Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ah, wat jammer. Ik heb het gemist. Op welke zender was dit?

Gevonden. Het was gisteravond op RTL4. Ik moet het nog zien, maar hebben ze ook gezegd wanneer het vervolg wordt uitgezonden?

ik ga het op videoland terugkijken. Sommige van die mensen klinken leuk om naar te kijken 🤗

Vrijevlinder schreef op 25-12-2021 om 08:27:

Ah, wat jammer. Ik heb het gemist. Op welke zender was dit?

Gevonden. Het was gisteravond op RTL4. Ik moet het nog zien, maar hebben ze ook gezegd wanneer het vervolg wordt uitgezonden?

Dat gaat ongetwijfeld nog maanden duren.

Eerst de selectie, dan de dates enzo. Net als bij BZV.

Ik moet het ook nog terugkijken. Leuk dat het dit keer alleen maar kandidaten met B&B's in het buitenland zijn. Hebben ze gezegd hoe het nu verder gaat? Ik begreep dat ze de opnamen pas in mei volgend jaar gaan doen. Zal dus wel weer uitzenden in de zomer worden. 

Ik hoop dat Madeira en Ierland doorgaan. En dan hopelijk de covidsituatie versoepeld zodat ze wat meer ondernemen in 't land ipv alleen op de B&B's hangen. 

Van mij mogen ze allemaal doorgaan. Leuke types, in het algemeen mensen die weten wat ze willen en flink actief zijn. 

Ik moest lachen om de 3e dame, Ted. Een pittige dame die volgens mij geen seconde stil zit. Leuk mens maar wel heel erg actief. 

Leuke afwisselende groep van mensen en landen. Ik hoop ook dat we wat meer van Ierland zullen zien, hoewel ik die kandidaat niet bijzonder interessant vond.
En als we met 8 kandidaten doorgaan wordt het vast wel een heel lange zomerserie.

Blijkbaar had ik 't in geprogrammeerd dus ik zit nu te kijken. Ted vind ik een leuke vrouw. 

heb het ook gezien, wordt smullen! weet niet meer precies wie waar woont maar vond die oudere pittige dame zo leuk, waar twee geliefde echtgenoten van stierven. en die man uit schotland heeft nou echt alles waar ik niet op zou vallen: bonkige woning, stroevig outdoor type en heeeel dol op in een bootje lekker vissen 

oké ik heb kunnen kijken 😁 heerlijk weer!

Hans Italië: wat een prachtige plek heeft hij daar. Ik schrok me wild toen hij zei dat hij vrouwen zocht van 35 tot ?. Ik ben zelf net 35 geworden. Ik moet er niet aan denken met zo'n bejaarde 🤣

Denise fitgirl: beetje saai? Lijkt op debs van vorig jaar met haar ambitie.

Ted Madeira: wat een heerlijk pittige tante. Daar zit die bar en daar zit die bar . Love it! Zij moet echt erbij zitten!

Astrid Oostenrijk: Heel normale vrouw. Ik weet niet of dit echt spannende tv gaat opleveren? Tenzij die mannen die komen afgrijselijk zijn... maar dat hoop ik niet voor haar.

Noes Spanje: Leuk dat er een gay deelnemer bij zit. Grappig dat hij soort van per toeval een b&b is begonnen.

Hans Frankrijk: een rocker met oorbel & paardenliefhebber. Met die enorme hond!! Dit lijkt me een heel interessant figuur. Ik zie nog niet helemaal voor me wat voor soort vrouwen hier op gaan reageren, maar dit wil ik wel heel graag zien 🤗

Mireille Marokko: Die b&b wordt denk ik echt prachtig 😮. Mijn vriend riep meteen dat hij hier heel slecht op gaat en als ik aan sound meditation zou gaan doen, we samen niet verder kunnen 🤣🤣 Mij lijkt het wel interessant,  en leuk die Limburgse tongval.

Martijn Portugal: met zijn ouders runt hij de b&b.  Oef!  Dit kan wel spannende tv opleveren als mams de dames niet ziet zitten 🤪 Hij heeft wel de gunfactor.

Herman Ierland: Ierland vind ik sowieso leuk omdat het niet zo standaard is. Maar ik vind het een vreemde man, hij praat moeilijk (of het is zijn accent). Ik vind m nog niet direct een leuke catch... of leuk om naar te kijken.

Natasja Frankrijk: Ik heb zo het gevoel dat dit een dominant typje is. Heel mooie b&b.  Die jagershoed ook, heerlijk. Ik wil dit eigenlijk wel zien.

Richard Portugal: ex kokkelvisser! Hij ziet er ook uit alsof hij zo van de boot komt. Volgens mij is het een lieve man achter het ruwe uiterlijk. 

Dus als ik er dan 8 moet uikiezen stem ik op:
Ted, Hans (f), Natasja, Richard, Mireille, Hans (i), Noes, Martijn.
Ik vind 8 wel veel trouwens, vorig jaar was het 6, dat vond ik voldoende.

Van mij mogen ze allemaal wel, lekkere tv. De homo lijkt me een lieverd, die moet er zeker bij zitten en de actieve oude dame op Madeira ook. Word verder al moe als ik het sportieve ambitiemeisje hoor praten. De paardenman zal vast paardenmeisjes op leeftijd aantrekken. 

ik moet nog even terugkijken, maar leuk dat er weer een nieuw seizoen is 

redbulletje schreef op 25-12-2021 om 14:48:

Van mij mogen ze allemaal wel, lekkere tv. 

Jaaaa! Dat zou ik ook leuk vinden om ze gewoon allemaal te zien, en dan elke dag een aflevering, ook in het weekend. Hoeven we niet af te kicken in het weekend 

De eerste minuut vond ik Ted nogal heftig overkomen, een strenge tante. Maar aan het eind van haar filmpje besloot ik dat zij toch leuk is en gewoon al veel heeft meegemaakt. 

Die ouwe snoepert in Toscane moet echt door want dat wordt heerlijke erger tv. 

Ik vond deze voorstelronde al hilarisch, kan niet wachten op de rest van de serie!

Wat gaf die man van 54 (die er overigens beduidend ouder uit ziet) nou voor argument waarom hij een vrouw zoekt van 35 tot 50 jaar? Vanwege de fysieke arbeid? Hij wil dus iemand die bij hem gaat schoonmaken en de tuin en het zwembad onderhoudt? 

Was hij pas 54? 🤣 ik dacht ergens in de 60. Ik denk inderdaad dat hij een sloofje zoekt. Of hij denkt aan andere fysieke arbeid 🤭

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.