Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JackieBrown schreef op 18-08-2021 om 00:37:

Bert z’n vocabulaire als het om vrouwen gaat is toch best beperkt: lekker wijf en muts. Ik stel voor dat hij F1 zijn grootste liefde laat zijn 

Dat lijkt mij ook het beste voor iedereen 

JackieBrown schreef op 18-08-2021 om 00:37:

Ik vond gisteren en vandaag wat matigjes en rommelig. De lust om van de liefde nog wat maken is ver te zoeken, iedereen heeft er tabak van en wordt soort van baldadig.
Bert z’n vocabulaire als het om vrouwen gaat is toch best beperkt: lekker wijf en muts. Ik stel voor dat hij F1 zijn grootste liefde laat zijn en dat hij in Franse traditie een dorp verderop een minnares zoekt. No strings attached
Beter!
Bij Rox is het best een gezellig studentenhuis inmiddels, maar het Eierhaantje zet alles op scherp, niet in het minst omdat hij zichzelf zo’n man van de wereld vindt. Wel eentje van de niet-sprankelende soort.
Jacob is in z’n eentje, als hij even rustig op de bank zit in zijn vrouwvrije kamer, best te hebben. Een stap naar buiten en de gekte slaat toe. Je zult maar in een miljoenenvilla wonen en elke dag Donna Summer voor de kiezen krijgen.
Tiroler muziek is trouwens ook echt te erg.

Ja niet de beste aflevering.

Maar inderdaad je zult daar wonen en zon idioot naast je hebben die iedere keer van die keiharde muziek draait😱

Of je zult betalende gast zijn en dat steeds horen. Nou dat zou voor mij reden zijn voor een klacht. Als ik dat wil ga ik wel naar een camping met een disco🙈

Heidi-Forumbeheer schreef op 17-08-2021 om 21:03:

[..]

Lid sinds 17 augustus 2021
1 bericht op het forum

Wow, je maakt speciaal een account aan om dit te zeggen. Heel bijzonder.

Ik ben al veel langer lid en vond de opmerking dat de mannen lelijk zijn ook vervelend. Zéker van een moderator. Zo'n opmerking over het uiterlijk voegt niets toe, het geeft een nare sfeer wat mij betreft.

En ja, mogelijk voor sommige mensen storend genoeg om daar een account voor aan te maken. Om die persoon daar dan op aan te spreken vind ik ook niet oké.

Ik vond het naar om te zien hoe die vrouw bij Jacob belde met haar zoon en zo negatief over hem deed. Hoe aardig zijn ze zelf nou voor hem? 

Die vrouwen mogen inderdaad wel wat aardiger zijn voor Jacob met hun gratis vakantie. De ene is nog bruiner geworden dan de ander. Het is daar een paradijs. 

Die eiermeneer is er ook echt één die eerst voor de camera zou zeggen dat ie verder wil met Rox en echt een klik voelt.  Maar dat als zij dan zegt dat niet te willen zelf ook snel zegt 'ja ik voel het ook niet'. Gewoon om niet af te gaan zeg maar. Zie je ook wel eens bij first dates en lang leve de liefde. 

Ik denk dat Caroline niet helemaal eerlijk is op tv om niet bot over te komen. Ze praat nu wat negatief over Eric en dat hij flauwe grapjes maakt en niet serieus genoeg is. Ik denk dat ze niet voor de camera wil zeggen dat ze hem totaal niet aantrekkelijk vind. Dat kon je ook goed merken toen Eric wat intiemer met haar wilde dansen. Ze nam zo'n afstand. Haar lichaamstaal maakte duidelijk dat ze hem niet wil.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

18-08-2021 om 08:43

watertoren schreef op 18-08-2021 om 08:29:

Ik denk dat Caroline niet helemaal eerlijk is op tv om niet bot over te komen. Ze praat nu wat negatief over Eric en dat hij flauwe grapjes maakt en niet serieus genoeg is. Ik denk dat ze niet voor de camera wil zeggen dat ze hem totaal niet aantrekkelijk vind. Dat kon je ook goed merken toen Eric wat intiemer met haar wilde dansen. Ze nam zo'n afstand. Haar lichaamstaal maakte duidelijk dat ze hem niet wil.

