Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Haha dit stukje;
Eric begint over het eten en over de nieuw uitgebrachte geur 'Spring is in the air' van Robijn (echte mannenpraat dus) waardoor Caroline direct is afgeleid.
Dat was op het nippertje.. 

Het is zo heerlijk overdreven geschreven, ik vind het wel leuk

Die vrouw kan echt ZO niet schrijven. En dan heeft zij het over 'Christians ellenlange, langdradige verhalen'.

Als moderator van deze rubriek voel ik mij gewoon gedwongen om ook naar die series te gaan kijken want ik brouw echt geen chocola van wat jullie allemaal schrijven. Tis gewoon geheimtaal

Heidi-Forumbeheer schreef op 17-08-2021 om 13:47:

Als moderator van deze rubriek voel ik mij gewoon gedwongen om ook naar die series te gaan kijken want ik brouw echt geen chocola van wat jullie allemaal schrijven. Tis gewoon geheimtaal

Je kunt nog gerust inspringen hoor: je hebt nog geen spatje verliefdheid gemist…

(Wel een buts klusjes, maar ach… die komen er vast nog een hoop) 

Wees gewaarschuwd, want net als chocola is ook deze serie zeer verslavend....

Knutselkei schreef op 17-08-2021 om 10:25:

Vooral niet als hij op eigen houtje klussen gaat uitvoeren in het tiny house. Zonder overleg.Aan meneer Ei zijn verfvaardigheden te zien kan hij zich maar beter beperken tot het verven van eieren tijdens Pasen.

Ik moest hier echt zo hard om lachen. Ik zie de paaseieren, druipend van de zwarte verf al helemaal voor me 🤣

MarindaH schreef op 17-08-2021 om 13:38:

Die vrouw kan echt ZO niet schrijven. En dan heeft zij het over 'Christians ellenlange, langdradige verhalen'.

Eens. Hier op het forum zitten betere schrijvers

HAHA!wait..what schreef op 16-08-2021 om 21:54:

Hahaha! Aan het voorstukje van morgen te zien wordt dat weer leuk morgen met Jacob

Man en ik lagen gister al in 'n deuk om het voorstukje!

Oh, en ik hoop dat we ergens nog iets van een kus gaan zien tussen Rox en Mitch; ik vind hem steeds leuker worden.

Aberlady schreef op 17-08-2021 om 16:21:

[..]

Man en ik lagen gister al in 'n deuk om het voorstukje!

Oh, en ik hoop dat we ergens nog iets van een kus gaan zien tussen Rox en Mitch; ik vind hem steeds leuker worden.

Ja ik hoop ook zo dat er een kus komt tussen Mitch en Rox !!!

Moet je voorstellen hoe Heidi's gezicht staat als ze Jacob voor het eerst "meemaakt" 😂

Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 16:47

Brabeau schreef op 17-08-2021 om 16:43:

Moet je voorstellen hoe Heidi's gezicht staat als ze Jacob voor het eerst "meemaakt" 😂

Weet iemand waar die stukjes van Nona te vinden zijn? 

Hè hè, net die van gisteren teruggekeken. Mijn duiten:
- Gwen is een stuk beter te pruimen als ze serieus is. 
- Christian kan wel weer naar huis. 
- Wat zaten die mannen in die auto een potje vaag te lullen. 
- Diepgang in je broekje. 

Om 20.30 zit ik klaar voor mijn eerste aflevering van B&B Vol Liefde.
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou schrijven. Ik zal verslag doen van mijn bevindingen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.