Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Muzieknootje64 schreef op 11-08-2021 om 23:50:

[..]

Jullie zijn blijkbaar snel vergeten dat buiten het feit dat Debbie zichzelf te kijk zet ze an public toch 2 leuke jongemannen; ( die toch helemaal voor haar uit Nederland zijn gekomen) volledig afbrandde alleen omdat kleine door haar benoemde uiterlijke kenmerken; ( spierballen, tatoeages, een baard, en bij die nieuwste zijn blonde haarkleur haar gewoonweg niet aanstonden en niet aan haar "Clooney" verwachtingen voldeden.

En dan zet ze deze mannen ook nog eens meermaals op zo'n denigrerende manier te kakken dat je het naar mijn mening verdiend een koekje van eigen deeg te ontvangen.

Voor mij persoonlijk blijft het meest pijnlijk dat ze Melvin als een hond op zijn plaats zette bij het opscheppen van haar pasta onder vermelding dat gasten eerst opgeschept krijgen, nadat hij dagenlang allerlei klussen voor haar B&B had voltooid!

Dat alles tezamen met de botte hooghartige ondankbare reacties op verrassingen en cadeautjes die de kandidaten toch voor haar organiseerde zegt mij genoeg over haar persoonlijkheid.

Volgens mij is er niemand die het niet met je acties eens is. Alleen het feit dat haar uiterlijk daar los van staat. Moeten wij dan ook gelijk maar los gaan op haar uiterlijk? Zijn wij allemaal gods gifts to man? Nee ik vind haar ook niet leuk maar daar kan ze uiterlijk toch niks aan  doen ?

Sophia_!

Sophia_!

12-08-2021 om 00:04

Hen74 schreef op 12-08-2021 om 00:02:

[..]

Denk het ook. Dan was Jacob beter uit de verf gekomen. Waarschijnlijk nog steeds geen geschikte partner voor deze vier, maar wel vriendelijker allemaal. En andersom hadden zij dan ook hun betere kanten kunnen tonen.

Dat denk ik inderdaad ook. Nu is het veel teveel 4 tegen 1. Dat is nooit ergens goed voor. 

Sophia_!

Sophia_!

12-08-2021 om 00:07

Ik zag Debby vanavond bij Humberto en daar leek ze heel wat normaler. En Bert was ook veel gezelliger.  
Veel ligt toch ook wel aan het knip en plakwerk voor de serie, geloof ik. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-08-2021 om 00:09

Sophia_! schreef op 12-08-2021 om 00:07:

Ik zag Debby vanavond bij Humberto en daar leek ze heel wat normaler. En Bert was ook veel gezelliger.
Veel ligt toch ook wel aan het knip en plakwerk voor de serie, geloof ik.

Ja, zeker! En deels zal het ook liggen aan het feit dat ze bij Humberto niet meer onder druk stonden van 12 uur per dag camera's om zich heen, keuzes moeten maken en niet meer jezelf kunnen zijn in je eigen huis. 

Sophia_!

Sophia_!

12-08-2021 om 00:10

Hen74 schreef op 12-08-2021 om 00:09:

[..]

Ja, zeker! En deels zal het ook liggen aan het feit dat ze bij Humberto niet meer onder druk stonden van 12 uur per dag camera's om zich heen, keuzes moeten maken en niet meer jezelf kunnen zijn in je eigen huis.

Nou, lijkt me erg stressvol. Ik zou er ook niet tegen kunnen. 

Hen74 schreef op 12-08-2021 om 00:09:

[..]

Heb ze beide niet gezien maar geloof wel dat er een enorme druk op je ligt. En je ineens allemaal mannen/vrouwen over je vloer krijg

Bij Roxanne had ik toch wel even medelijden met Jeffrey.
Hij had in eerste instantie echt niet door dat zij hem al niet meer zag zitten.
Zelfs na het autoritje was hij trots en dacht hij dat zijn kansen waren verhoogd.

Wat ik leuk vind aan Roxanne is dat ze wel respectvol blijft over haar kandidaten. Zij geeft tenminste geen uiterlijke kenmerken van de heren op om ze daarna als een klein kind af te serveren zoals Debbie dat doet.

