Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vrijevlinder schreef op 25-08-2021 om 22:08:

[..]

Dit denk ik ook. Zal vast meer gebeurd zijn maar ze houden het wijselijk voor hun. Je gaat heel NL toch niet vertellen dat je het bed hebt gedeeld?

Het valt mij vanaf het begin al op dat ze iets heel kinderlijk naïefs hebben allebei. En nee, dat is het andere uiterste. Maar gewoon iemand even aan raken of een arm om je prille liefde heen slaan, dat is toch niet zo raar? En ik denk dus dat er echt niet veel meer is gebeurd dan een nachtzoentje. En dat is uiteraard helemaal prima, maar ik vind het gewoon opvallend hoe kinderlijk ongemakkelijk ze er allebei mee lijken. 

en toch, en toch.. kan ik Bert geen klootzak vinden. moeilijk en lomp enz enz maar toch ook een goed hart, diepdiepdiep van binnen

safari schreef op 25-08-2021 om 22:15:

en toch, en toch.. kan ik Bert geen klootzak vinden. moeilijk en lomp enz enz maar toch ook een goed hart, diepdiepdiep van binnen

Ik ook niet hoor. Maar er zit wel iets nogal onbuigzaams in die man. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

25-08-2021 om 22:17

Avena schreef op 25-08-2021 om 22:13:

[..]

Het valt mij vanaf het begin al op dat ze iets heel kinderlijk naïefs hebben allebei. En nee, dat is het andere uiterste. Maar gewoon iemand even aan raken of een arm om je prille liefde heen slaan, dat is toch niet zo raar? En ik denk dus dat er echt niet veel meer is gebeurd dan een nachtzoentje. En dat is uiteraard helemaal prima, maar ik vind het gewoon opvallend hoe kinderlijk ongemakkelijk ze er allebei mee lijken.

Snap wat je bedoelt. En ik herken het wel. Ik was ook een laatbloeier. Bij de eerste vele first dates die ik in mijn dertiger jaren had (had al wel ooit samengewoond), was ik ook nooit zo vrij. Ik was knuffelen ook niet echt gewend met betrekkelijk vreemden. Wist me vaak geen houding te geven als ik merkte dat er chemie was. 

En dan nog die camera's. Zou het ook niet prettig vinden. 

Hen74 schreef op 25-08-2021 om 22:17:

En dan nog die camera's. Zou het ook niet prettig vinden.

Dát ben ik dan weer helemaal met je eens. Het lijkt me de hel op aarde om aan zo'n programma mee te doen... 

morgen de allerlaatste aflevering   
verwachten jullie een soort afrondende show met alle deelnemers? ik (hoop) eigenlijk wel, nu het zo'n zomer hit werd!

Ik zou een reünie uitzending ook leuk vinden! 

Sophia_!

Sophia_!

25-08-2021 om 22:27

safari schreef op 25-08-2021 om 22:25:

verwachten jullie een soort afrondende show met alle deelnemers? ik (hoop) eigenlijk wel, nu het zo'n zomer hit werd!

Ik ga het missen 

Ik hoop nog wel een update hoe het nu is. Dat zou leuk zijn

ja, he!
   (c) Froukje

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

25-08-2021 om 22:31

safari schreef op 25-08-2021 om 22:25:

Ik verwacht dat niet echt. Te veel venijn en te weinig liefde om daar een leuk programma mee te hebben, denk ik.

Edit: maar hoop het wel! 

safari schreef op 25-08-2021 om 22:15:

ik ook niet hoor maar voor een relatie... Moet je als vrouw dan altijd denken "oh maar diepdiepdiep van binnen zit een goed hart"? Ik geloof zeker dat hij dat heeft maar het zou zo fijn zijn als hij de dames daar ook van mee laat genieten

Avena schreef op 25-08-2021 om 22:13:

[..]

Ze zien er jeugdig uit, maar als jij denkt dat ze hierdoor niet verder gaan dan een zoentje vind ik erg naïef gedacht. Het zijn volwassen mensen, geen kinderen van 10. 

Ze lieten beiden niet het achterste van de tong zien en daarin geef ik hen groot gelijk. Zou ik ook niet doen. 

Jacob heeft voor mij echt de avond gered. Ik lag in een deuk om dat voorstukje van morgen, 
Ik snap niet waarom mensen vinden dat Romana een eigen programma moet krijgen. Jacob mag wat mij betreft wel een eigen programma krijgen.
En wat heb ik me rot geërgerd aan Bert. Wat een vreselijke vent. Ik word er gewoon agressief van

Vrijevlinder schreef op 25-08-2021 om 22:43:

[..]

Ze zien er jeugdig uit, maar als jij denkt dat ze hierdoor niet verder gaan dan een zoentje vind ik erg naïef gedacht. Het zijn volwassen mensen, geen kinderen van 10.

Ze lieten beiden niet het achterste van de tong zien en daarin geef ik hen groot gelijk. Zou ik ook niet doen.

Ja ik vind ze ook vrij normaal, niet heel het land hoeft alles te weten. En je man/ vriend spontaan een kus geven vind ik ook normaal. Natuurlijk is het ongemakkelijk met Art en de camera erbij. 

Muzieknootje64 schreef op 25-08-2021 om 13:34:

[..]

Ik vind het juist bewonderenswaardig dat Jacob wegens de coronacrisis haar een kans heeft gegeven/uitweg heeft geboden en zegt ook iets over de aard van Jacob en dat hij een goed mens is naar anderen toe.

nouuuu laten we niet te hard van stapel lopen, Jacob heeft zelf gezegd dat ie gewoon op dr viel, dus die keuze is echt niet uit barmhartigheid gemaakt he. 

zowel Jacob als de 4 vrouwen verdienden geen schoonheidsprijs voor hun gedrag, vind ik. Zijn er allemaal schuldig aan. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.