Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ben het wel eens met die vrouw bij Jacob (door al dat ge-Gerda overal weet ik haar echte naam niet eens): dat het erg vreemd is dat ex + moeder tot 2 dagen voor komst van de 4 vrouwen daar in huis zaten en nu nog voordat die weg zijn daar weer rondlopen.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-08-2021 om 21:19

Lavandula schreef op 24-08-2021 om 21:17:

Ben het wel eens met die vrouw bij Jacob (door al dat ge-Gerda overal weet ik haar echte naam niet eens): dat het erg vreemd is dat ex + moeder tot 2 dagen voor komst van de 4 vrouwen daar in huis zaten en nu nog voordat die weg zijn daar weer rondlopen.

Ook dat riekt naar nep-toestanden. Het is/was ook geen echte B&B blijkbaar. 

Hen74 schreef op 24-08-2021 om 15:46:

[..]

Ik kan het anders niet verklaren. Misschien hebben ze het niet zo direct gezegd, maar heel erg gestuurd, gemanipuleerd, zodat hij alsnog geen andere keus had. Psychologisch gezien was zijn gedrag e.d. vreemd te noemen.

Ik vind dit echt onzin van de bovenste plank.

Hen74 schreef op 24-08-2021 om 21:19:

[..]

Ook dat riekt naar nep-toestanden. Het is/was ook geen echte B&B blijkbaar.

Nee hij verhuurde het af en toe als heel huis aan groepen. Pas nu kun je er losse kamers boeken volgens mij.

Pff Jacob kan echt niet normaal praten, alleen toespraken houden.

waarom heeft alles in portugal een negatieve ondertoon 😑

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-08-2021 om 21:25

Jacob is wel attent ja. In tegenstelling tot de 'dames'. Cadeautje niet meer geven, venijnig over die foto ('heeft Marianna heel leuk gedaan'). Bah. 

Lavandula schreef op 24-08-2021 om 21:24:

Pff Jacob kan echt niet normaal praten, alleen toespraken houden.

Mss is dit al besproken hoor. Maar is Jacob Nederlands? Voor mij klinkt het een beetje alsof hij een Engels/Amerikaans accent heeft...

Meesje schreef op 24-08-2021 om 21:26:

[..]

Mss is dit al besproken hoor. Maar is Jacob Nederlands? Voor mij klinkt het een beetje alsof hij een Engels/Amerikaans accent heeft...

Nu je het zegt...

Wat een verschrikkelijk nare wieven zijn dat zeg! 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-08-2021 om 21:29

Nou zeg, en nu willen ze geholpen worden met de koffers.    Bleh!

Eindelijk Vincent en Monique weer samen over. Gepraat over elkaar leuk vinden. Elkaar zien na het programma 🥰 toch b&b met een beetje liefde

Wat een akelige krengen die 4,   net goed dat ze zelf die koffers moesten sjouwen.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-08-2021 om 21:32

Dutchgirly schreef op 24-08-2021 om 21:30:

Eindelijk Vincent en Monique weer samen over. Gepraat over elkaar leuk vinden. Elkaar zien na het programma 🥰 toch b&b met een beetje liefde

Joepie!    

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

24-08-2021 om 21:36

Caroline weet het niet of Eric de man is. Maar ik denk nog steeds dat Eric het wel al weet: hij wil niet. Daarom die grapjes. Hij wil haar niet voortijdig kwetsen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.