Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tjongejonge zeg. Die Jacob lijkt wel een of andere toneelles-opdracht uit te voeren: verstoor een yoga-bijeenkomst door je zo irritant mogelijk te gedragen (extra suggestie: gedraag je als een aanstellerige kleuter).

Knutselkei schreef op 10-08-2021 om 20:46:

sorry Jacob maar wat ben je zo een kleuter. Tjee wat een aandacht getrek. Pijn hier,kat daar, weer pijn maar je wel dubbelvouwen🤨🙈

Aan de ene kant zat ik met kromme tenen te kijken, maar ik vind het ook wel een klein beetje grappig dat hij die Gerda's even flink irriteert. Ze zijn ook niet echt aardig voor hem geweest.

Knutselkei schreef op 10-08-2021 om 20:52:

oe dat is wel een man die bij debbie in de smaak valt, denk ik.

Denk ik ook! Al heb ik het idee dat zij een dominante man zoekt, en zo op het eerste gezicht is hij dat niet. Maar qua uiterlijk zal hij wel in de smaak vallen.

Knutselkei schreef op 10-08-2021 om 20:52:

oe dat is wel een man die bij debbie in de smaak valt, denk ik.

dat denk ik ook! sowieso op t oog, redelijk cloony-esk 

Ik heb ook het idee dat Jacob dit expres doet omdat hij die Gerda's harstikke zat is maar met hen opgescheept zit vanwege corona. Anders had hij ze al lang naar huis gestuurd. Ook dat hij die yogalerares bij de verkeerde naam noemde deed hij volgens mij ook om te stangen.

Lulu_ schreef op 10-08-2021 om 20:55:

[..]

Aan de ene kant zat ik met kromme tenen te kijken, maar ik vind het ook wel een klein beetje grappig dat hij die Gerda's even flink irriteert. Ze zijn ook niet echt aardig voor hem geweest.

Volgens mij hadden ze uitgesproken dat het op relatie-gebied met geen van de dames wat ging worden, maar dat ze als vrienden de rest van de quarantaine periode door konden brengen. Je bewust ontzettend irritant gedragen om de dames te zieken werkt dan niet echt sfeerverhogend.

En dan denk ik meteen, draai om, loop weg.....ze is een draak

Die nieuwe man bij Debbie ziet er wel veel beter uit dan de rest.

Sophia_!

Sophia_!

10-08-2021 om 21:00

die nieuwe man kan wel wat worden denk ik. Eindelijk een man in plaats van een jochie 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-08-2021 om 21:01

anijsblokje schreef op 10-08-2021 om 20:54:

Ik vond Jacob hilarisch. Zou allang de slappe lach hebben. Ik vind echt dat er daar in Portugal niet genoeg wordt gelachen. (van wat we zien) Natuurlijk ook heel irritant, maar daarom kun je er toch maar beter om lachen?

Da's helemaal waar!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-08-2021 om 21:02

Lavandula schreef op 10-08-2021 om 20:54:

Tjongejonge zeg. Die Jacob lijkt wel een of andere toneelles-opdracht uit te voeren: verstoor een yoga-bijeenkomst door je zo irritant mogelijk te gedragen (extra suggestie: gedraag je als een aanstellerige kleuter).

Ha, zou zomaar kunnen! Moest ook even denken aan André van Duin in zijn sketches.

Lavandula schreef op 10-08-2021 om 20:58:

[..]

Volgens mij hadden ze uitgesproken dat het op relatie-gebied met geen van de dames wat ging worden, maar dat ze als vrienden de rest van de quarantaine periode door konden brengen. Je bewust ontzettend irritant gedragen om de dames te zieken werkt dan niet echt sfeerverhogend.

Ze zijn ook niet echt aardig voor hem. Maar we zien natuurlijk niet alles. Ik denk dat beide partijen heel opgelucht zijn als hun wegen zich scheiden.

Nou jaaa.... ik zou mn hoofd niet omdraaien....ppffffff

zo schrikken elke keer, dat schrille Kazasaantángelo door de intercom 

Sophia_! schreef op 10-08-2021 om 21:00:

die nieuwe man kan wel wat worden denk ik. Eindelijk een man in plaats van een jochie

Hij komt wel onzeker over zo op het eerste gezicht. Hopelijk zijn het alleen de zenuwen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.