Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Beerlover
12-08-2021 om 22:35
Maar goed dat Debbie niet zag dat hij met zijn poten op tafel zat.
BTW: dat verschrikkelijke drukke behang in iedere kamer! Ik zou gillend wegrennen.
Die woonkeuken bij Bert vind ik super gezellig, ik zou alleen die deuren een mooi likje verf geven.
mariarosa
12-08-2021 om 22:46
"
Ik heb mij opgegeven omdat ik de empathie voor Roxanne behoorlijk interessant vind, vanwege haar leven en omdat ik het gewoon een stoot van een vrouw vind. "
Wat bedoelt hij daar nou mee? Je bent empathisch ten opzichte van iemand of je vindt haar interessant. Die mengeling klinkt alsof hij iets ingestudeerd heeft waarvan hij vermoedt dat vrouwen dat willen horen. Ga maar voor Mitch Roxanne, stoer, buff en zichzelf.
Meesje
12-08-2021 om 22:46
Ik vond Bert wel lief reageren op de emoties van Gwen. Die hand op haar schouder.
Sophia_!
12-08-2021 om 22:50
Beerlover schreef op 12-08-2021 om 22:35:
Maar goed dat Debbie niet zag dat hij met zijn poten op tafel zat.
BTW: dat verschrikkelijke drukke behang in iedere kamer! Ik zou gillend wegrennen.
Die woonkeuken bij Bert vind ik super gezellig, ik zou alleen die deuren een mooi likje verf geven.
Ik vind die keuken ook echt gezellig! Lekker rommelig en knus, ik zou me daar wel thuis voelen.
mariarosa
12-08-2021 om 22:53
Meesje schreef op 12-08-2021 om 22:13:
Ik snap Debbie ook wel als ze zegt dat dit voor haar niet genoeg is. Het was gezellig, maar op een bepaald moment verwacht je toch een extra laag. Denk ook niet dat Pascal ooit zou snappen dat ook administratie werk is.
Tja dat doorvragen en dieper op jouw leven ingaan... ik heb heel veel gedate en moet zeggen dat ik dat niet de sterkste kant vind van de mannelijke gender. Ik hoor het ook van zoveel andere vrouwen. Het is een tref als je dat wel hebt, maar moet je het wel verwachten? Ik bedoel, ik zie een Bert, Vincent en Jacob nou ook niet echt doorvragen. Maar goed, kan eruit geknipt zijn maar op basis van wat ik zie, verwacht ik het niet
Haantje79
12-08-2021 om 22:53
Bert heeft vandaag zeker punten gescoord door zijn lievere kant te laten zien.
Vincent zou er goed aan doen om Sophie ook weg te sturen, zij lijkt mij echt een type om na twee maanden te zeggen dat het toch niet goed voelt en ze een geitenfarm in Kirkoetsk wil beginnen omdat de energie daar beter stroomt ofzoiets. Monique is een nuchtere meid die echt voor hem wil gaan.
Muzieknootje64
12-08-2021 om 23:00
mariarosa schreef op 12-08-2021 om 12:03:
[..]
Ik begrijp dan weer niet wat daar leuk aan is. Net een jongetje van zes: 'mama kijk hoe ik het doe, kijk dan, mama!" Ook het bij de eerste kennismaking meteen gaan showen van best wel gebrekkige yoga kennis bij een vrouw die al jaren full blown yoga lerares is. Een vorm van mensplaining van heb ik jou daar.
In die zin begrijp ik die dames ook wel. Die zijn op een leeftijd dat ze dit gedrag eindeloos hebben meegemaakt van mannen en er tabak van hebben en zich dus op elkaar gaan richten. Maar het is jammer want als je hem alleen hoort praten is het wel degelijk ook een serieus te nemen persoon.
Ik weet niet hoe jong je bent, maar om mannen allemaal over een kam te scheren door te zeggen dat ze allemaal "dit gedrag" vertonen vind ik nogal kort door de bocht.
Het is meer zoals Sporty-Gerda in de uitzending van gisteren vermeldde dat Jacob "One of a kind"is en ik geloof dat ze daarin wel eens gelijk kan hebben.
