Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hen74 schreef op 18-08-2021 om 09:15:

[..]

Ik vind Theun een prima knul verder.

Maar dat passief agressief reageren stoort mij ook. Wees volwassen en ga het gesprek aan, vraag, praat, etc.

Ja inderdaad, je bent er toch voor Roxanne en dan dit gedrag tonen vind ik gewoon storend. Hij laat het nu gewoon gebeuren en doet totaal geen moeite om (leuk) te reageren. Mitch vind ik wel echt leuk, ik hoop dat ze nog wat leuks gaan doen samen 

Ik had niet verwacht dat Caroline dat grapje van Jeroen op die zeepfles grappig zou vinden! 

Dierenvriend97 schreef op 18-08-2021 om 09:43:

Ik had niet verwacht dat Caroline dat grapje van Jeroen op die zeepfles grappig zou vinden!

Nou.... ze vond het ook geen dijenkletser... 

Ik vind die Christian eigenlijk net zo'n gladjakker als die Mark. Doen alsof ze zichzelf moeten verkopen. En ik denk dat het heel goed kan dat Theun drie keer met zijn ogen heeft gerold en dat we van alle drie de keren een close-up op tv te zien kregen. Ik zou ook niet 24 uur per dag mijn ergernis kunnen verbergen bij zo'n vent. 

O, en ik snap werkelijk niet waarom er hier zoveel mensen zijn die Jacob zielig vinden en de Gerda's allemaal heksen. Die man is toch een karikatuur? Het is een groot, verongelijkt kind dat niet zonder aandacht kan. Heel normaal dat als je naar huis belt je even ventileert over met wat voor knakker je daar opgesloten zit. Ik vond Gerda met de leeuwenkop daar nog vrij beschaafd over. En moeten die vrouwen dan de hele tijd dankbaar gaan zitten wezen omdat ze in zijn villa mogen verblijven? Terwijl ze niet de vrije keus hebben om weg te gaan? 

Avena schreef op 18-08-2021 om 10:01:

Ik vond Gerda met de leeuwenkop daar nog vrij beschaafd over. 

Qua looks vind ik Bert en Erik het leukst.
Zo'n gladjakker als die laatste bij Debbie vind ik echt 3 x niks. 

Ach, die Bert, die leert het ook nooit.  Weer zo'n warm welkom voor iemand die honderden km's heeft gereden.  (Welkom, doe je jas uit, wil je misschien iets drinken. Dan zal ik je zo je kamer wijzen).
Ik vraag me trouwens af, of hij ooit van z'n erf afkomt. Ik kan me niet herinneren dat hij (behalve bezoek aan vrienden) ooit een uitstapje heeft georganiseerd. Hij zwaait wel z'n dames uit en dan weer gauw terug achter de schutting, onkruid wieden.

En 'ich bin die Caroline', klaagt over de grapjes van Erik. Het is ook nooit goed. Pfff.

ButterCup schreef op 18-08-2021 om 10:23:

Qua looks vind ik Bert en Erik het leukst.
Zo'n gladjakker als die laatste bij Debbie vind ik echt 3 x niks.

Bij Debbie? Of bedoel je bij Rox?

ik was niet zo kapot van het gympakje.
Vind Roxanne een prachtige dame met een heel goed figuur, maar dat pakje maakte haar verhoudingen niet gunstig uitkomen.

Jacob: wat een geluk dat hij zo veel ruimte heeft zodat ze niet allemaal continu op elkaars lip zitten. 

Ik vond dat pakje ook niet zo geslaagd, kreeg er een beetje een Borat-gevoel bij.

Na een paar drukke dagen de afleveringen teruggekeken en het begint er steeds meer op te  lijken dat het programma voornamelijk draait als promotie voor hun B&B's  dan om het daadwerkelijk vinden van echte liefde.

Als mensen oprecht de moeite nemen hun vakantiedagen op te nemen; en helemaal naar jouw B&B  afreizen om jouw als persoon beter te leren kennen, mag je op zijn minst een beetje meer warmte, gastvrijheid en interesse tonen in wie die personen zijn en jezelf andersom naar hen toe ook een beetje openstellen.

Maar deze belangstelling en eigenschappen mis ik eigenlijk bij bijna alle B&B eigenaren. Naast sociaal onhandig en soms zelfs respectloos gedrag begrijp ik steeds meer waarom ze allemaal single zijn. 

Bij Bert vond ik het toch jammer dat Gwen; ( door familieomstandigheden) naar huis moest omdat ik van alle dames die er zijn geweest tussen hen de meeste aantrekkingskracht zag en het haar lukte hem zelfs een klein beetje te ontdooien. Maar hij heeft beloofd haar in Nederland op te zoeken en wie weet wat dat nog gaat brengen; ( off camera).
Numero 5 ( lekker wijf) Froukje uit Friesland lijkt me een mondige dame, maar gaat hem ook niet worden met Bert. 
Zoals hij zelf al aangaf is Bert het gelukkigst met Bert en kunnen ze beter Max Verstappen eens langsturen voor een leuk praatje.
De enige hoop op echte liefde In Sant Seine zie ik voor zijn hond en kunnen we wellicht een lief speelmaatje voor haar sturen.

GroenTuintje schreef op 18-08-2021 om 10:46:

[..]

Bij Debbie? Of bedoel je bij Rox?

Ik vind Jeroen geen gladjakker inderdaad

Aberlady schreef op 18-08-2021 om 11:40:

Ik vond dat pakje ook niet zo geslaagd, kreeg er een beetje een Borat-gevoel bij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.