Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oh jee Froukje heeft het redderssyndroom.

Brabeau schreef op 18-08-2021 om 21:36:

Ik snap sowieso niet wat er mis is met een avondje "alleen". Iedereen wordt toch gek als je weken lang 24/7 samen bent? Ik wel in ieder geval

Nou idd, ik vind het ook wel eens heerlijk als mijn partner een film pakt met zijn vrienden oid. Of hij is aan het gamen en ook doe ook wat anders.

ach goss prinses Debbie krijgt geen aandacht van de mannen boehoe. 

leuk weetje over dat niet-aanschuiven vd eettafelstoel, in italië

Hoezo geef je iemand een kans als je niks zegt over wat je stoort? Dat is toch geen kans?

Sophia_!

Sophia_!

18-08-2021 om 21:44

GroenTuintje schreef op 18-08-2021 om 21:29:

[..]

Hij vind Sophie blijkbaar aantrekkelijker dan Monique.

Ja, blijkbaar.  Ik denk dat zij zich binnen korte tijd zou gaan vervelen in de B&B en weer vertrekt. 

Debbie kan het echt niet hebben dat die twee een mannen-avondje hebben gepland. Terwijl zij nota bene degene is die al weken het steeds druk met van alles en nog wat heeft. En wie was er ook alweer gisteren naar de Spa met een vriendin? Maar oh wee als de mannen zelf even geen tijd voor haar maken.

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

18-08-2021 om 21:50

Gatekeeper schreef op 18-08-2021 om 21:33:

Bij Roxanne is het meer een leuke vriendengroep dan kerels die strijden om haar hart te veroveren.

Nou ja, da's ook wat waard

Het verbaast me dat Froukje zo rustig bleef toen Bert zei: “Ja doeiiiii je wil Bert toch zien of nie?!”

En die Pascal kan er beter vanuit gaan dat wanneer hij iets denkt het in werkelijkheid juist precies andersom zit. Nu weer die uitspraak dat Debbie het fijn vind dat de mannen een avondje voor zichzelf nemen. En die opmerking over de (zeer ongemakkelijke) stilte aan tafel.

ik ben op dit moment eiersalade aan het maken zonder Peter Selie want het is donker in de tuin. 

Debbie beslecht in ieder geval het glazen plafond!

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

18-08-2021 om 21:56

Ik denk dat Bert een goedzak is, die veel heeft meegemaakt en misschien nog niet goed verwerkt heeft. Hij lijkt zijn grenzen en testen die hij heeft voor de vrouwen zo defensief te verdedigen. Dat hoeft niet als je geleerd hebt van je ervaringen en die een plaats hebt gegeven. Hij lijkt me niet klaar voor een relatie.

Heeft iemand broccolania al uitgeprobeerd???

Meesje schreef op 18-08-2021 om 21:41:

Hoezo geef je iemand een kans als je niks zegt over wat je stoort? Dat is toch geen kans?

Volgens mij bedoelde ze dat ze dan zo boos op ze zou zijn geworden dat ze ze gelijk naar huis had gestuurd. Dan hadden ze echt geen kans meer gehad. (Niet dat ik denk dat ze die nu wel hebben. Gewoon uitstel van executie.) 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.