Zou goed kunnen.

En Eric is dan juist weer heel lichamelijk en komt te dicht bij Caroline. Vanaf de eerste keer binnenkomen hing hij met zijn hoofd heel dicht bij haar. Daar kreeg ik toen plaatsvervangend een akelig gevoel van. Hij zat meteen in haar persoonlijke ruimte. Met het 'dansen' deed hij dat weer. 

Hoewel ik het tussendoor nauwelijks meer gezien heb, vind ik het die beide keren een verkeerd gevoel van dominantie oproepen.  

Meesje schreef op 17-08-2021 om 22:59:

Maar zou Eric dat niet op den duur beu worden als zij geen zin heeft in zijn humor? Ik vind overigens dat hij ook prima serieuze gesprekken voert. Maar hij lijkt er ook nogal nuchter in te staan.

Christian; ik ben er nog niet uit of hij arrogant is of juist heel onzeker. Saus uit een pakje maakt zeker niks uit, maar als je doet alsof je helemaal zelf een geweldig recept hebt bedacht dan is het wel een beetje gek. Net als ineens iets gaan oververven zonder overleg. En dat voortdurend praten, op een toon alsof hij de rest een mini-college geeft. Alhoewel de rest ook wel heel bot reageert. Maar Christian haakt dan weer niet aan als zij grapjes maken of een gesprekje voeren. Mss voelt ie zelf ook wel dat hij aansluiting mist en probeert hij zichzelf groter te maken dan hij is.

Jacob is vreemd. Maar toch ook sneu. Je zal met 4 van die vrouwen in je eigen huis opgesloten zitten. Ik moet er niet aan denken.

Maar de gay best friend kon het toch goed vinden met Christian had ik 't idee. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

18-08-2021 om 08:55

redbulletje schreef op 18-08-2021 om 08:47:

[..]

Maar de gay best friend kon het toch goed vinden met Christian had ik 't idee.

Die was wat volwassener wellicht. Maar mogelijk komt dat ook omdat hij er maar kort was. Dan kun je een ander (vervelend persoon) ook beter hebben.

Ik zag iemand iets plaatsen over dat sexy gympakje van Rox. Ik vroeg me ook af waar ze dat nou ineens vandaan toverde. Zoiets hebben ze meeste mensen niet liggen toch? Ik in ieder geval niet 😅 De hele show was wel vermakelijk om naar te kijken.

Ik lees ook dat de meeste van jullie Theun niet zo leuk vinden? Mij lijkt het echt een prima kerel, ook met lang haar. Rox heeft wat dat betreft met Theun en Mitch wel de betere mannelijke kandidaten gekregen.

@Dutch, ik hou zelf niet zo van die opgepompte mannen zoals bij Rox. Doe mij maar een Erik van Caroline. 

Ik vond Theun ook wel een prima man hoor. Maar sinds Christian er is vind ik hem echt wat kinderachtig. Die rollende ogen enzo als Christian (weer eens) aan het woord is 
Ik weet nog dat Roxanne de eerste keer zei dat ze Theun zo spontaan vond en dat hij veel kletste. Dat was misschien in het begin zo want voor mijn gevoel zegt hij nu nauwelijks meer wat. Ook al heb jr zo'n persoon als Christian erbij, je kan je toch van de beste kant laten zien en zelf het gesprek sturen? 

Ik denk dat ik net zo had gereageerd. Bij zoiemand als Christian 24/7 om mij heen, zou ik echt volledig afhaken en dichtslaan. En af en toe moet dan toch je frustratie er uit. Dus een beetje oogrollen mag best van mij 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

18-08-2021 om 09:15

Dutchgirly schreef op 18-08-2021 om 09:12:

Ik denk dat ik net zo had gereageerd. Bij zoiemand als Christian 24/7 om mij heen, zou ik echt volledig afhaken en dichtslaan. En af en toe moet dan toch je frustratie er uit. Dus een beetje oogrollen mag best van mij

Ik vind Theun een prima knul verder.

Maar dat passief agressief reageren stoort mij ook. Wees volwassen en ga het gesprek aan, vraag, praat, etc.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.