Sophia_!
12-08-2021 om 23:02
Haantje79 schreef op 12-08-2021 om 22:53:
Bert heeft vandaag zeker punten gescoord door zijn lievere kant te laten zien.
Vincent zou er goed aan doen om Sophie ook weg te sturen, zij lijkt mij echt een type om na twee maanden te zeggen dat het toch niet goed voelt en ze een geitenfarm in Kirkoetsk wil beginnen omdat de energie daar beter stroomt ofzoiets. Monique is een nuchtere meid die echt voor hem wil gaan.
Meesje
12-08-2021 om 23:09
Okee, ik weet dat gezeur over uiterlijkheden hier niet gewaardeerd wordt. Maar ik ga het lekker toch doen. Ik vind Monique ook een leuke meid. Maar soms zou ze wel meer mogen doen met haar uiterlijk. Een keer een ander kapsel dan die ultra strakke knot oid. Daarmee laat je toch ook zien dat je interesse hebt/je best wil doen. Eerlijk is eerlijk, het oog wil ook wat. En dan bedoel ik natuurlijk niet tijdens het klussen.
Sophia_!
12-08-2021 om 23:11
Meesje schreef op 12-08-2021 om 23:09:
Okee, ik weet dat gezeur over uiterlijkheden hier niet gewaardeerd wordt. Maar ik ga het lekker toch doen. Ik vind Monique ook een leuke meid. Maar soms zou ze wel meer mogen doen met haar uiterlijk. Een keer een ander kapsel dan die ultra strakke knot oid. Daarmee laat je toch ook zien dat je interesse hebt/je best wil doen. Eerlijk is eerlijk, het oog wil ook wat. En dan bedoel ik natuurlijk niet tijdens het klussen.
Nou, dat zijn uiterlijkheden waar ze zelf wat aan kan doen, dat vind ik wel anders.
Ik denk ook: trek eens wat leuks aan en laat je haar eens los ofzo. Maar aan de andere kant gaan ze alleen maar klussen en sportieve dingen doen, dan is je haar in een knotje wel weer makkelijk.
Millie91
12-08-2021 om 23:12
Als mijn kind in het ziekenhuis zou worden opgenomen, zou ik linea recta naar huis racen. Ongeacht wat er uit de scans komt. Hoe oud zou Gwens dochter zijn? Ik vond dit echt heel apart.
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 23:12
Meesje schreef op 12-08-2021 om 23:09:
Dit is naar mijn idee geen kwalijk 'gezeur'.
Je hebt het immers niet over zaken waar iemand niks aan kan doen, maar over gedrag.
Dandy
12-08-2021 om 23:14
Hen74 schreef op 12-08-2021 om 22:35:
[..]
Nou, precies wat ik ook al schreef. Daarom leek hij er zelf ook zo verward over.
Zal me niks verbazen als hij na de opnames contact opneemt met Marcella en het haar uitlegt. Waarna het alsnog een setje wordt.
Er wordt naar mijn idee heel veel gestuurd vanuit de makers. Ik vind het heel nep, steeds meer.
Ik heb geen vonk gezien tussen die twee. Ben ook enigszins verbaasd hoe teleurgesteld Marcella was. Zou ze zelf geloofd hebben dat er wel iets opbloeide?
Sophia_!
12-08-2021 om 23:15
Millie91 schreef op 12-08-2021 om 23:12:
Als mijn kind in het ziekenhuis zou worden opgenomen, zou ik linea recta naar huis racen. Ongeacht wat er uit de scans komt. Hoe oud zou Gwens dochter zijn? Ik vond dit echt heel apart.
Ik vroeg het me ook af.
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 23:16
Dandy schreef op 12-08-2021 om 23:14:
[..]
Ik heb geen vonk gezien tussen die twee. Ben ook enigszins verbaasd hoe teleurgesteld Marcella was. Zou ze zelf geloofd hebben dat er wel iets opbloeide?
Mogelijk stonden haar verbazing en tranen los van wat ze wel of niet voelde voor Vincent. Denk dat het meer is dat ze 'eruit ligt'. En dat dan in combinatie van niet aan zien komen.