Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-08-2021 om 21:38

Meesje schreef op 24-08-2021 om 21:26:

[..]

Mss is dit al besproken hoor. Maar is Jacob Nederlands? Voor mij klinkt het een beetje alsof hij een Engels/Amerikaans accent heeft...

Misschien altijd in het buitenland gewoond? Omdat hij ook nog nooit een Nederlandse vrouw heeft gehad.

Arme Theun

Lavandula schreef op 24-08-2021 om 21:17:

Ben het wel eens met die vrouw bij Jacob (door al dat ge-Gerda overal weet ik haar echte naam niet eens): dat het erg vreemd is dat ex + moeder tot 2 dagen voor komst van de 4 vrouwen daar in huis zaten en nu nog voordat die weg zijn daar weer rondlopen.

30 jaar waren die samen?! Hoe oud was die Rosa dan toen ze Jacob ontmoette?? Ik weet het niet hoor, ik vermoed dat het een wat vreemde relatie is geweest... Ook gek om over je ex waar je 30 jaar mee bent geweest te zeggen 'ze heeft nu de liefde gevonden'...

En dan dat hele verhaal over die terminale ziekte. 

Meesje schreef op 24-08-2021 om 21:26:

[..]

Mss is dit al besproken hoor. Maar is Jacob Nederlands? Voor mij klinkt het een beetje alsof hij een Engels/Amerikaans accent heeft...

Volgens mij is hij wel Nederlands maar woont ie al minstens 30 jaar daar. Ik denk dat ie weinig Nederlands heeft gesproken in al die tijd. Hoewel, kwam er niet eerder een vriend van hem aan het woord die ook Nederlands was? Of was dat interviewtje niet in het Nederlands?

Avena schreef op 24-08-2021 om 21:44:

[..]

30 jaar waren die samen?! Hoe oud was die Rosa dan toen ze Jacob ontmoette?? Ik weet het niet hoor, ik vermoed dat het een wat vreemde relatie is geweest... Ook gek om over je ex waar je 30 jaar mee bent geweest te zeggen 'ze heeft nu de liefde gevonden'...

Rosa ziet er wel veel jonger uit dan de Gerda's 

Hen74 schreef op 24-08-2021 om 21:36:

Caroline weet het niet of Eric de man is. Maar ik denk nog steeds dat Eric het wel al weet: hij wil niet. Daarom die grapjes. Hij wil haar niet voortijdig kwetsen.

Ja, ik krijg die indruk ook. En blijkbaar vindt men het over het algemeen nogal not done om vóór het eind van het programma al te zeggen dat het niks gaat worden. 

Wat is iedereen toch aan de wijn in al die b&b's

Ik zie bij niemand liefde.

Avena schreef op 24-08-2021 om 21:44:

[..]

Ja, hoe kan dat? Die moeder leek meer zijn leeftijd 😶 Of meer de leeftijd van 4g toch. Vind t maar vreemd allemaal

redbulletje schreef op 24-08-2021 om 21:47:

[..]

Rosa ziet er wel veel jonger uit dan de Gerda's

Ik denk dat ze ook een stuk jonger ís... Hoe oud zal die moeder geweest zijn? Misschien 75 of zo? 

mariarosa schreef op 24-08-2021 om 21:49:

Ik vond het ook een beetje gek dat Jeroen en Caroline eerst een wijntje gingen drinken samen en dat ie daarna in de auto vertrok. Maar goed, misschien zat daar in werkelijkheid meer tijd tussen. 

mariarosa schreef op 24-08-2021 om 21:49:

Dat viel ons ook al op.

majorette2005 schreef op 24-08-2021 om 21:49:

Ik zie bij niemand liefde.

Ik heb wel het idee dat de camera's wat in de weg zitten. Maar ik denk eigenlijk ook dat het nergens beklijft. 

Hen74 schreef op 24-08-2021 om 21:29:

Nou zeg, en nu willen ze geholpen worden met de koffers. Bleh!

Het gaat er meer om dat ie ze eerst alle vier zelf met die koffers van de trap laat komen en ze dan hulp gaat aanbieden als ze eenmaal beneden zijn. Ja, over de vloer beneden rollen hebben ze geen hulp bij nodig, had die dan aangeboden voor de trap of hou helemaal je mond over helpen. 

Daar zou ik ook geïrriteerd van raken.

Maar iedereen hier en elders online schijnt alleen maar negatief te kunnen doen over die vrouwen de hele tijd. En dat vind ik zeker niet altijd terecht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.