Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 22:12

ik krijg steeds meer het idee dat Hen gelijk heeft en er veel gescript is. Er kloppen toch telkens een aantal dingen niet. 

Zal wel vanuit de regie georganiseerd zijn omdat Caroline zelf geen bal met haar gasten onderneemt (buiten poetsen dan...) 

Ik vind het bij alle vrouwelijke B&B eigenaren zo'n rare, zakelijke plussen en minnen-afweging. Alsof het niet om chemie en feromonen gaat. Nu heeft Eric er opeens weer een minnetje bij omdat ie niet serieus genoeg is. Net zoals Pascal een minnetje kreeg wegens gebrek aan diepgang. Wordt dus ook bij Caroline niks zo. 

Ondanks zoveel afleveringen verder, zie je nul liefde bij iedereen, mis het flirten en gezelligheid. Bij sommige is het  bazin met personeel. Jacob vind ik ook niet echt wat, maar die 4 zitten er ook niet om te daten maar meer om lekker vakantie te houden, met zo min mogelijk storing door Jacob, ik vind het een naar stokerig setje die 4.

Dutchgirly schreef op 17-08-2021 om 22:12:

[..]

Die kerel die net vertrokken is. Niet Nico maar die patserige. Vind het totaal niks voor hem om eerlijk te zijn.

Ah, maar had ie dat dan al georganiseerd toen ie er nog was en het kon vervolgens onmogelijk afgezegd worden? Merkwaardig. 

[..]

Die kerel die net vertrokken is. Niet Nico maar die patserige. Vind het totaal niks voor hem om eerlijk te zijn.

Ik vond hem (als enige geloof ik) best te pruimen. En dat hij dit geregeld heeft vind ik tof.

Avena schreef op 17-08-2021 om 22:15:

Ik vind het bij alle vrouwelijke B&B eigenaren zo'n rare, zakelijke plussen en minnen-afweging. Alsof het niet om chemie en feromonen gaat. Nu heeft Eric er opeens weer een minnetje bij omdat ie niet serieus genoeg is. Net zoals Pascal een minnetje kreeg wegens gebrek aan diepgang. Wordt dus ook bij Caroline niks zo.

Ja en aanraking/dichtbij komen was ook niet de bedoeling? Misschien lastig als je niet echt wat voor de ander voelt maar een beetje intiem worden mag ook best een keer (als het aan beide kanten goed voelt natuurlijk).

Ik moest wel lachen om die polonaise. Caroline is echt een stuk leuker als ze niet druk is met poetsen etc 

Tja, als een van die B&B-eigenaren iets zou voelen voor een van hun gasten, dan hadden ze de andere gasten er neem ik aan allang uit gezet. Nu lijkt het wel alsof ze bewust mensen laten hangen, zodat er vanzelf zo'n vriendengroepje-setting ontstaat en het niet te ongemakkelijk wordt. En misschien laten ze ze ook wel hangen omdat ze nog een paar weken te vullen hebben. 

Debbie: beide mannen moeten natuurlijk gewoon naar huis (want Debbie heeft ze allang afgeserveerd)
Caroline: ze weet allang of ze iets voelt of niet, dus als ze Eric echt interessant had gevonden als relatiemateriaal, had ze Jeroen inmiddels wel weggestuurd
Roxanne: als ze het met Mitch een kans had willen geven, had ze die andere twee ook wel eruit gebonjourd
Vincent: als hij serieus werk van Monique zou willen maken, dan zat Sophie daar nu niet meer

Of ze denken: we klooien nog even door en dan ga ik straks zonder camera wel lekker aftasten met de leukste of er echt iets in het vat zit. 

Normaal gesproken lees ik alleen mee maar ga nu proberen om ook af en toe wat te schrijven. Ik kijk alleen wel via Videoland, dus goed uitkijken met eventuele spoilers.

Ik moest zo verschrikkelijk lachen om die accordeonist die ineens voor de deur stond. Leek net een bestelde Pipo-de-clown waar niemand vanaf wist. 
Debbie vind ik een ijskonijn. Ook behoorlijk arrogant overkomen met bepaalde uitspraken. “Ga dan graven”, jij wilt toch zelf ook de mannen beter leren kennen?! It takes two to tango…

Om Bert kan ik wel lachen, maar meine gutte die heeft een muur om zich heen. Ik denk dat Bert er over het algemeen een beetje doorheen zit ook met z’n B&B, lijkt me nu niet het moment voor een nieuwe relatie.

