Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-08-2021 om 23:28

Avena schreef op 20-08-2021 om 22:46:

Ik vind het bij Roxanne en Debbie eigenlijk nog het meest op Workaway of HelpX of zo lijken: een paar uur per dag werken in ruil voor kost en inwoning... Kijk, dat je daar ook een beetje je handen laat wapperen en dat je een indruk wilt/moet krijgen van het werk en leven in een B&B snap ik nog wel. Maar bij hen wordt er gewoon elke dag een klussenlijst afgewerkt...

Nooit van gehoord. Zal eens googelen.

Verder met je eens, klussen heeft prioriteit bij de deelnemers. En tenzij de date/klusser een Coca-Cola-Light-break-sexy-zwetende-stud-met-ontbloot-bovenlijf-klusser-die-je-vuurtje-aanwakkert is, zal een B&B-houder niet gauw warm van worden van dat geklus.

mariarosa schreef op 20-08-2021 om 23:16:

[..]

maar het hek van Vincent dan?

Wat een K klus heeft hij uitgezocht voor die meiden zeg met dat hek. En ik dacht ook nog, is dit werkelijk het meest belangrijke om nu te doen? Die hele b&b heeft nog veel werk nodig, laat dat hek gewoon even...

Hij had die hekken er beter af kunnen halen en ze naar een spuiter gebracht. 

dat leek mij ook het beste! 

maar bedacht toen: dat siersmeedwerk gebeuren zit natuurlijk (en gelukkig maar) vast muurvast verankerd.. 

echter: de vloer afplakken, de oude verflaag weg-zandstralen (is dat een heus woord : ) en vervolgens spuiten met verf zou vast maar 2 dagen kosten ofzo. 5 jaar lang prachtige hekkies - en Vince kan met zijn duifjes buiten spelen! maar ja zo ging het niet 😔

mag ik 1 geheel offtopic vraag stellen?

ik gebruikte net een iphone-emoticon, dus niet 1 uit de 'maaike-collectie' op viafora. screenshotje attached. maar hoe zien bv android-gebruikers mijn post? inclusief mijn emoticon, of wordt dat 'bij jullie' een kruis/vraagteken/leeg vierkantje/iets heel anders?

EC24-E427-AE98-4-F5-D-A57-A-066-F7-B5-D9933.jpg

Ik zie een echte emoticon (op Android).

ah fijn! ik hoopte dat maar wist het niet zeker, thanks!

Ja meer Mariana op TV. Wat een spetter! Kersteditie is een heel leuk idee. Vooral in Oostenrijk in de sneeuw, misschien even terug naar die Caroline?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-08-2021 om 07:30

safari schreef op 21-08-2021 om 01:54:

ah fijn! ik hoopte dat maar wist het niet zeker, thanks!

Hoewel ik afgelopen week bij o.a. Mlah een leeg vierkantje zag, zie ik dat bij jou niet. 

Ik kom nog even terug op het 'wasdroger incident'.  Waarom heeft Bert dan überhaupt een wasdroger, als hij het zonde vindt om te gebruiken?  Er zal toch ergens in het huis wel een ruimte zijn om binnen was te drogen als het buiten nat is?

Beterlaat2021! schreef op 21-08-2021 om 10:22:

Ik kom nog even terug op het 'wasdroger incident'. Waarom heeft Bert dan überhaupt een wasdroger, als hij het zonde vindt om te gebruiken? Er zal toch ergens in het huis wel een ruimte zijn om binnen was te drogen als het buiten nat is?

Mag toch hopen van niet, het regent daar de godganse tijd en dan wordt zo'n huis van binnen natuurlijk hartstikke vochtig. Zeker met gasten, dan heb je wekelijks een berg beddengoed te verstouwen. Of hij laat dat ophalen door professionals? 

Beterlaat2021! schreef op 21-08-2021 om 10:22:

Ik kom nog even terug op het 'wasdroger incident'. Waarom heeft Bert dan überhaupt een wasdroger, als hij het zonde vindt om te gebruiken? Er zal toch ergens in het huis wel een ruimte zijn om binnen was te drogen als het buiten nat is?

Hij vind het niet zonde om 'm te gebruiken? Hij vind het alleen zonde om 'm voor een paar stuks aan te zetten. Ik snap het wel, je zet een vaatwasser toch ook niet aan voor 3 borden?

Precies, ik snap Bert wel, maar hij had het vriendelijk kunnen aangeven en had er niet zo lang op door moeten gaan. 

Ik heb geen verstand van wasdrogers, prop je die dan net zo vol als wasmachines?

Als Bert een vrouw in zijn kano heeft, gaat ie net zo lang staan dansen tot ze eruit valt. Welke man wil er nou niet door een leuke vrouw gekust, gemasseerd, etc.worden?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.