Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hen74 schreef op 10-08-2021 om 21:50:

Wat wordt er toch veel ingevuld (vooral bij Debbie) over hoe de ander denkt of is. En naar mijn idee kloppen die invullingen voor geen meter.

Door ons? 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-08-2021 om 21:55

Meesje schreef op 10-08-2021 om 21:52:

[..]

Hij oogt heel jong idd. Komt ook jonger over. Een tikje verlegen ofzo.

Leuk dat hij haar sprookjesachtig vindt. Ik vind haar ook een heks. 🤪

Haha, heks, goed bedacht!  

Dat jongere heeft mijn vriend ook een beetje, die is ook heel slecht in small talk. En komt daardoor stil over. Meer inhoud als je hem beter leert kennen. Een introvert dus.

Wat een naar stukje van Vincent op 't eind zeg! Niet fair naar Monique toe. 

De nieuwe man bij Caroline lijkt me een aardige man, zijn uiterlijk vind ik niet knap. Maar als de persoon heel leuk is kan hij toch aantrekkelijk worden. 

Vincent vindt zijn 4e vrouw te zweverig, gelukkig maar want Moon is natuurlijk al de liefde van zijn leven. Ik denk dat de inzinking van Moon bij de kerk niet echt met haar opa van doen had maar dat de spanning haar te veel wordt, en Moon en vrouw 4 liggen elkaar niet.

Debs heeft er weer een man bij die haar niet kan bekoren want hij lijkt niet op Sjors kloonie. Newsflash! Debs lijkt niet op Amal! 

Ik vind Pascal wel steeds leuker worden. Die jongen is super zelfverzekerd en gewoon gezellig met de concurrentie. 

redbulletje schreef op 10-08-2021 om 22:13:

Ik vind Pascal wel steeds leuker worden. Die jongen is super zelfverzekerd en gewoon gezellig met de concurrentie.

Ja, ik vind m ook echt wel prima

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-08-2021 om 22:15

Haantje79 schreef op 10-08-2021 om 22:08:

De nieuwe man bij Caroline lijkt me een aardige man, zijn uiterlijk vind ik niet knap. Maar als de persoon heel leuk is kan hij toch aantrekkelijk worden.

Vincent vindt zijn 4e vrouw te zweverig, gelukkig maar want Moon is natuurlijk al de liefde van zijn leven. Ik denk dat de inzinking van Moon bij de kerk niet echt met haar opa van doen had maar dat de spanning haar te veel wordt, en Moon en vrouw 4 liggen elkaar niet.

Debs heeft er weer een man bij die haar niet kan bekoren want hij lijkt niet op Sjors kloonie. Newsflash! Debs lijkt niet op Amal!

Drie keer mee eens!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-08-2021 om 22:16

redbulletje schreef op 10-08-2021 om 22:13:

Hmm, ik twijfel daaraan. Vond hem wat jaloersig overkomen met die opmerking over dat bed niet opmaken.

Haantje79 schreef op 10-08-2021 om 22:08:

Debs heeft er weer een man bij die haar niet kan bekoren want hij lijkt niet op Sjors Kloonie

ik vind dat eigenlijk toch wel een beetje..! best beschaafde vertoning, goeie kop.. dacht dat de Deb er meer gecharmeerd van zou zijn dan ze zegt te wezen. ik denk nog steeds dat hij een kans maakt, we gaan t zien! 
wat een leuk programma he jongens  

Beerlover schreef op 10-08-2021 om 21:52:

Ik krijg bij Jeroen een 'zou niet misstaan hebben op een propoganda poster van de Duitse strijdkrachten in WO2'-associatie. Qua uiterlijk hé, niet ideologisch.

Huh?
Je doelt zeker op zijn sterke gelaatstrekken en achterover gekamd haar ofzo? Ik ben nooit zo goed hierin, maar ik zie toch Indische/Aziatische trekjes in hem, of zie ik dat verkeerd? Kan je opmerking dus ook echt niet plaatsen.
Ik begrijp dat niet iedereen het een mooie man vindt, maar ik vind hem zéker wat hebben hoor.

?u=https%3A%2F%2Flovereality.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F08%2FJeroen-BB-Vol-Liefde-740x417.jpg&f=1&nofb=1

Ik vond de slaapkamer die de dames bij Jacob hebben opgeknapt echt mooi. Warme kleuren. Dat zitje op het balkon.  

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-08-2021 om 22:26

Meesje schreef op 10-08-2021 om 21:54:

[..]

Door ons?

Nee, op tv door de deelnemers! Debbie vulde in hoe Melvin dacht. Nu ook weer. Pascal dacht te weten hoe Debbie dacht. Etc. 

Bij Caroline vind ik Eric de leukste. Een rustige, zelfverzekerde man die zich volgens mij niet zo snel gek laat maken  en niks meer te bewijzen heeft. Uiterlijk ook prima genoeg!

De  nieuwe man van Debbie komt ontzettend verkrampt over, weinig spontaniteit en gezelligheid. Eigenlijk het omgekeerde van Pascal, die volgens mij overal de sfeer erin weet te brengen.

Brooklyn28 schreef op 10-08-2021 om 22:25:

Ik vond de slaapkamer die de dames bij Jacob hebben opgeknapt echt mooi. Warme kleuren. Dat zitje op het balkon.

Ik niet maar ik hou niet van zulke kleuren en die antieke meubels. Het valt me ook telkens op dat er bij Vincent zo veel ouwe meuk binnen staat. Dat had ik niet verwacht bij een man van in de 30. Het lijkt het huis van mijn oma van vroeger wel. 

En wat is Jerommeke een gladjakker met zijn motorritje wel slim van hem. Ik vind het een leuke jongen, hij is rustig en heeft van die droge opmerkingen, en hij is degene die het meest initiatief neemt richting Rox. Ben benieuwd of het serieus iets kan worden tussen die twee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.