Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-08-2021 om 22:37

redbulletje schreef op 17-08-2021 om 22:08:

Die Theun zit de lekkere maaltijd van Christian af te zeiken terwijl ie zelf alleen een pastaprutje gekookt heeft voor Rox.
Boeien dat de saus uit een pakje komt, hij had er wel verse champignons bij gedaan.

Dat boeit eigenlijk ook niet. Maar omdat hij de neiging lijkt te hebben wat op te scheppen, is zo'n pakje dan niet passend.

Wie gaat Roxanne morgen naar huis sturen denken jullie? Ik vind Christian en Theun beide niet echt leuk. Ik gok op Christian.. Theun is wat kinderachtig in z'n gedrag wat betreft Christian, ik denk dat Roxanne dat ook merkt en niet kan waarderen en ze wil de sfeer leuk houden. Christian vind ik echt een beetje uit de hoogte doen; het lijkt alsof hij zichzelf heel wat vindt en hele tijd benadrukken dat de anderen hem niks boeien want hij is er niet voor de andere mannen. Dat laat hij wel erg graag merken door de hele tijd over zichzelf te praten.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-08-2021 om 22:40

Sophia_! schreef op 17-08-2021 om 22:12:

ik krijg steeds meer het idee dat Hen gelijk heeft en er veel gescript is. Er kloppen toch telkens een aantal dingen niet.

Ik zat vandaag heel erg niet op het verhaal te letten. Waardoor opeens de settings e.d. opvielen. En ik kan er (noem het een aangeboren afwijking haha) heel slecht tegen als ik 'filmfoutjes' zie. Zeker in zo'n reality (?) serie. 

Sophia_! schreef op 17-08-2021 om 22:35:

[..]

Ik vond hem best normaal vandaag idd en hij sprak eindelijk uit dat hij boos is op die vrouwen en dat hij uit verveling rare dingen ging doen. Kon ik wel waarderen.

Ja dat vind ik ook. Je wordt ook een beetje gek natuurlijk als je met vreemden opgesloten zit en er ook nog eens gefilmd wordt.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-08-2021 om 22:42

Avena schreef op 17-08-2021 om 22:15:

Ik vind het bij alle vrouwelijke B&B eigenaren zo'n rare, zakelijke plussen en minnen-afweging. Alsof het niet om chemie en feromonen gaat. Nu heeft Eric er opeens weer een minnetje bij omdat ie niet serieus genoeg is. Net zoals Pascal een minnetje kreeg wegens gebrek aan diepgang. Wordt dus ook bij Caroline niks zo.

Helemaal mee eens! 

Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 22:42

HAHA!wait..what schreef op 17-08-2021 om 22:38:

Wie gaat Roxanne morgen naar huis sturen denken jullie? Ik vind Christian en Theun beide niet echt leuk. Ik gok op Christian.. Theun is wat kinderachtig in z'n gedrag wat betreft Christian, ik denk dat Roxanne dat ook merkt en niet kan waarderen en ze wil de sfeer leuk houden. Christian vind ik echt een beetje uit de hoogte doen; het lijkt alsof hij zichzelf heel wat vindt en hele tijd benadrukken dat de anderen hem niks boeien want hij is er niet voor de andere mannen. Dat laat hij wel erg graag merken door de hele tijd over zichzelf te praten.

Ik denk ,en hoop!, dat Christian weggaat morgen.  Hij past daar echt niet. 

Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 22:43

Hen74 schreef op 17-08-2021 om 22:40:

[..]

Ik zat vandaag heel erg niet op het verhaal te letten. Waardoor opeens de settings e.d. opvielen. En ik kan er (noem het een aangeboren afwijking haha) heel slecht tegen als ik 'filmfoutjes' zie. Zeker in zo'n reality (?) serie.

😅 dat soort dingen vallen mij dus echt nooit op, maar nu jij het gezegd hebt ga ik er ook op letten. 

Vond Marc dat er te weinig muziek in huize Caroline zat?
Ik vond het jammer dat ze Eric te weinig serieus vind. Ik denk nl. dat hij goed bij haar zou passen, een serieuze bij iemand die wat minder serieus is. Hij brengt wat sjeu met z'n grapjes. 

Ik heb nog steeds met Jacob te doen. Het zal niet meevallen om deze week te overleven. Is er dan niemand die het gesprek met hem aangaat?

Ja, ik vond het ook sneu voor Jacob. Ik zou misschien ook wel gestoord worden als ik de hele tijd met hem opgescheept zou zitten maar ondertussen is het voor hem ook niet makkelijk met 4 van die chagrijnige vrouwen. Ze kraken echt alles aan hem af. Ik vond het wel grappig dat hij zei dat ze toch al boos waren (of iets in die trant). Hij is gelukkig ook boos op ze en geeft toe dat hij ook een beetje gek werd door het een beetje leuk te willen houden in die quarantaine tijd. Awh, heb soms best met hem te doen hoor.

En dan nog z'n huishoudster die loopt te muiten door met de Gerda's mee te doen... 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-08-2021 om 22:54

anijsblokje schreef op 17-08-2021 om 22:31:

[..]

En Christian zou eens moeten kijken wat er gebeurt als hij zijn mond houdt. Of hij is het type dat stiltes altijd op moet vullen en dat niet weet van zichzelf.

Ik blijf erbij dat Christian en Jeroen wel wat zijn voor elkaar.

En dan nog die accordeonist bij Caroline...die zou ik niet eens binnen gelaten hebben. Ik geloof ook niet dat Mark dat had geregeld, althans niet uit eigen beweging. 

Even ingekort.  

Zie jij die twee als setje? Zie er geen homo's in, voor zover ik daar kijk op heb. 

Christian kan denk ik inderdaad niet tegen stiltes. En heeft naar mijn idee weinig zelfkennis.

En Mark werd genoemd als degene die het geregeld had. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-08-2021 om 22:55

HAHA!wait..what schreef op 17-08-2021 om 22:38:

Bij Vincent was het ook verrassend wie hij wegstuurde. Dus wie weet toch Theun.

Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 22:56

redbulletje schreef op 17-08-2021 om 22:53:

En dan nog z'n huishoudster die loopt te muiten door met de Gerda's mee te doen...

Dat vond ik echt wel zielig voor Jacob, dat had hij niet verwacht.  

Hen74 schreef op 17-08-2021 om 22:55:

[..]

Bij Vincent was het ook verrasend wie hij wegstuurde. Dus wie weet toch Theun.

Ik hoop Theun. Die vind ik echt te kinderachtig voor Rox. 

Maar zou Eric dat niet op den duur beu worden als zij geen zin heeft in zijn humor? Ik vind overigens dat hij ook prima serieuze gesprekken voert. Maar hij lijkt er ook nogal nuchter in te staan.

Christian; ik ben er nog niet uit of hij arrogant is of juist heel onzeker. Saus uit een pakje maakt zeker niks uit, maar als je doet alsof je helemaal zelf een geweldig recept hebt bedacht dan is het wel een beetje gek. Net als ineens iets gaan oververven zonder overleg. En dat voortdurend praten, op een toon alsof hij de rest een mini-college geeft. Alhoewel de rest ook wel heel bot reageert. Maar Christian haakt dan weer niet aan als zij grapjes maken of een gesprekje voeren. Mss voelt ie zelf ook wel dat hij aansluiting mist en probeert hij zichzelf groter te maken dan hij is.

Jacob is vreemd. Maar toch ook sneu. Je zal met 4 van die vrouwen in je eigen huis opgesloten zitten. Ik moet er niet aan denken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.