Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_!

Sophia_!

18-08-2021 om 21:25

Ik ben nu wel afgeknapt op Vincent. Hij nam Mo al voor lief en nou vind hij die andere leuker na een echte date.

Eiersalade zonder mayo 

Mayo bestaat voornamelijk uit eieren. 

Froukje vind ik irritant. 

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

18-08-2021 om 21:27

Sophia_! schreef op 18-08-2021 om 21:25:

Ik ben nu wel afgeknapt op Vincent. Hij nam Mo al voor lief en nou vind hij die andere leuker na een echte date.

Ik was er al bang voor.. ik vind ze helemaal niet bij elkaar passen, maar ja wat weet ik er van

Hen74 schreef op 18-08-2021 om 21:25:

[..]

WJa, hier denkt ie met een ander deel van zijn lijf...

redbulletje schreef op 18-08-2021 om 21:26: 

Froukje vind ik irritant.

oooh IK OOK 

O Debbie toch...

Sophia_! schreef op 18-08-2021 om 21:25:

Hij vind Sophie blijkbaar aantrekkelijker dan Monique.

safari schreef op 18-08-2021 om 21:28:

[..]

oooh IK OOK

Pfff hier ook

ps nu wel érge trek in eiersalade 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

18-08-2021 om 21:30

Chupito schreef op 18-08-2021 om 21:27:

[..]

Ik was er al bang voor.. ik vind ze helemaal niet bij elkaar passen, maar ja wat weet ik er van

Wij weten er álles van! We zijn de experts toch!  

Debbie is er klaar mee, Chris vindt de stilte ongemakkelijk en Pascal vindt het 'lekker rustig'. Hihi, die jongen pikt het niet op.
Debbie werkt echt op mijn zenuwen. Zij doet zich geen moeite. Wil rust. Maar de mannen mogen dan niet doen wat zij zelf willen?

Bij Roxanne is het meer een leuke vriendengroep dan kerels die strijden om haar hart te veroveren. 

Meesje schreef op 18-08-2021 om 21:30:

Debbie is er klaar mee, Chris vindt de stilte ongemakkelijk en Pascal vindt het 'lekker rustig'. Hihi, die jongen pikt het niet op.
Debbie werkt echt op mijn zenuwen. Zij doet zich geen moeite. Wil rust. Maar de mannen mogen dan niet doen wat zij zelf willen?

Precies dat

Ik snap sowieso niet wat er mis is met een avondje "alleen". Iedereen wordt toch gek als je weken lang 24/7 samen bent? Ik wel in ieder geval

pfoe ja. Maar ik woon sowieso alleen. Hoef mijn vrienden ook niet dagelijks te zien. Dus zeker geen wild vreemden dag en nacht over de vloer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.