob” ga kijken, weet ik nog niet. Hij deed toen al zo apart voor de camera. Laat staan als er een heel programma van hem is.

ik kijk er ook gewoon weer naar uit om hier dagelijks samen met jullie te kijken  😃

Brabeau schreef op 25-05-2022 om 18:52:

ik kijk er ook gewoon weer naar uit om hier dagelijks samen met jullie te kijken 😃

Jaaa, de helft van de lol van het programma is er lekker over kletsen hier!

Phlora schreef op 24-05-2022 om 06:52:

Net als jullie hoop ik ook echt dat het weer terugkomt! Gek hoe iets zo sterke herinnering op kan roepen, ik lees over een nieuwe serie met Jacob en weet opeens weer heel helder hoe ik vorig jaar mijn zwangerschapshormonen op hem af lag te reageren Dit jaar gaan we dan zien of ik hem zonder hormonen nog steeds te irritant vind

Hihi, hier een lotgenoot. Was vorig jaar ook zwanger. Mss maakt het hebben gehad van een (huil)baby wel ontzettend mild 😉

jammer dat Jacob alleen bij Videoland te zien is, dat heb ik niet en ga ik ook niet nemen alleen voor Vader Jacob. Als het gewoon op tv was zou ik zeker kijken! Het is een rare snuiter, maar daarom ook vermakelijk om naar te kijken. Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe B&B serie, en wat het internet te zeggen heeft…

Haantje79 schreef op 25-05-2022 om 20:31:

jammer dat Jacob alleen bij Videoland te zien is, dat heb ik niet en ga ik ook niet nemen alleen voor Vader Jacob. Als het gewoon op tv was zou ik zeker kijken! Het is een rare snuiter, maar daarom ook vermakelijk om naar te kijken. Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe B&B serie, en wat het internet te zeggen heeft…

Ik heb ook geen videoland maar anders zou ik ook zeker gekeken hebben.

Haantje79 schreef op 25-05-2022 om 20:31:

jammer dat Jacob alleen bij Videoland te zien is, dat heb ik niet en ga ik ook niet nemen alleen voor Vader Jacob. Als het gewoon op tv was zou ik zeker kijken! Het is een rare snuiter, maar daarom ook vermakelijk om naar te kijken. Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe B&B serie, en wat het internet te zeggen heeft…

Hier ook zo. Ik ben een van de weinigen die hem wel leuk vond. Ik vond hem zo lekker zichzelf. Wie weet worden het tvprogramma ooit verkocht en komt het op de tv. 

ik nam in de winter Videoland met t idee dat zeg ik na een maandje weer op, maar kijk nog steeds veel dus de Jacobshow ga ik ook wel kijken. Lekker ontspannen tv.

Maandag begint het weer! Hier verder gaan of nieuw topic?

Brabeau schreef op 06-07-2022 om 20:25:

Maandag begint het weer! Hier verder gaan of nieuw topic?

Leuk! Maakt mij niet uit

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.