Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Een autoritje:  't is toch actief bezig zijn...  

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 21:18

Lavandula schreef op 11-08-2021 om 21:17:

Een autoritje: 't is toch actief bezig zijn...

Bizar hè, zo'n plaat voor de kop bij sommige mannen!

Schoolplein gedrag, veilig met z'n vieren tegen Jacob, waarom niet kappen met daten en lekker naar huis gaan. Ze willen vakantie houden en niet gestoord worden door Jacob 

Lavandula schreef op 11-08-2021 om 21:17:

Een autoritje: 't is toch actief bezig zijn...

Ja die vond ik ook leuk! Je zag Roxanne ook denken van Ja.... lekker actief 😂

safari schreef op 11-08-2021 om 21:09:

pfff wat zijn t toch luie amoebes écht zo leuk bedacht van Jacob, en dan dit

Hoezo? ze hebben net die kamer verbouwd toch? Je weet toch niet wat ze de rest van de dag hebben gedaan?  Hij kan ook eerst gewoon vragen of ze zin hebben in dat surfgedoe ipv zogenaamd spontaan (want volgens mij gewoon gescript) mensen die liggen te zonnen met een surfplank te overvallen. Ik vind hem zo kinderlijk. Die man is 60

majorette2005 schreef op 11-08-2021 om 21:20:

Schoolplein gedrag, veilig met z'n vieren tegen Jacob, waarom niet kappen met daten en lekker naar huis gaan. Ze willen vakantie houden en niet gestoord worden door Jacob

Ze zitten nog steeds in quarantaine dus mogen niet weg

en dan Jacob: 
Veel werk aan besteed (kwartiertje) en 
'Ik heb me rot gewerkt'. Echt wat kan die man overdrijven.
En hij is toch zo'n goede surfer? Maar dan heeft ie wel weer hulp nodig om het zeil in de plank te krijgen? Wel grappig dat Marianne ook nee zei 
Ik geef die vrouwen in ieder geval groot gelijk dat ze niet in een zwembad willen surfen.

mariarosa schreef op 11-08-2021 om 21:23:

[..]

Hoezo? ze hebben net die kamer verbouwd toch? Je weet toch niet wat ze de rest van de dag hebben gedaan? Hij kan ook eerst gewoon vragen of ze zin hebben in dat surfgedoe ipv zogenaamd spontaan (want volgens mij gewoon gescript) mensen die liggen te zonnen met een surfplank te overvallen. Ik vind hem zo kinderlijk. Die man is 60

Dan nog vind ik het flauw. Die kamer verbouwen hebben ze zelf bedacht. Was geen verzoek van hem

vind t bijna niet fijn om te zien, dit deel met Jacob. zo afschúwelijk, die 4 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 21:30

Jeffrey heeft natuurlijk niet alles kunnen laten zien, zal vast méér in zitten dan we zagen. Is denk ik niet zo heel vrij en wat introvert.

goed zo Jeffrey, doet hij rustig en volwassen

safari schreef op 11-08-2021 om 21:28:

vind t bijna niet fijn om te zien, dit deel met Jacob. zo afschúwelijk, die 4

Herkenbaar, ik vind dit ook vreselijk. Ik weet niet of het expres zo gemonteerd is maar Ja Jacob is een rare maar ik vind dit gewoon zielig, eerst met de vijverpomp en nu dit. Ik vind het echt naar hoe vier vrouwen zich zo samen kunnen spannen. En echt, ik vind Jacob een rare maar dit vind ik echt bizar

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 21:34

Fijn Art, dat je de kant van Monique laat zien aan Vincent. 
Bye Sophie denk ik. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 21:37

'Niet zo verbaasd hoor', zegt Eric tegen Caroline. Nee Eric, da's haar normale blik.

Hen74 schreef op 11-08-2021 om 21:37:

'Niet zo verbaasd hoor', zegt Eric tegen Caroline. Nee Eric, da's haar normale blik.

😂😂

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.