Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Lavandula
12-08-2021 om 21:02
Jeetje, die vrouwen bij Vincent zoeken een luchtig onderwerp van gesprek voor de laatste lunch en hij begint over een feestje organiseren als ze weg is.
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 21:04
Madamecannibale schreef op 12-08-2021 om 20:57:
Ik vind Marcella een leuke meid. Ze komt spontaan en vrolijk over en heeft een leuk en verzorgd uiterlijk. Ik vond wel dat ze het enigszins slecht oppakte dat ze afscheid moest nemen.
Volgens mijn vriend vind Vincent het moeilijk om Sophie nu al naar huis te sturen omdat ze er pas net is. Hij is wel echt een pleaser natuurlijk dus dat zou best kunnen. Hij zij zelf overigens dat hij degene liet blijven waar hij het meeste voor voelt en degene waarnaar hij nog het meest nieuwsgierig is volgens mij.
Goed punt, zit ook wel wat in ja.
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 21:06
Lavandula schreef op 12-08-2021 om 21:02:
Jeetje, die vrouwen bij Vincent zoeken een luchtig onderwerp van gesprek voor de laatste lunch en hij begint over een feestje organiseren als ze weg is.
Hij is onzeker, onhandig, onnozel op vrouwengebied. Hij gaf ook gelijk aan dat hij een stommiteit had begaan met die opmerking.
Lavandula
12-08-2021 om 21:16
Hen74 schreef op 12-08-2021 om 21:06:
[..]
Hij is onzeker, onhandig, onnozel op vrouwengebied. Hij gaf ook gelijk aan dat hij een stommiteit had begaan met die opmerking.
Onhandig zeker, hij realiseerde zich pas dat het een stommiteit was toen Monique er al wat van gezegd had.
Lavandula
12-08-2021 om 21:18
Madamecannibale schreef op 12-08-2021 om 20:57:
Ik vind Marcella een leuke meid. Ze komt spontaan en vrolijk over en heeft een leuk en verzorgd uiterlijk. Ik vond wel dat ze het enigszins slecht oppakte dat ze afscheid moest nemen.
Het viel haar nogal rauw op het dak, dus ik snap haar eerste reactie wel.
Sophia_!
12-08-2021 om 21:18
raar dat Marcella weg is gestuurd hoor, die had ik niet verwacht. Ik hoop dat Sophie ook snel verdwijnt
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 21:23
De kippenboer bij Roxanne.... en zij die van biologisch houdt... ![]()
Knutselkei
12-08-2021 om 21:29
Ik denk nu ineens. Gisteren zat er een meisje bij Bert tijdens de uitzending van Humberto. Hij zei; dit is een gast maar ik hoop toch niet dat zij de 5e is en dat hij niks kon verklappen.
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 21:33
Knutselkei schreef op 12-08-2021 om 21:29:
Ik denk nu ineens. Gisteren zat er een meisje bij Bert tijdens de uitzending van Humberto. Hij zei; dit is een gast maar ik hoop toch niet dat zij de 5e is en dat hij niks kon verklappen.
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 21:37
Wat een persoon in een ander persoon naar boven kan halen. Romana en Bert versus Gwen en Bert. Je ziet opeens andere kanten van Bert.
De één haalt het slechtste in je naar boven, de ander het beste. Die wisselwerking tussen mensen is echt interessant om te zien.
Madamecannibale
12-08-2021 om 21:39
Volgens mij niet.
Ik heb Humberto net even teruggekeken. En Humberto vraagt of ze elkaar nog hebben gesproken. Bert zegt “jazeker wel”.
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 21:42
Was het niet Debbie die wilde dat iemand uit zijn comfort zone ging? En nu vindt ze het onaantrekkelijk dat iemand er wat angstig bij is dat hij nu dit avontuur aangaat.
En dan nog zeggen dat hij geen vragen stelt. Zij vroeg hem wat hij voor ideeën geeft en terwijl hij probeert te antwoorden komt ze er steeds tussen met mogelijke opties. Luisteren, oprecht luisteren, is niet aan haar besteed. Waarschijnlijk alleen maar als ze de persoon in kwestie op voorhand al interessant genoeg vindt.
Lavandula
12-08-2021 om 21:45
Wat ontzettend ongemakkelijk die wijnproeverij bij Debbie. Hij vraagt zoals zij ook al opmerkte helemaal niks. Als zij niks vraagt valt hij stil. En ja, wel op wereldreis willen, maar ondertussen thuis blijven. Dat gaat 'm ook niet worden.
En Pascal ook niet. Ze kauwt 'm letterlijk voor dat ze wil dat ie meer doorvraagt en er komt alleen oppervlakkig blabla uit als reactie.
Sophia_!
12-08-2021 om 21:46
wat ongemakkelijk met allebei die mannen bij Debby. Ik denk dat zij alleen overblijft.
Lavandula
12-08-2021 om 21:47
Kan me niet voorstellen want het is al maanden na de opnames en daarmee zouden ze dan meteen verklappen dat nr 5 en hij een setje zijn geworden en ze mogen niks naar buiten brengen.