Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
ConsciousWalrus47
24-08-2021 om 09:25
Mallebeppie schreef op 24-08-2021 om 09:19:
[..]
Ik denk dat Christian dat over zichzelf heeft afgeroepen.
Als iemand die dit vaak genoeg heeft meegemaakt kan ik zeggen: iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, dus ook buitensluiten.
Ik ben het dus niet met je eens.
redbulletje
24-08-2021 om 09:28
Voor een volgend seizoen zou ik graag zien dat de B&B-eigenaren naar NL vliegen om hier de 10 beste matches te gaan ontmoeten waarna ze uiteindelijk met de 4 eerste keuzes terug gaan naar de B&B.
BumpyGrasshopper95
24-08-2021 om 09:30
Ik denk dat Christian een spiegel heeft voorgehouden gekregen waar hij wellicht van geschrokken is en dat nu op deze manier af reageert. Ik heb er geen medelijden mee. Je weet toch waar je aan begint als je aan zo'n circus mee doet?
Dutchgirly
24-08-2021 om 09:30
redbulletje schreef op 24-08-2021 om 09:28:
Voor een volgend seizoen zou ik graag zien dat de B&B-eigenaren naar NL vliegen om hier de 10 beste matches te gaan ontmoeten waarna ze uiteindelijk met de 4 eerste keuzes terug gaan naar de B&B.
Super goed idee!
BumpyGrasshopper95
24-08-2021 om 09:32
Chupito schreef op 24-08-2021 om 09:25:
[..]
Als iemand die dit vaak genoeg heeft meegemaakt kan ik zeggen: iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, dus ook buitensluiten.
Ik ben het dus niet met je eens.
Dat mag. En het spijt me dat jou dat is overkomen.
Haantje79
24-08-2021 om 09:34
Mallebeppie schreef op 24-08-2021 om 08:25:
[..]
Het bevestigd eigenlijk alleen maar meer mijn beeld van hem.
Inderdaad, hij dacht de wereldwijze man uit te hangen en nu is hij beledigd. Natuurlijk worden de rare trekjes van kandidaten uitvergroot door knip en plakwerk in de montage. Maar kennelijk heeft hij een heel ander beeld van zichzelf heeft dan nu naar voren is gekomen.
Ik denk eigelijk dat niemand lekker uit de verf komt als je tussen drie vreemden wordt gedropt die al een band met elkaar hebben en jij past er totaal niet bij. En dan ook nog een camera op je snufferd. Dat vele praten was vast ook ongemak, maar wel heel irritant
Lulu_
24-08-2021 om 09:35
redbulletje schreef op 24-08-2021 om 09:28:
Goed idee, een soort voorselectie.
QuarrelsomeSnail25
24-08-2021 om 09:37
Meesje schreef op 24-08-2021 om 08:16:
Hij zegt ook niet dat zoals hij in beeld is gebracht niet klopt. Maar vooral dat 'de rest' nare dingen over hem heeft gezegd, op camera. Terwijl in zijn beleving Roxanne enthousiast was over de dingen die hij deed. Dat moeten dan toch dingen zijndie hij buiten beeld deed. Want ik vond haar niet zo enthousiast overkomen over zijn verftechniek, kookkunsten en kennis van eieren.
Roxanne heeft nooit rechtstreeks eerlijk tegen hem gezegd wat ze wel tegen de camera deed.
Haantje79
24-08-2021 om 09:40
Lulu_ schreef op 24-08-2021 om 09:35:
[..]
Goed idee, een soort voorselectie.
Ja goed idee, net als de speeddates bij bzv. Grotere kans op succes. Ik hoop wel dat de makers hier meelezen
QuarrelsomeSnail25
24-08-2021 om 09:45
Millie91 schreef op 24-08-2021 om 09:25:
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje medelijden met Christian heb. Ik vind ook dat hij zich als een gladjakker gedraagt en ik ergerde me ook suf, maar het moet pijn doen om te horen wat ze allemaal zeiden achter zijn rug. Non verbaal had hij echt wel wat op kunnen pikken, maar zo rechtstreeks horen zeggen dat ze je allemaal stom vonden en vervolgens ook nog een bak slijk van sociale media over je heen krijgen..
Dit geldt ook voor Debbie. Dat mensen valse recensies achterlaten voor haar b&b! Ik had ook de Instagram van Casa Sant'Angelo gevonden, ook hier zijn allerlei Gerda's gal aan het spuwen over wat een vreselijke vrouw Debbie is. Dat je dat vindt, oke, vind ik ook zo overkomen. Maar om iemands werk en inkomen te willen saboteren gaat echt veel en veel te ver.
Mee eens. Dat is gewoon intens gemeen met die recensies.
En v.w.b. de Christian vind ik het achter zijn rug om gepraat ook niet fair. Ik vond hem ook een opschepper, maar ik zou dan wel open en eerlijk naar hem zijn en niet via de camera. Van dat passief agressieve van de jongens hou ik ook absoluut niet.
Dutchgirly
24-08-2021 om 09:55
Ik heb zelf niet meegedaan aan een tv programma. Maar het komt altijd op mij over alsof ze eerst opnames doen. Dan achteraf wat beelden pakken en dan de deelnemers aan de hand van die beelden gaan bevragen en proberen quotes te ontlokken. Dat is dan een soort nabeschouwing. Het kan zijn dat de dingen die daar gezegd worden op een heel ander moment plaatsvinden. Dus dan verklaart misschien het 'achter de rug' praten. Wat misschien in de realiteit heel anders is gegaan dan hoe het in elkaar gemonteerd wordt.
Lulu_
24-08-2021 om 09:55
Haantje79 schreef op 24-08-2021 om 09:40:
[..]
Ja goed idee, net als de speeddates bij bzv. Grotere kans op succes. Ik hoop wel dat de makers hier meelezen
![]()
Bzv heb ik nog nooit gezien
Ik hoop ook dat ze meelezen, dit hele topic staat gevuld met goede suggesties en opbouwende kritiek
Courage
24-08-2021 om 10:15
Yoehoe schreef op 24-08-2021 om 07:56:
https://www.linda.nl/nieuws/bekend/bb-vol-liefde-christian-doodziek-beelden/?fbclid=IwAR1XksIu-FUT_PHTO41F-Q9BfdZEA4JZvtIns9PAK8vNn1og69iwlvZyCWg
Christian is boos over de beelden.
Hoe betrouwbaar is dit bericht? Het is een 'interview' met de Privé en herkauwd door Linda. Privé staat toch bekend om het verdraaien van verhalen en uitspraken?
Yoehoe
24-08-2021 om 10:24
Courage schreef op 24-08-2021 om 10:15:
[..]
Hoe betrouwbaar is dit bericht? Het is een 'interview' met de Privé en herkauwd door Linda. Privé staat toch bekend om het verdraaien van verhalen en uitspraken?
Dat is inderdaad ook de vraag. De betrouwbaarheid is denk ik wel iets meer als sommige andere verhalen in privé, waar ze verhalen schrijven aan de hand van geruchten en van verhalen van ‘inner circle’ mensen.
Sophia_!
24-08-2021 om 10:33
Courage schreef op 24-08-2021 om 10:15:
[..]
Nou zal hij wel gelijk hebben dat er enorm veel oneerlijk geknipt en geplakt is om een bepaald beeld neer te zetten.
Maar 'enorme haat' en dergelijke lijkt me overdreven.