Ze mag dan misschien verwend zijn; maar ik vind haar als persoon veel oprechter en prettiger om naar te kijken. 

Alhoewel ze af en toe flirt met beide mannen denk ik toch dat ze uiteindelijk de keuze zal maken  om met geen van de mannen verder te gaan.

Wel goede vrienden voor het leven.
En dat is ook wat waard.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-08-2021 om 00:24

Muzieknootje64 schreef op 12-08-2021 om 00:18:

Zelfs na het autoritje was hij trots en dacht hij dat zijn kansen waren verhoogd.

Wat ik leuk vind aan Roxanne is dat ze wel respectvol blijft over haar kandidaten. Zij geeft tenminste geen uiterlijke kenmerken van de heren op om ze daarna als een klein kind af te serveren zoals Debbie dat doet.

Ze mag dan misschien verwend zijn; maar ik vind haar als persoon veel oprechter en prettiger om naar te kijken.

Alhoewel ze af en toe flirt met beide mannen denk ik toch dat ze uiteindelijk de keuze zal maken om met geen van de mannen verder te gaan.

En dat is ook wat waard.

Mee eens. Blijf het ook een apart fenomeen vinden dat die mannen zo'n vertekend beeld hebben. Pascal bij Debbie ook al. En Melvin. Ze vullen van alles in op basis van hun wensen/hoop en verlangens. 

Net zoals ook Debbie deed, steeds maar invullen wat de ander zou denken.

Vincent  is niet de makkelijkste en vind het allemaal wel best.
Hij laat eigenlijk niets van zichzelf zien en vertelt al helemaal niet wat er zich in zijn hoofd afspeelt.

Hij voelt geheel niet aan dat Monique emotioneel al veel verder is dan hij. 
Ik hoop voor haar dat ze niet te erg gekwetst gaat worden; want wat zij voor hem voelt zie ik andersom van hem uit niet naar haar toe.

Ik heb het idee dat zij al een tijd geleden al in zijn "friend zone"  is geplaatst.

Je kunt wel steeds sportieve activiteiten organiseren voor een 1-op 1 dates; maar ik krijg bij hem steeds meer het gevoel dat dit zijn manier is om  persoonlijke gesprekken en confrontaties te ontwijken.

Het wordt tijd dat hij zich oprechter uitspreekt en de dames niet te lang meer aan het lijntje houd.

Muzieknootje64 schreef op 12-08-2021 om 00:18:

Alhoewel ze af en toe flirt met beide mannen denk ik toch dat ze uiteindelijk de keuze zal maken om met geen van de mannen verder te gaan.

En dat is ook wat waard.

Ook eens. Roxanne is eerlijk maar op een nette manier!

Bert en Gwen miste ik vandaag; maar zag ik hem wel in het interview bij Humberto terug.
Hij zag er voor het eerst ontspannen uit en had ook voor de verandering eens een leuk  schoon overhemd aangetrokken.

In de afleveringen zag hij er vaak slordig en onverzorgd uit en vanavond zat er eindelijk een "jongedame"( gast) naast hem waarnaar hij wel blij met glanzende oogjes omkeek. ( zij is dus blijkbaar meer het type vrouw waar hij op valt).

Hieruit kon ik ook al opmaken dat Gwen dus exit is of zelf de keuze heeft gemaakt te vertrekken. ( ik heb geen Videoland dus zal nog even geduld moeten hebben).

Maar als persoon blijft hij een zeer gecompliceerde botte man die een hoop issues heeft en zijn zelfs de recensies over zijn B&B en gastheerschap zijn zeer wisselend en niet altijd even positief.

Net als Debbie heeft ook hij te hoge eisen en verwachtingen qua uiterlijke wensen. Ik heb geen enkel initiatief gezien waarin hij oprecht belangstelling toonde in zijn dames als persoon.  
Hij is het type man die de sfeer in een ruimte kan bevriezen middels zijn houding als zaken niet verlopen zoals hij zou willen. ( meerdere malen gezien in de afleveringen).

