Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vrijevlinder schreef op 24-08-2021 om 22:13:

[..]

Zoals Jacob praatte met Ard vond ik hem heel normaal overkomen. Ik zou er best kunnen logeren, als gast. Ik hoop dat hij een lieve vrouw krijgt.

Ja, mss lag het aan de situatie. Maar met Art is ook niet echt een wederkerig gesprek. Dan mag Jacob zijn mening en gevoel uitspreken. Hij hoeft niet te vragen hoe het met Art gaat oid. En Art leidt het gesprek, dat is zijn werk. Maar of Jacob spontane gesprekken kan voeren ipv speechen? Ik denk overigens wel dat hij goede bedoelingen heeft. Hij blijft ook attent. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-08-2021 om 22:20

Meesje schreef op 24-08-2021 om 21:49:

[..]

Ja, hoe kan dat? Die moeder leek meer zijn leeftijd 😶 Of meer de leeftijd van 4g toch. Vind t maar vreemd allemaal

Ik dacht dat hij zei dat ze elkaar al 30 jaar kenden. Niet dat ze al 30 jaar samen waren. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-08-2021 om 22:23

majorette2005 schreef op 24-08-2021 om 22:07:

[..]

Mwah, ze negeren hem, hebben continu kritiek, zijn ronduit onbeschoft, maaaaar verwachten wel dat hij de koffers sjouwt. Dat Jacob pas toen ze beneden waren hulp aanbood is juist bedoel als humor, stelletje heksen.

Precies, zo zag ik het ook. 

Zou Caroline als ze de afleveringen terugziet zichzelf nou niet ook een beetje debiel vinden zoals ze met die hond omgaat?

'Zeg maar even dááág tegen die meneer'...

Avena schreef op 24-08-2021 om 22:16:

[..]

Ze is wel al een tijd terminaal dan...

Ja, was ook een hele rare opmerking. Ik geloof best dat ze ernstig ziek werd,  maar 10 jaar later zeg je niet dat iemand 'terminaal ziek' werd.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-08-2021 om 22:26

JackieBrown schreef op 24-08-2021 om 22:19:

[..]

Ja, leuk hè! Wat een leuke aflevering was dit trouwens, echt weer wat meer sjeu bij iedereen.

Ja, zeker! Er waren andere afleveringen waar niks in gebeurde. Werd tijd. 

Misschien ben ik enorm mosterd hoor, maar ik kom er net achter dat Caroline in 2012 meedeed aan 'het mooiste meisje van de klas'. 

Sophia_!

Sophia_!

24-08-2021 om 22:28

Hen74 schreef op 24-08-2021 om 22:26:

[..]

Ja, zeker! Er waren andere afleveringen waar niks in gebeurde. Werd tijd.

Alles werd wel opeens in 1 aflevering gepropt. Al dagen gebeurt er niks en nu alles tegelijk  🙈

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-08-2021 om 22:29

Sophia_! schreef op 24-08-2021 om 22:28:

[..]

Alles werd wel opeens in 1 aflevering gepropt. Al dagen gebeurt er niks en nu alles tegelijk 🙈

Daar heb je gelijk in. Beetje jammer wel dat het op die manier gedaan is.

Meesje schreef op 24-08-2021 om 21:49:

[..]

Ja, hoe kan dat? Die moeder leek meer zijn leeftijd 😶 Of meer de leeftijd van 4g toch. Vind t maar vreemd allemaal

Kan toch? Rosa 18, Jacob 30 bij kennismaking, nu 48 en 60. Mamarosa nu ongeveer 70 en een kranige Portugese dame die de conditie op peil houdt door lekker te poetsen. Ik vind het wel een grappig onconventioneel gebeuren daar. En wat is Marianne een leuke vriendelijke vrouw. Wel een bijzondere kledingstijl (dat blauwe pakje) 

Ik heet Gerda en ben niet zo blij met de omschrijving van mijn naam...

Lavandula schreef op 24-08-2021 om 22:18:

[..]

Nou dat noem ik geen humor maar een k*t-opmerking nadat ze net zelf op die trap met de koffers hebben lopen sjouwen. Niks humor, hij kwam ook weer met een smoesje over de kat terwijl ie gewoon op de bank hing.

En ik zie het gedrag van de vrouwen vooral als actie-reactie.

Waarom zou hij ze moeten helpen terwijl die 4 zo onbeschoft zijn?  Het sarcasme was duidelijk, die 4 hebben het slechtste in Jacob naar boven gehaald, mooi dat ze op de bezem retour naar Nederland zijn, stelletje uitvreters zijn het.

mariarosa schreef op 24-08-2021 om 21:49:

Wat is iedereen toch aan de wijn in al die b&b's

Inderdaad, het is innemend gezelschap 

Sophia_!

Sophia_!

24-08-2021 om 22:31

Avena schreef op 24-08-2021 om 22:27:

Misschien ben ik enorm mosterd hoor, maar ik kom er net achter dat Caroline in 2012 meedeed aan 'het mooiste meisje van de klas'.

Oh echt? Nee, dat wist ik nog niet. Grappig 😁 

Wat is steeds erg apart vind is dat de voice over zo vaak al precies vertelt wat er gaat gebeuren: Caroline gaat Jeroen vertellen dat hij naar huis kan etc. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.