Vincent zou ik zelf niet mee kunnen leven, beetje laks. Is wat mij betreft ook niet echt een levensgenieter. Als je in Italië woont zou ik toch wel lekker echt gaan genieten ook van het eten en de wijnen etc. Hij vindt dat misschien in het sporten, maargoed not my cup of tea. Ik hoop dat het wat wordt met Monique, dat is de beste match denk ik.

Caroline is een beetje typisch, wel aardig maar heeft weinig humor voor zover ik het kan inschatten. Mis een beetje de 1-op-1 dates.

Roxanne vind ik elke aflevering leuker worden. De eieren meneer mag snel weg, ik hoop dat er de komende dagen een kus gaat komen met Mitch ♥️! 
Dan vergeet ik nog bijna Jacob! Wat een bijzondere man, wilde eigenlijk wat anders schrijven maar niet echt netjes. Ik vind tattoo en reis Gerda echt leuke dames en ik hoop dat ze beide een leuke andere man vinden. 

Weet iemand eigenlijk hoeveel afleveringen dit doorgaat?

[..]

Mark toch? Ik dacht te begrijpen dat die accordeonles door hem geregeld was na vertrek als geintje. Maar misschien heb ik dat verkeerd ingevuld. 

Dutchgirly schreef op 17-08-2021 om 22:11:

[..]

Dat vond ik ook echt heel raar. Ze heeft zelf volgens mij maar 1 date georganiseerd en dat was nota bene naar een manege...

Maar wel lekker makkelijk,  want het was de manege van haar zus dacht ik. En Christian was er toen nog niet, dus wie weet wist hij dit niet. (niemand vertelt hem ook wat) Ongemakkelijke boel daar, zeker ook aan tafel. Hij zou eens moeten kijken wat er gebeurt als hij zijn mond houdt. Of hij is het type dat stiltes altijd op moet vullen en dat niet weet van zichzelf. 

Ik blijf erbij dat Christian en Jeroen wel wat zijn voor elkaar.   

Het leek wel alsof Jacob auditie deed voor GTST, wat een dramaverhalen. En dan dat dansen op de tennisbaan...blijkbaar een dagelijks terugkerende bezigheid, tot ergernis/leedvermaak van de buren. Maar ik snap wel dat hij zijn eigen plan trekt en dat doet-ie goed vind ik.  

Ik vond het een rare aflevering. Veel te veel hak op de tak. Dus dat doe ik nu ook even in deze post.

Waar zouden jullie mee aankomen als je plotseling in je sexy gympakje zou moeten verschijnen?

Ik zou niet verder komen dan soortbh en kort broekje? Badpak misschien? Maar zoiets als waar Roxanne mee aankwam dat heb ik niet liggen! 

Bert daar moest ik wel om lachen. Hij leek het gelukkigst toen hij lekker formule1 zat te kijken. 

En dan nog die accordeonist bij Caroline...die zou ik niet eens binnen gelaten hebben. Ik geloof ook niet dat Mark dat had geregeld, althans niet uit eigen beweging. Dat moet toch ingefluisterd zijn door RTL?

Verder @Heidi: Fantastisch dat je meegekeken hebt! 

Ik vond Jacob deze aflevering wel ok eigenlijk. Ik blijf het een rare kerel vinden dat wel.

Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 22:35

Dolfje schreef op 17-08-2021 om 22:33:

Ik vond Jacob deze aflevering wel ok eigenlijk. Ik blijf het een rare kerel vinden dat wel.

Ik vond hem best normaal vandaag idd en hij sprak eindelijk uit dat hij boos is op die vrouwen en dat hij uit verveling rare dingen ging doen. Kon ik wel waarderen. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-08-2021 om 22:36

redbulletje schreef op 17-08-2021 om 22:05:

Ik vind Christian juist wel leuk (op zijn schilderflater na) Vind 't wel vreemd dat Rox blijkbaar nooit eerder in dat gebied paardgereden heeft. Ze had zelf die paardrijdate met die eerste twee jongens georganiseerd.

Is te ver weg misschien? 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.