Daarom heb ik  Romana ook nooit als zijn ideale partner gezien vooral omdat zij qua karakters teveel op elkaar lijken. Als zij was gebleven  had het geëindigd in een machtsstrijd of nog erger; een enorme ruzie.

Ik ben dan ook van mening dat ze net op tijd vertrokken is en had ik wel iets meer respect voor haar gehad als ze dit had gedaan zonder haar medekandidaat af te branden en belachelijk te maken.

Na bevestiging bij Humberto van mijn vermoeden dat er in dit programma ook veel geknipt en geplakt is; weet ik zeker dat Gwen belachelijk is afgeschilderd met haar manier van lachen; maar vermoed ik dat zij heel onzeker en nerveus werd van al die camera's die dagen lang op je gericht zijn.

Romana verdiend een man die volledig voor haar gaat en haar zachte ( weggestopte) kantje naar boven weet te halen en haar harde schild kan afbreken.

Een verbeterpuntje blijft dat er geen activiteiten worden georganiseerd waarbij de mannen/vrouwen in een 1-op 1date een dagje met elkaar optrekken zonder dat hun concurrenten ook nog meekijken/luisteren.

Vooral bescheiden/verlegen karakters worden dan ondergesneeuwd door de dominante haantjes de voorste.

Als er een kans maakt op een relatie after this show  is dat toch Caroline.
Ik vind die Jeroen wel sympathiek, maar denk dat Eric toch diegene is die haar hart verovert.
Als nuchtere man laat hij zich niet alles vertellen en weet haar op een slimme manier te bespelen om sommige opdrachten te ontwijken.

Het lijkt soms of ze op zoek is naar een poetspartner voor haar poetspaleis i.p.v. een liefdevolle levenspartner.
Het verbaasd me dat die mannen haar testjes zonder uitvluchten uitvoeren en dan ook nog eens onder haar toeziend oog met toegevoegd  commentaar.

Met z'n drietjes boodschappen doen leek wel een klucht.

Ik zie nu in gedachte een heel camerateam voor me die Jeroen midden in die supermarkt volgde en filmde terwijl hij met knikkende knieën op zijn beste Duits naar de mosterd vraagt.

Who cares of je partner Mosterd in het Duits kan zeggen.

Muzieknootje64 schreef op 12-08-2021 om 00:29:

Vincent is niet de makkelijkste en vind het allemaal wel best.
Hij laat eigenlijk niets van zichzelf zien en vertelt al helemaal niet wat er zich in zijn hoofd afspeelt.

Je kunt wel steeds sportieve activiteiten organiseren voor een 1-op 1 dates; maar ik krijg bij hem steeds meer het gevoel dat dit zijn manier is om persoonlijke gesprekken en confrontaties te ontwijken.

Het wordt tijd dat hij zich oprechter uitspreekt en de dames niet te lang meer aan het lijntje houd.

Dat idee heb ik ook. Je wilt elkaar toch beter leren kennen? Maar als je drukke activiteiten doet is er immers nog steeds geen plek om eens echt te praten. Beetje jammer. 

Wel is hij de enige die veel activiteiten doet met de dames. Hij steekt er tenminste energie in. Nou ja, Jacob ook, maar dat pakt steeds verkeerd uit. 

Heb wel met Jacob te doen. Hij doet zijn, onhandige, best voor de dames. Sneu om te zien dat ze hem uitlachen. Vier tegen een, erg jammer zo. 

Tijdrns het sippen kun je toch prima een gesprek voeren? Tenminste wanneer je niet zo’n kluns bent als ik: maar die indruk kreeg ik niet van Monique en Vincent, zij stonden er netjes en stabiel op. 

Ik heb net die aflevering van Humberto even terug gekeken. Blijkbaar staat dat ook op videoland (vanaf 54 min gaat het over B&B voor de liefhebber). 

Ik vond met name Debby echt leuk overkomen in de talkshow! Ze leek veel minder gestrest. 
Wat een ongemakkelijke toestand met Romana in de zaal en Bert via videoverbinding zeg.... 🙈 Ik geloof niet dat dat nog goed gaat komen. Beetje elkaar verwijten lopen maken over en weer... nee. En dan Bert die een of ander jong grietje naast hem heeft zitten. Waarom dat dan?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.