Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bedankt voor de link DutchGirly. Ik vind deze wel mooi:  
“Toen begon Carla enorme jaloersheidsaanvallen te vertonen. Ik had
gewoon vriendinnen op bezoek, werk gerelateerd. Dat stond haar opeens tegen."
Dan denk ik aan zijn kokkin (ben haar naam even kwijt). Daar kwam in de serie op een gegeven moment (toch) naar voren dat hij wel een oogje op haar had gehad, maar zij wilde hem niet. Maar goed, wel in dienst houden dus om ernaar te blijven kijken... Bij hem loopt werk en privé volgens mij wel vaker door elkaar.

Jaa! Mariana die dagelijks in haar bikini door het huis paradeerde 🤭

Lijkt me overigens ook schromelijk overdreven om wat Jacob had gelijk een relatie te noemen na slechts een paar maandjes daten met 'n vrouw die ongetwijfeld voor zijn mooie huis met zwembad gevallen was. 

Wel een heleboel drama's zeg. 

In plaats van terug te kijken, kijk ik vast even vooruit.
Vandaag kwam de TV gids voor de laatste 2 weken van het jaar binnen en daarin heb ik eens even zitten neuzen.

Op vrijdag 24 december is 'de aftrap van een nieuwe serie B&B vol liefde. De B&B eigenaren van het nieuwe seizoen stellen zich voor.

Heeft er iemand ooit een oproep op de TV gezien waar de eigenaren zich konden aanmelden?  Of zouden ze nog aanmeldingen op de plank gehad hebben?

Heb er niks van meegekregen, maar ik spoel reclames altijd door, dus dat kan 't ook zijn. 

MarindaH schreef op 14-12-2021 om 15:59:

Gossie. Gister pas geleden dat het aan was, en nu is het bij Jacob alweer uit: https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5273709/jacob-bb-vol-liefde-vriendin-huis

How am I not surprised... 

Dutchgirly schreef op 15-12-2021 om 15:23:

https://lovereality.nl/jacob-bb-vol-liefde-reageert-op-beschuldigingen-carla-en-haar-zus-vonden-mij-gevaarlijk/

Hierbij de kant van Jacob. Wat een drama 🙈

"Verder ga ik geen vuile was buiten hangen" 🤣🤣🤣

Dank voor het delen. Hilarisch dit. Die man. Echt…..

Beterlaat2021! schreef op 15-12-2021 om 17:42:

In plaats van terug te kijken, kijk ik vast even vooruit.
Vandaag kwam de TV gids voor de laatste 2 weken van het jaar binnen en daarin heb ik eens even zitten neuzen.

Op vrijdag 24 december is 'de aftrap van een nieuwe serie B&B vol liefde. De B&B eigenaren van het nieuwe seizoen stellen zich voor.

Heeft er iemand ooit een oproep op de TV gezien waar de eigenaren zich konden aanmelden? Of zouden ze nog aanmeldingen op de plank gehad hebben?

Wat leuk om te horen. Ik zet het in mijn agenda. 

Ik heb nergens een oproep gezien. Maar als volgende week de aftrap is met voorstellen, lijkt mij dat er maanden of langer tussen gaat zitten voor de opnames. Net zoals Boer zoekt vrouw, dat voorstellen is even geleden en dat zal, hoop ik, over een paar weken starten. 

Beterlaat2021! schreef op 15-12-2021 om 17:42:

In plaats van terug te kijken, kijk ik vast even vooruit.
Vandaag kwam de TV gids voor de laatste 2 weken van het jaar binnen en daarin heb ik eens even zitten neuzen.

Op vrijdag 24 december is 'de aftrap van een nieuwe serie B&B vol liefde. De B&B eigenaren van het nieuwe seizoen stellen zich voor.

Heeft er iemand ooit een oproep op de TV gezien waar de eigenaren zich konden aanmelden? Of zouden ze nog aanmeldingen op de plank gehad hebben?

De B&B eigenaren konden zich meteen aan het einde van het eerste seizoen aanmelden. Zat toen volgens mij ook nog in de laatste aflevering

Op de instagram pagina van RTL zie je al een klein voorproefje van de B&B eigenaren

Blijkbaar zijn er nu 11 met voorstel filmpje en blijven er 5 over. Ik hoop eigenlijk dat dat dan niet perse de populairste 5 zijn zoals bij BZV. Juist die ongemakkelijkere types zijn interessant om naar te kijken.

Nouwwww bij bzv is het bij tijd en wijlen ook zéér ongemakkelijk toch?!

Ik ben bang voor allemaal van die Boer Tom types.

Hans (54) Italië
Denise (30) Spanje
Ted (67) Madeira
Astrid (48) Oostenrijk
Noes(69) Spanje
Hans(59) Frankrijk
Mireille (?) Marrakech
Martein  (30) Portugal
Herman (62) Ierland
Natasja (48) Frankrijk
Richard (50) Portugal

Ik hoop dat Hansit, Denise, Ted, Noes, Hansf, Mireille, Herman en Richard doorgaan.Dat lijken mij de leukste kandidaten om te zien. De voorstelronde was al om te smullen en de eerste mening al gevormd   

Ik irriteer me al aan Hansit, Deb..euh Denise wil een man met ambitie, Astrid is veel te leuk en normaal, Ted is een beetje intimiderend op het eerste gezicht , Noes kan heel goed dansen en heeft een leuke hond, Hansf doet een Bertje, Mireille houd van hyperventileren op een bankje, Martein praat vooral over zichzelf, Herman is heel lang en wil sex, Natasja wil alleen leuke dingen en een man mag zelfstandig zijn van haar,  Turbo Richard is op zijn motor vanuit Urk gekommen en praat heel veel.






Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.