Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 20:12
Taartjes schreef op 12-08-2021 om 16:44:
Ik kijk nu die van gisteren, maar waarom laat Carolien de ander poetsen terwijl ze dan zelf toekijkt?! Pak dan zelf ook een doek denk ik dan en doe het samen. Gelukkig zegt ze zelf wel dat ze heel vervelend doet, voordat het commentaar komt
Verder vind ik haar wel aardig overkomen en de twee mannen ook. Ik zou alleen gek worden van haar hoge lat elke keer. ‘Ik ben wel benieuwd hoe jij dit en dat en zus en zo doet’.
Over Jacob is alles al gezegd haha. Hij ziet gewoon het gevaar niet van zijn eigen plan.
Vincent vind ik echt een grote twijfelkont, kom op joh, wat wil je nou. Ik zou er gek van worden dat hij geen knopen doorhakt en zelf geen beslissingen neemt. Ik denk dat hij heel aardig en gezellig en vrolijk is, maar de ander zou dan altijd degene zijn die plannen maakt en beslissingen neemt denk ik..
Ook Roxanne vind ik steeds aardiger en gezelliger en ze leek wel even te flirten met Mitch. Ik vind Jeffrey bij zijn laatste stukjes wel meer diepgang hebben en vind het wel echt een positief iemand.
Wat ik vooral ergerlijk vind bij Caroline, en bij sommige anderen ook trouwens, is dat ze daarmee doen of de ander niks kan of niet doorheeft wat een B&B is. Ik snap dat nog enigszins bij de jongeren, Roxanne en Debbie bijvoorbeeld. Sommige jonge knullen daar zouden zich misschien verkijken op wat het zoal inhoudt. Als ze zelf geen eigen bedrijf hebben (gehad), zouden ze mogelijk een te roze bril op kunnen hebben. Of enkel hun leuter hart kunnen volgen zonder verder nadenken.
Maar nee, bij Caroline. Geef die volwassen kerels wat credits en ga ervan uit dat ze hier over nagedacht hebben! En dat ze echt ooknog wel wat kunnen leren, zoals Duits of poetsen een B&B runnen.
Ik snap wel waarom veel mensen ongewild single zijn. Al ze op zúlke eigenschappen een man kwalificeren als geschikte partner...
safari
12-08-2021 om 20:44
ow.. Marcella exit, had eigenlijk Sofia / Sofie? verwacht. blijft Vincent met de meest extreme tegenpolen over
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 20:48
Wat?! Vincent stuurt Marcella weg?! Waarom niet die Sophie? ![]()
Leuke meid. Komt n.a.v. dit programma misschien wel iemand tegen.
Knutselkei
12-08-2021 om 20:49
Ja dat snap ik ook niet. Zeker nietna zijn commentaar op Sophie had ik verwacht dat ze wel zou gaan
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 20:50
safari schreef op 12-08-2021 om 20:44:
ow.. Marcella exit, had eigenlijk Sofia / Sofie? verwacht. blijft Vincent met de meest extreme tegenpolen over
Ook niet aardig richting Monique. Hij weet dat zij Sophie niks vindt. Zou het de regie zijn die het hem opdraagt?
Promethium
12-08-2021 om 20:52
Ik had het wel verwacht. Hij zei gisteren ook iets over dat hij Monique eerst heel leuk vond en dat hij nu ook een hele leuke date had gehad met Sofie of dat hij bepaalde dingen leuk aan haar vond ofzo? Marcella noemde hij toen helemaal niet.
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 20:52
Die rode boom van bovenaf bij Roxanne! Mooi!
Christian (?) bij Roxanne wordt 'm niet.
'Empathie voor Roxanne vind ik interessant', zegt hij. Ja ja...
Lavandula
12-08-2021 om 20:55
Dit verbaast me wel. Ik had echt verwacht dat Vincent Sophie naar huis zou sturen. Marcella had dit zelf ook niet verwacht.
En voor de relatie tussen Vincent en Monique gaat het niet goed zijn dat Sophie blijft.
Lavandula
12-08-2021 om 20:56
Ik vroeg me al af of ze bij Bert gewoon eerder zouden stoppen, want die Gwen zie ik niet heel lang meer blijven. Maar ze hebben hun format maar gewoon omgegooid en sturen er een 5e vrouw naar toe. Wel benieuwd of de redactie die dan zelf heeft uitgekozen want de rest werd door de kandidaten of hun vrienden/familie gekozen.
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 20:56
Van Debbie is nu een prettiger beeld getoond vind ik (haar woorden en overdenkingen in die kerk). Ook wel eens fijn. Niemand bestaat tenslotte uit maar één kant. 
Madamecannibale
12-08-2021 om 20:57
Ik vind Marcella een leuke meid. Ze komt spontaan en vrolijk over en heeft een leuk en verzorgd uiterlijk. Ik vond wel dat ze het enigszins slecht oppakte dat ze afscheid moest nemen.
Volgens mijn vriend vind Vincent het moeilijk om Sophie nu al naar huis te sturen omdat ze er pas net is. Hij is wel echt een pleaser natuurlijk dus dat zou best kunnen. Hij zij zelf overigens dat hij degene liet blijven waar hij het meeste voor voelt en degene waarnaar hij nog het meest nieuwsgierig is volgens mij.
safari
12-08-2021 om 20:58
Lavandula schreef op 12-08-2021 om 20:56:
Ik vroeg me al af of ze bij Bert gewoon eerder zouden stoppen, want die Gwen zie ik niet heel lang meer blijven. Maar ze hebben hun format maaf gewoon omgegooid en sturen er een 5e vrouw naar toe. Wel benieuwd of de redactie die dan zelf heeft uitgekozen want de rest werd door de kandidaten of hun vrienden/familie gekozen.
komt vijfde vrouw..? dat miste ik even..!
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 21:02
Lavandula schreef op 12-08-2021 om 20:56:
Ik vroeg me al af of ze bij Bert gewoon eerder zouden stoppen, want die Gwen zie ik niet heel lang meer blijven. Maar ze hebben hun format maaf gewoon omgegooid en sturen er een 5e vrouw naar toe. Wel benieuwd of de redactie die dan zelf heeft uitgekozen want de rest werd door de kandidaten of hun vrienden/familie gekozen.
De makers hebben dat bedacht vermoed ik.
Net als bij Jacob die scènes.
En bij Vincent het naar huis sturen van Marcella.
Ik geloof niet veel meer van dit programma.
Verder vind ik haar wel aardig overkomen en de twee mannen ook. Ik zou alleen gek worden van haar hoge lat elke keer. ‘Ik ben wel benieuwd hoe jij dit en dat en zus en zo doet’.