Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_! schreef op 10-08-2021 om 21:00:

die nieuwe man kan wel wat worden denk ik. Eindelijk een man in plaats van een jochie

Echt ik vind hem er juist veel jonger uitzien dan hij is. Komt op mij veel te verlegen en onzeker over.

Sophia_!

Sophia_!

10-08-2021 om 22:46

Dolfje schreef op 10-08-2021 om 22:32:

[..]

Echt ik vind hem er juist veel jonger uitzien dan hij is. Komt op mij veel te verlegen en onzeker over.

Ja inderdaad,  na de reclame is mijn indruk ook minder positief geworden. Op het eerste oog leek het beter 😁

ik bedoel die nieuwe man bij Debbie, Chris

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

10-08-2021 om 23:10

Net de aflevering van vanavond gekeken. Man, ik heb echt heel hard gelachen om dat toneelstuk van Jacob. Wat een type.

Ik ben mega geïntrigeerd door Carolines manier van praten en haar mimiek. Lekkerrrr wijntje errrrbijjjj 😳 Het zijn allemaal dingen die me in het normale leven wel zouden kunnen gaan storen, en toch stoort het me niet bij Caroline omdat ik haar zo aardig vind. Nieuwe man lijkt me ook heel sympathiek, vraag me wel af of er chemie is, of ontstaat.

Ik moest ook wel lachen om de nieuwe man bij Debbie (ik hoor nu Debbie zeggen: je moest om hem lachen?) Hij was een beetje nerveus bij het kennismaken: hij heette Debbie welkom in haar eigen b&b 😂 Nathalie praat trouwens ook net als Caroline met eenzelfde "r".

Ik had wel met Monique te doen hoor. Ze had het best lastig met haar positie. En ik vond Vincent ook niet zo empathisch eigenlijk, hij had haar ook iets aandachtiger kunnen steunen in haar verdriet van haar opa. Ze kunnen zich dus allebei moeilijk kwetsbaar opstellen naar elkaar, dat lijkt me lastig. Ben benieuwd of ze daarin tot elkaar kunnen komen. De nieuwe vrouw bij Vincent vind ik zo zwaar...ze praat ook zwaar.. ze zei dat ze de lolligheid mist, maar die zie ik bij haar ook niet eigenlijk.

Die Sophie bij Vincent daar krijg ik een beetje de kriebels van. Omdat ze erg zweverig is, maar ook omdat ze zichzelf erg wereldwijs vind volgens mij. Ze heeft wat gereisd en is nu leefcoach. Maar de afgelopen 3 jaar heeft ze in ieder geval niet gewerkt want was ze aan het revalideren. En wat haar aantrekt aan een b&b is dat de wereld langs je heentrekt. Ik verwacht op die plek in Italië vooral veel Italianen en Nederlanders. Niet zozeer backpackers of mensen uit andere continenten. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-08-2021 om 23:42

Madamecannibale schreef op 10-08-2021 om 23:41:

Die Sophie bij Vincent daar krijg ik een beetje de kriebels van. Omdat ze erg zweverig is, maar ook omdat ze zichzelf erg wereldwijs vind volgens mij. Ze heeft wat gereisd en is nu leefcoach. Maar de afgelopen 3 jaar heeft ze in ieder geval niet gewerkt want was ze aan het revalideren. En wat haar aantrekt aan een b&b is dat de wereld langs je heentrekt. Ik verwacht op die plek in Italië vooral veel Italianen en Nederlanders. Niet zozeer backpackers of mensen uit andere continenten.

Hear hear!

redbulletje schreef op 10-08-2021 om 21:42:

Wow die man bij Debbie is toch al 41, ik had 'm 10 jaar jonger geschat. Hij ziet er wel leuk uit, die heeft volgens mij een lange houdbaarheidsdatum qua uiterlijk.

Mijn partner ziet er ook 10 jaar jonger uit, heeft zo zijn voordelen 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 00:30

GroenTuintje schreef op 11-08-2021 om 00:17:

[..]

Mijn partner ziet er ook 10 jaar jonger uit, heeft zo zijn voordelen

Oh ja? Krijgt ie korting in de Efteling? 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 00:33

Ik ben nog even over Jacobs fratsen aan het nadenken. En bedenk net dat het zó over de top was, dat het haast wel in scène gezet moet zijn. En dat idee heb ik inmiddels bij een groot deel van het programma. Ik vind het wel leuk om naar te kijken, maar er klopt toch veel niet van, te nep. Het straalt geen 'warmte' uit. 

Hen74 schreef op 11-08-2021 om 00:30:

[..]

Oh ja? Krijgt ie korting in de Efteling?

nou hij moest nog wel eens zijn ID laten zien in de super...bij aankoop alcohol 

Hen74 schreef op 11-08-2021 om 00:33:

Ik ben nog even over Jacobs fratsen aan het nadenken. En bedenk net dat het zó over de top was, dat het haast wel in scène gezet moet zijn. En dat idee heb ik inmiddels bij een groot deel van het programma. Ik vind het wel leuk om naar te kijken, maar er klopt toch veel niet van, te nep. Het straalt geen 'warmte' uit.

Ik vind sommige momenten ook echt heel fake overkomen.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 00:49

GroenTuintje schreef op 11-08-2021 om 00:40:

[..]

nou hij moest nog wel eens zijn ID laten zien in de super...bij aankoop alcohol

Haha, leuk!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 00:50

Zie net de Instagram-pagina van Roxanne (Filion). Maar daar zie je opeens een heel andere kant van haar! Ze heeft ook een kookbedrijf of zoiets. Maar ik herkende haar amper op sommige foto's!

Even opgezocht. Staan heel wat mooie foto’s op. Ze lijkt wel veel uit het leven te halen. Maar die foto dat ze een cake bakt, jeetje. Zo zie je haar niet in B&B. 

Ik vond die opmerkingen van die nieuwe man bij Debbie best apart. Ze lijkt wat minder stijf dan ik dacht. Huh, dacht ik, waarom schrijf je op iemand die je stijf hebt ingeschat. 

Ik houd het bij Eric en Caroline. Eric is zo lekker zichzelf en heeft geen poeha. 

Ik mag Jacob wel, en moet er om lachen. Al kan ik me voorstellen dat de dames hem irritant vonden. 

Vincent zijn laatste opmerking dat hij vond dat Monique zich wat raar gedroeg voorspelt minder goeds. Ben benieuwd hoe dit afloopt. Met die nieuwe gaat het in elk geval niets worden, zoveel lijkt wel duidelijk te zijn. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.