Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Meesje
26-08-2021 om 06:44
Phlora schreef op 26-08-2021 om 05:55:
[..]
nouuuu laten we niet te hard van stapel lopen, Jacob heeft zelf gezegd dat ie gewoon op dr viel, dus die keuze is echt niet uit barmhartigheid gemaakt he.
zowel Jacob als de 4 vrouwen verdienden geen schoonheidsprijs voor hun gedrag, vind ik. Zijn er allemaal schuldig aan.
Dit idd.
Knutselkei
26-08-2021 om 08:11
ButterCup schreef op 26-08-2021 om 07:52:
Jacob kan beter zo'n leuk Thais vrouwtje scoren.
Die m niet verstaat😂
GroenTuintje
26-08-2021 om 08:14
redbulletje schreef op 25-08-2021 om 22:26:
Ik zou een reünie uitzending ook leuk vinden!
En dat er dan toch een match ontstaan tussen kandidaten onderling/b&b eigenaren.
Avena
26-08-2021 om 10:01
Phlora schreef op 26-08-2021 om 05:55:
[..]
nouuuu laten we niet te hard van stapel lopen, Jacob heeft zelf gezegd dat ie gewoon op dr viel, dus die keuze is echt niet uit barmhartigheid gemaakt he.
Inderdaad. En nu is Jacob zo barmhartig dat hij haar laat koken en schoonmaken. Overigens vond ik Marianna ontzettend mat reageren toen de Gerda's haar een keertje vroegen hoe ze het vond om daar te werken.
Die man lijkt wel een soort redders syndroom te hebben en het prettig te vinden als anderen afhankelijk van hem zijn. Zie Marianna, zie die vreemde relatie met Rosa en haar moeder...
Avena
26-08-2021 om 10:03
Ik ga het ook missen! Ik denk dat er geen reünieuitzending komt, maar dat verschillende B&B-eigenaren en kandidaten nog wel her en der hun verhaal zullen doen. Zoals er laatst wat mensen bij Humberto waren geweest en zoals Christian zijn gal heeft gespuwd in de T.
ConsciousWalrus47
26-08-2021 om 10:15
Avena schreef op 26-08-2021 om 10:01:
[..]
Inderdaad. En nu is Jacob zo barmhartig dat hij haar laat koken en schoonmaken. Overigens vond ik Marianna ontzettend mat reageren toen de Gerda's haar een keertje vroegen hoe ze het vond om daar te werken.
Die man lijkt wel een soort redders syndroom te hebben en het prettig te vinden als anderen afhankelijk van hem zijn. Zie Marianna, zie die vreemde relatie met Rosa en haar moeder...
Maar Marianna krijgt daar toch voor betaald? Ze kwamen elkaar gewoon tegen met allebei een behoefte. Zij had geen werk, hij geen gezelschap en hulp tijdens de opnames. Natuurlijk zag hij haar zitten, maar heeft zich er volgens mij snel bij kunnen neerleggen dat daar geen kans was en zag andere mogelijkheden.
Redders en mensen die hulp op welke manier dan ook nodig hebben gaan over het algemeen goed samen. Daarmee wil ik zeggen dat de combinatie dus werkt voor zolang daar bij beiden tegemoet gekomen wordt in die behoeftes. Bewust of onbewust.
Jacob heeft geaccepteerd dat zijn ex een nieuwe vriend heeft en "helpt zijn haar en haar moeder aan een woonplek" en hij heeft gezelschap. Dat is de deal. Iedereen blij.
Dit is niet de waarheid natuurlijk, maar zo zie ik het.
Avena
26-08-2021 om 10:23
Chupito schreef op 26-08-2021 om 10:15:
[..]
Maar Marianna krijgt daar toch voor betaald? Ze kwamen elkaar gewoon tegen met allebei een behoefte. Zij had geen werk, hij geen gezelschap en hulp tijdens de opnames. Natuurlijk zag hij haar zitten, maar heeft zich er volgens mij snel bij kunnen neerleggen dat daar geen kans was en zag andere mogelijkheden.
Redders en mensen die hulp op welke manier dan ook nodig hebben gaan over het algemeen goed samen. Daarmee wil ik zeggen dat de combinatie dus werkt voor zolang daar bij beiden tegemoet gekomen wordt in die behoeftes. Bewust of onbewust.
Jacob heeft geaccepteerd dat zijn ex een nieuwe vriend heeft en "helpt zijn haar en haar moeder aan een woonplek" en hij heeft gezelschap. Dat is de deal. Iedereen blij.
Dit is niet de waarheid natuurlijk, maar zo zie ik het.
Ja, het is een zakelijke transactie. Maar niks barmhartigs dus van Jacob (zoals hierboven beweerd werd).
Dutchgirly
26-08-2021 om 10:33
Ik zou een reünie aflevering leuk vinden. Maar gezien de lage succes score wordt het misschien een beetje zuur.
ConsciousWalrus47
26-08-2021 om 10:33
Avena schreef op 26-08-2021 om 10:23:
[..]
Ja, het is een zakelijke transactie. Maar niks barmhartigs dus van Jacob (zoals hierboven beweerd werd).
Eens.
Yumi
26-08-2021 om 10:38
Muzieknootje64 schreef op 25-08-2021 om 12:55:
De enige waarop ik kans zie op echte liefde is tussen Caroline en Eric en ik ben benieuwd of zij haar schild laat zakken.
Dan is er toch nog een happy end en leefde ze nog lang en gelukkig.
Ik zie dat niet gebeuren, omdat ik het gevoel heb dat Eric afhaakt. Af en toe maakt hij opmerkingen waardoor ik denk dat hij vanavond bedankt voor de leuke tijd, maar Caroline is het niet voor hem.
redbulletje
26-08-2021 om 10:39
Dutchgirly schreef op 26-08-2021 om 10:33:
Ik zou een reünie aflevering leuk vinden. Maar gezien de lage succes score wordt het misschien een beetje zuur.
Misschien ontstaan er dan wel andere matches tussen de aanmelders. De vrouwen die Vincent had passen qua leeftijd bij de mannen die Debs en Rox hadden bijv.
Miss-Pippi
26-08-2021 om 10:44
Dutchgirly schreef op 26-08-2021 om 10:33:
Ik denk dat zo’n aflevering er door corona sowieso niet in zit.
Zou leuk zijn als twee B&B houders tenminste nog verliefd zouden worden op elkaar of zo. De score is nu wel echt bedroevend.
Beterlaat2021!
26-08-2021 om 10:45
redbulletje schreef op 25-08-2021 om 22:26:
Ik zou een reünie uitzending ook leuk vinden!
Nou, ik vrees dat dat een hele kille bedoening wordt...... met een grote bank met ruime afstand tussen de gasten...
Sophia_!
26-08-2021 om 10:46
Yumi schreef op 26-08-2021 om 10:38:
[..]
Ik zie dat niet gebeuren, omdat ik het gevoel heb dat Eric afhaakt. Af en toe maakt hij opmerkingen waardoor ik denk dat hij vanavond bedankt voor de leuke tijd, maar Caroline is het niet voor hem.
Dit idee heb ik ook. Telkens als Caroline wat vraagt over gevoelens ed maakt hij zich ervanaf met een grapje.