Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
HAHA!wait..what schreef op 27-12-2021 om 16:58:

[..]

Dat is best jammer ja. Je zou denken dat die mensen in het dagelijks leven ook juist meer kans maken op de liefde. Net als met BZV vind ik dat altijd best een vreemde reden/jammer

Ja precies. Maar soms is er ook wel eens een boer die maar 3 of 4 brieven ontvangt. Dan is er ook niet zoveel te kiezen natuurlijk. Meestal vind ik de boeren die niet zo populair zijn juist leuker

redbulletje schreef op 27-12-2021 om 16:46:

Die in Marrakech spreekt me 't minst aan.

Is tenminste weer eens wat anders dan de Dordogne of de Algarve...

redbulletje schreef op 27-12-2021 om 16:46:

Die in Marrakech spreekt me 't minst aan.

Ik denk dat die in Marrakech heerlijke televisie oplevert. Naast zweverig vind ik haar verder niet dom overkomen. Ik vraag me wel af hoe ze aan zoveel geld komt, dat moet me toch wat kosten.

Madamecannibale schreef op 28-12-2021 om 09:03:

[..]

Ik denk dat die in Marrakech heerlijke televisie oplevert. Naast zweverig vind ik haar verder niet dom overkomen. Ik vraag me wel af hoe ze aan zoveel geld komt, dat moet me toch wat kosten.

Ik denk dat zij weinig reacties gaat krijgen. Het viel me wel op dat er weinig echt uiterlijk aantrekkelijke deelnemers zijn op die fitgirl na dan.

watertoren schreef op 28-12-2021 om 09:07:

[..]

Ik denk dat zij weinig reacties gaat krijgen. Het viel me wel op dat er weinig echt uiterlijk aantrekkelijke deelnemers zijn op die fitgirl na dan.

Oh ik vond het juist wel hele normale mensen. Die jongen uit Portugal of die vrouw uit Oostenrijk zagen er toch ook prima uit. Ik vond die fitgirl juist zo stereotiep, met haar yoga pants en weinig inhoudelijke verhaal.

watertoren schreef op 28-12-2021 om 09:07:

[..]

Ik denk dat zij weinig reacties gaat krijgen. Het viel me wel op dat er weinig echt uiterlijk aantrekkelijke deelnemers zijn op die fitgirl na dan.

Madamecannibale schreef op 28-12-2021 om 09:03:

[..]

Ik denk dat die in Marrakech heerlijke televisie oplevert. Naast zweverig vind ik haar verder niet dom overkomen. Ik vraag me wel af hoe ze aan zoveel geld komt, dat moet me toch wat kosten.

Erfenis? Zaak goed verkocht? Ik ben ook wel benieuwd hoor

Weet iemand of je de voorstel ronde ergens kan terug kijken?

op videoland

Ik zag zojuist nog een reclame voor dit programma op RTL, ze hebben blijkbaar te weinig reacties gekregen en je kon nog reageren op de   kandidaten....

Ze hebben de inschrijftijd verlengd begrijp ik? 
Ben heel benieuwd naar de uitzendingen. 

shoot ik moet ook nog terugkijken

Gisteren nóg een oproep gezien om te reageren op de kandidaten.  Het loopt duidelijk geen storm.....

https://www.rtl.nl/programma/5239357/bb-vol-liefde?nodeId=5282403

Jammer is dat, maar hopelijk vinden ze kandidaten. Anders moeten wij fluiten naar ons mooie programma. 

misschien willen ze gewoon veel aanmeldingen hebben om een goede match te krijgen?

GroenTuintje schreef op 28-01-2022 om 16:43:

misschien willen ze gewoon veel aanmeldingen hebben om een goede match te krijgen?

Haha ja ze hebben wat goed te maken😂

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.