Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Sophia_!
11-08-2021 om 23:10
Lavandula schreef op 11-08-2021 om 23:09:
ik vind het erg raar dat die vrouw bij Bert daar zo pontificaal in beeld gaat zitten.
Ik ook.
Lavandula
11-08-2021 om 23:13
Hen74 schreef op 11-08-2021 om 23:04:
Wat zei Debbie nou over haar mannelijke gasten?
Dat het een stel was (en Humberto zich dus geen zorgen hoefde te maken dat ze haar zouden belagen).
QuarrelsomeSnail25
11-08-2021 om 23:13
Lavandula schreef op 11-08-2021 om 23:13:
[..]
Dat het een stel was (en Humberto zich dus geen zorgen hoefde te maken dat ze haar zouden belagen).
Ah, dank je!
Puglove
11-08-2021 om 23:15
Millie91 schreef op 11-08-2021 om 23:04:
Grappig dat jullie de Gerda's in deze onbeschoft vinden. Ik vond vooral Jacob zo enorm kinderachtig, met zijn gepiep dat ze nooit naar zijn verhaal over het ongeluk luisteren. Ik heb het hem er al minstens 7 keer over horen hebben, hoe veel vaker moeten ze er naar luisteren? En dan die aanstellerij bij de yoga, en dan oefeningen doen die veel belastender zijn voor nek en schouders. Maar plat en stil op de rug liggen kan hij niet..heel apart.
Ik vond het ook jammer dat Vincent Monique al zo snel leek af te schrijven op één avondje uit haar doen zijn. Een beetje empathie voor haar situatie zou hem sieren. Ik vond ook dat ze op een goede manier haar gedrag ter sprake bracht en met een beetje zelfspot de angel eruit haalde. Ik hoop nog steeds dat zij het samen redden!
Ik vind Jacob echt raar maar vind de dames ook raar. Niet ff willen helpen ook al wordt het niks. Je hebt allemaal al uitgesproken dat het niks wordt maar dan kan je toch wel even helpen? Je verblijft daar ook.
Vincent en Monique hoop ik ook nog steeds op. Vincent is denk ik een beetje een watje en wil niemand teleurstellen maar zal toch echt iets moeten gaan doen. Met watje bedoel ik overigens dat hij het iedere vrouw naar zijn zin wil maken en niet wil kwetsen volgens mij
safari
11-08-2021 om 23:23
het was weer leuk, gezellig zo samen kijken
tot morgen allemaal!
Gute nacht, buena notte, welterusten, boa noite, bonne nuit 
Puglove
11-08-2021 om 23:28
safari schreef op 11-08-2021 om 23:23:
![]()
tot morgen allemaal!
Jij hebt je ingelezen 😁 Tot morgen!
QuarrelsomeSnail25
11-08-2021 om 23:35
safari schreef op 11-08-2021 om 23:23:
![]()
tot morgen allemaal!
Mee eens!
Slaap lekker!
QuarrelsomeSnail25
11-08-2021 om 23:41
Portugal: van beide kanten (Jacob versus de vier dames) begrijp ik de irritaties. Van beide kanten begrijp ik ook de manieren van ermee omgaan. Maar waar ik heel slecht tegen kan, is dat passief agressieve gedoe. Dat slinkse, dat ogen draaien, dat verongelijkt zijn, etc. Van beide partijen!
Wees volwassen, zeg wat je te zeggen hebt en handel ernaar! Dat moeilijke gedoe steeds, pff.
Sophia_!
11-08-2021 om 23:46
Hen74 schreef op 11-08-2021 om 23:41:
Portugal: van beide kanten (Jacob versus de vier dames) begrijp ik de irritaties. Van beide kanten begrijp ik ook de manieren van ermee omgaan. Maar waar ik heel slecht tegen kan, is dat passief agressieve gedoe. Dat slinkse, dat ogen draaien, dat verongelijkt zijn, etc. Van beide partijen!
Wees volwassen, zeg wat je te zeggen hebt en handel ernaar! Dat moeilijke gedoe steeds, pff.
Oh ja, die onderlinge blikken van verstandhouding ook van de 4G's. Bah.
Ik ben benieuwd hoe ze zouden zijn geweest als ze omdebeurt waren gekomen. Dan was het misschien heel anders gegaan.
Haantje79
11-08-2021 om 23:48
ik vind dat Rox heel verliefd naar Jerommeke kijkt als ze samen praten, zou het wat worden???
Verder leek het wel of Debs bij het dineetje vooral oog had voor de nieuwe man, die ze niet leuk vind wanthijlijktnietopkloonie. Hij was blij dat er meer mensen bij het diner waren omdat hij het anders moeilijk vond om het gesprek gaande te houden. Benieuwd hoe dat zich ontwikkelt want Debs is ook geen spraakwaterval, maar ze stelt wel veel vragen
Hoeveel erger kan het nog worden bij Jacob? Ik vind 4G ook respectloos, ze zijn te gast en bewaar dan maar de lieve vrede voor die week dat je er nog zit op zijn kosten.
Vincent was zo blij als een kind dat Art langs komt! ik hoop dat hij vrouw 4 wegstuurt want dan verbeterd de sfeer weer en is er meer kans op liefde.
Muzieknootje64
11-08-2021 om 23:50
Hen74 schreef op 11-08-2021 om 20:49:
[..]
