Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Avena schreef op 25-12-2021 om 18:41:

Wat gaf die man van 54 (die er overigens beduidend ouder uit ziet) nou voor argument waarom hij een vrouw zoekt van 35 tot 50 jaar? Vanwege de fysieke arbeid? Hij wil dus iemand die bij hem gaat schoonmaken en de tuin en het zwembad onderhoudt?

Ja ik vond het ook heel bijzonder. 35 dan zit je toch in een hele andere levensfase. En zo niet dan is het nu misschien nog oké, maar als die vrouw 55 is dan is die man 74, dan merk je echt dat leeftijdsverschil wel. Ik vond de eerste twee mensen heel erg oppervlakkig overkomen, die man van 54 en die vrouw van 30, Denise.

Madamecannibale schreef op 25-12-2021 om 20:34:

[..]

Ik vond de eerste twee mensen heel erg oppervlakkig overkomen, die man van 54 en die vrouw van 30, Denise.

Mee eens! 

Ik heb even het lijstje gekopieerd dat hier eerder was geplaatst. Dit is mijn top-8:

1) Mireille (54) Marrakech - interessant qua locatie en interessante vrouw
2) Herman (62) Ierland - ook originele locatie en wordt vast lekker ongemakkelijk
3) Ted (67) Madeira - die vrouw sprong er wel uit
4) Hans (54) Italië - lekker ergeren, verwacht ik
5) Noes(69) Spanje - ook weer eens wat anders
6) Denise (30) Spanje - ik hoop een beetje op een nieuwe Debbie
7) Richard (50) Portugal - ik gun het hem
8) Martijn (30) Portugal - toch een interessante constructie met die ouders erbij

En dan zouden Astrid (48) Oostenrijk, Hans (59) Frankrijk en Natasja (48) Frankrijk afvallen. 

Er zijn toch blijkbaar ruim genoeg vrijgezelle B&B-eigenaren in het buitenland om zo'n programma te vullen. Heb het idee dat er niemand bij zit van de mensen die de vorige keer de uitzendingen niet hebben gehaald. 

Wat me verder opviel:
- Noes heeft dus een B&B voor de lol, begrijp ik, en niet voor de inkomsten. Ben benieuwd in hoeverre die niet alleen een dekmantel blijkt te zijn om mee te mogen doen. Kamers zagen er gedateerd uit. Zou me niks verbazen als daar voornamelijk vrienden en familie slapen. 
- Waar zou Martijn op zijn 30e toch dat enorme pand van betalen? En wat een aparte situatie om dan je ouders in dienst te nemen. En ook wel heftig voor toekomstige kandidaten dat je er meteen je schoonouders to be bij krijgt. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-12-2021 om 21:39

er was gisteren een nieuw topic hierover gemaakt, is het niet handiger daar te gaan schrijven? Dan kan er ook een kloppende OP gemaakt worden. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-12-2021 om 21:42

Peen schreef op 25-12-2021 om 21:39:

er was gisteren een nieuw topic hierover gemaakt, is het niet handiger daar te gaan schrijven? Dan kan er ook een kloppende OP gemaakt worden.

Huh, ik zie dat andere topic niet meer. Ben ik kippig of is die weggehaald? 

De persoon die dat gemaakt had, heeft de mods gevraagd om het te verwijderen.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-12-2021 om 21:44

Dutchgirly schreef op 25-12-2021 om 21:44:

De persoon die dat gemaakt had, heeft de mods gevraagd om het te verwijderen.

Ah vandaar. 

Jammer,  ik vind een nieuw topic leuker. 

Zou idd ook een nieuw topic aanmaken met de nieuwe kandidaten. 

Misschien doen als straks het nieuwe seizoen begint en we weten wie het zijn?

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-12-2021 om 22:37

Dutchgirly schreef op 25-12-2021 om 22:32:

Misschien doen als straks het nieuwe seizoen begint en we weten wie het zijn?

Ja, dat is wel een goed idee. Nu gebeurt er voorlopig toch niks. 

Avena schreef op 25-12-2021 om 18:41:

Wat gaf die man van 54 (die er overigens beduidend ouder uit ziet) nou voor argument waarom hij een vrouw zoekt van 35 tot 50 jaar? Vanwege de fysieke arbeid? Hij wil dus iemand die bij hem gaat schoonmaken en de tuin en het zwembad onderhoudt?

Haha jaaa.. Ik heb het vandaag even teruggekeken en was benieuwd of het hier al over was gegaan!    Wat een bijzondere reden vond ik dat   

Leuk, ik ben benieuwd welke er doorgaan! Jammer dat het nog zo lang duurt.. De zomer pas 

Volgens mij gaan de mensen door die het meeste brieven ontvangen. Dat is wel jammer, want dan gaan die vrouw in Marrakech en die man in Ierland het misschien niet redden... 

Die in Marrakech spreekt me 't minst aan. 

Avena schreef op 27-12-2021 om 16:09:

Volgens mij gaan de mensen door die het meeste brieven ontvangen. Dat is wel jammer, want dan gaan die vrouw in Marrakech en die man in Ierland het misschien niet redden...

Dat is best jammer ja. Je zou denken dat die mensen in het dagelijks leven ook juist meer kans maken op de liefde. Net als met BZV vind ik dat altijd best een vreemde reden/jammer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.