Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lavandula schreef op 24-08-2021 om 21:53:

Maar iedereen hier en elders online schijnt alleen maar negatief te kunnen doen over die vrouwen de hele tijd. En dat vind ik zeker niet altijd terecht.

Ik ook niet. Je zal maar twee weken opgesloten zitten met zo'n mafkees. 

Avena schreef op 24-08-2021 om 21:44:

[..]

30 jaar waren die samen?! Hoe oud was die Rosa dan toen ze Jacob ontmoette?? Ik weet het niet hoor, ik vermoed dat het een wat vreemde relatie is geweest... Ook gek om over je ex waar je 30 jaar mee bent geweest te zeggen 'ze heeft nu de liefde gevonden'...

Volgens mij zijn ze al heel lang uit elkaar. 12 jaar? 20 jaar? Maar had hij haar weer in huis genomen kort na het einde van hun relatie omdat zij 'terminaal ziek' (Jacobs woorden) werd.

Lavandula schreef op 24-08-2021 om 21:56:

[..]

Volgens mij zijn ze al heel lang uit elkaar. 12 jaar? 20 jaar? Maar had hij haar weer in huis genomen kort na het einde van hun relatie omdat zij 'terminaal ziek' (Jacobs woorden) werd.

Hmm, maar als hij haar kort na het einde van die relatie in huis nam én ze net een paar dagen weg was toen de Gerda's kwamen, dan heeft ze dus 12 of 20 jaar als ex onder zijn dak geleefd... 

Lavandula schreef op 24-08-2021 om 21:53:

[..]

Het gaat er meer om dat ie ze eerst alle vier zelf met die koffers van de trap laat komen en ze dan hulp gaat aanbieden als ze eenmaal beneden zijn. Ja, over de vloer beneden rollen hebben ze geen hulp bij nodig, had die dan aangeboden voor de trap of hou helemaal je mond over helpen.

Daar zou ik ook geïrriteerd van raken.

Maar iedereen hier en elders online schijnt alleen maar negatief te kunnen doen over die vrouwen de hele tijd. En dat vind ik zeker niet altijd terecht.

Mwah, ze negeren hem, hebben continu kritiek, zijn ronduit onbeschoft, maaaaar verwachten wel dat hij de koffers sjouwt. Dat Jacob pas toen ze beneden waren hulp aanbood is juist bedoel als humor,   stelletje  heksen.

Ik merk dat ik niet meer goed naar Jacob en de dames kan kijken. Het is te ongemakkelijk. Iedereen daar is me te vreemd. Jacob is echt een heel vreemde man. Die zou me echt gek maken. En die vrouwen versterken elkaar, en niet op een positieve manier. Geen enkele interactie daar is prettig en ontspannen. Brrr

Vooral die ene dame was erg onaardig tegen Jacob en gaf steeds sneren. Over de koffer, dat Marianne de foto's heeft geregeld. Jammer hoor, dan zet je jezelf wel te kijk. 

Vond het overigens onaardig dat ze hem geen kadootje meer gaven. Hij blijft, hoe vervelend het ook was, toch netjes en probeert er wat van te maken. Dat zag ik niet terug bij de dames. 

Ik heb het idee dat Eric niets voelt voor Caroline, maar dat niet wil zeggen. 

Tussen Vincent en vrouw zou het best iets kunnen worden. 

En Mitch en Roxanne zie ik een kleine vonk, maar denk dat het kortdurend zal zijn. 

Meesje schreef op 24-08-2021 om 22:10:

Ik merk dat ik niet meer goed naar Jacob en de dames kan kijken. Het is te ongemakkelijk. Iedereen daar is me te vreemd. Jacob is echt een heel vreemde man. Die zou me echt gek maken. En die vrouwen versterken elkaar, en niet op een positieve manier. Geen enkele interactie daar is prettig en ontspannen. Brrr

Zoals Jacob praatte met Ard vond ik hem heel normaal overkomen. Ik zou er best kunnen logeren, als gast. Ik hoop dat hij een lieve vrouw krijgt. 

Avena schreef op 24-08-2021 om 22:00:

[..]

Hmm, maar als hij haar kort na het einde van die relatie in huis nam én ze net een paar dagen weg was toen de Gerda's kwamen, dan heeft ze dus 12 of 20 jaar als ex onder zijn dak geleefd...

Ik vond net een fragmentje terug: Jacob zei letterlijk dat ze bijna bijna 10 jaar uit elkaar waren maar ze woonde (met haar moeder) tot 2 dagen voor de 4 vrouwen kwamen bij hem.

Vrijevlinder schreef op 24-08-2021 om 22:12:

Vooral die ene dame was erg onaardig tegen Jacob en gaf steeds sneren. Over de koffer, dat Marianne de foto's heeft geregeld. Jammer hoor, dan zet je jezelf wel te kijk.

Ik vond dat ze zich ook echt enorm lieten kennen door achter de schermen af te spreken hun cadeaus aan Mariana te geven. Jacob heeft ze wel weken lang in huis gehaald, geprobeerd naar de zin te maken... dat doosje stroopwafels had er nog wel vanaf gekund.

Dutchgirly schreef op 24-08-2021 om 22:16:

[..]

Ik vond dat ze zich ook echt enorm lieten kennen door achter de schermen af te spreken hun cadeaus aan Mariana te geven. Jacob heeft ze wel weken lang in huis gehaald, geprobeerd naar de zin te maken... dat doosje stroopwafels had er nog wel vanaf gekund.

Eens. Stel gemene vrouwen zijn het.

Lavandula schreef op 24-08-2021 om 22:14:

[..]

Ik vond net een fragmentje terug: Jacob zei letterlijk dat ze bijna ze bijna 10 jaar uit elkaar waren maar ze woonde (met haar moeder) tot 2 dagen voor de 4 vrouwen kwamen bij hem.

Ze is wel al een tijd terminaal dan... 

Ja en 2 dagen voor de vrouwen kwamen nog daar wonen en nu de lifde van haar leven gevonden.... das snel😂

majorette2005 schreef op 24-08-2021 om 22:07:

[..]

Mwah, ze negeren hem, hebben continu kritiek, zijn ronduit onbeschoft, maaaaar verwachten wel dat hij de koffers sjouwt. Dat Jacob pas toen ze beneden waren hulp aanbood is juist bedoel als humor, stelletje heksen.

Nou dat noem ik geen humor maar een k*t-opmerking nadat ze net zelf op die trap met de koffers hebben lopen sjouwen. Niks humor, hij kwam ook weer met een smoesje over de kat terwijl ie gewoon op de bank hing.

En ik zie het gedrag van de vrouwen vooral als actie-reactie.

Ik kijk wel heel erg uit naar alle interviews na afloop als iedereen uit de school gaat klappen! En ook wie er op dit moment een relatie heeft en met wie... Ging niet over Roxanne vanaf het begin al de roddel dat ze allang een relatie met iemand anders had? 

Hen74 schreef op 24-08-2021 om 21:32:

[..]

Joepie!

Ja, leuk hè! Wat een leuke aflevering was dit trouwens, echt weer wat meer sjeu bij iedereen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.