Oké... tere zieltjes? Ik noem het liever beschaafd zijn.
Mee eens dat je je te kijk zet als je met je gezicht op tv wilt. Maar op uiterlijk afzeiken hoeft voor mij niet.
Jullie zijn blijkbaar snel vergeten dat buiten het feit dat Debbie zichzelf te kijk zet ze an public toch 2 leuke jongemannen; ( die toch helemaal voor haar uit Nederland zijn gekomen) volledig afbrandde alleen omdat kleine door haar benoemde uiterlijke kenmerken; ( spierballen, tatoeages, een baard, en bij die nieuwste zijn blonde haarkleur haar gewoonweg niet aanstonden en niet aan haar "Clooney" verwachtingen voldeden.
En dan zet ze deze mannen ook nog eens meermaals op zo'n denigrerende manier te kakken dat je het naar mijn mening verdiend een koekje van eigen deeg te ontvangen.
Voor mij persoonlijk blijft het meest pijnlijk dat ze Melvin als een hond op zijn plaats zette bij het opscheppen van haar pasta onder vermelding dat gasten eerst opgeschept krijgen, nadat hij dagenlang allerlei klussen voor haar B&B had voltooid!
Dat alles tezamen met de botte hooghartige ondankbare reacties op verrassingen en cadeautjes die de kandidaten toch voor haar organiseerde zegt mij genoeg over haar persoonlijkheid.
Lavandula
11-08-2021 om 23:56
Haantje79 schreef op 11-08-2021 om 23:48:
Hoeveel erger kan het nog worden bij Jacob? Ik vind 4G ook respectloos, ze zijn te gast en bewaar dan maar de lieve vrede voor die week dat je er nog zit op zijn kosten.
Op zijn kosten? Daar geloof ik helemaal niets van. Op kosten van RTL zul je bedoelen.
En hij loopt ook geen inkomsten mis want er waren geen boekingen vanwege corona.
QuarrelsomeSnail25
11-08-2021 om 23:59
Muzieknootje64 schreef op 11-08-2021 om 23:50:
[..]
Jullie zijn blijkbaar snel vergeten dat buiten het feit dat Debbie zichzelf te kijk zet ze an public toch 2 leuke jongemannen; ( die toch helemaal voor haar uit Nederland zijn gekomen) volledig afbrandde alleen omdat kleine door haar benoemde uiterlijke kenmerken; ( spierballen, tatoeages, een baard, en bij die nieuwste zijn blonde haarkleur haar gewoonweg niet aanstonden en niet aan haar "Clooney" verwachtingen voldeden.
En dan zet ze deze mannen ook nog eens meermaals op zo'n denigrerende manier te kakken dat je het naar mijn mening verdiend een koekje van eigen deeg te ontvangen.
Voor mij persoonlijk blijft het meest pijnlijk dat ze Melvin als een hond op zijn plaats zette bij het opscheppen van haar pasta onder vermelding dat gasten eerst opgeschept krijgen, nadat hij dagenlang allerlei klussen voor haar B&B had voltooid!
Dat alles tezamen met de botte hooghartige ondankbare reacties op verrassingen en cadeautjes die de kandidaten toch voor haar organiseerde zegt mij genoeg over haar persoonlijkheid.
Er is een groot verschil tussen iets niet mooi vinden of er niet van houden (wat Debbie doet) en iemands uiterlijk belachelijk maken door voortdurend vergelijkingen te maken. En dan ook nog door een buitenstaander. Dat koekje van eigen deeg zou dan van bijvoorbeeld Melvin moeten komen. Niet van een buitenstaander. Wij hoeven haar geen lesje te leren.
Haar gedrag vind ik ook heel gemeen, zoals dat bord eten bij Melvin e.d. Maar feit blijft dat je dan iemand op gedrag aanspreekt en niet op uiterlijk.
Heel kinderachtig.
Edit: nu doe je het anders. Je bespreekt haar gedrag. Niet haar uiterlijk.
Muzieknootje64
12-08-2021 om 00:01
Natuurlijk hebben we vanavond weer gekeken en net als je denkt dat de pijnlijke situaties bij Jacob niet erger kunnen worden ze toch weer overtroffen.
Nadat hij dacht de dames met iets nieuws/leuks te verrassen kreeg hij meteen de deksel op zijn neus en werd hij ook nog eens uitgelachen op zijn eigen grondgebied.
Het zag er ook wel komisch uit toen hij met die helm de trap af kwam en de dames probeerde te activeren om de basistechnieken van surfen in zijn zwembad te laten zien.
Deze man is zo apart dat ik nog een vervolgprogramma zie aankomen i..p.v. de "Meilandjes". : "De Belevenissen van Jacob".
QuarrelsomeSnail25
12-08-2021 om 00:02
Sophia_! schreef op 11-08-2021 om 23:46:
[..]
Oh ja, die onderlinge blikken van verstandhouding ook van de 4G's. Bah.
Ik ben benieuwd hoe ze zouden zijn geweest als ze omdebeurt waren gekomen. Dan was het misschien heel anders gegaan.
Denk het ook. Dan was Jacob beter uit de verf gekomen. Waarschijnlijk nog steeds geen geschikte partner voor deze vier, maar wel vriendelijker allemaal. En andersom hadden zij dan ook hun betere kanten kunnen tonen.