Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat mij bij de nieuwe gast van Debbie opviel was dat hij wat stijfjes praat/reageert met een soort vertraging op de lijn en hij zelf aangeeft intellect te zoeken plus niet van small talk te zijn. Ben benieuwd wat zijn persoonlijkheid is! Hij leek wat dicht te klappen bij het zien van Debbie-vriendin en Pascal. Bleef maar met rugzak op staan. Maar ik dacht ook wel even: geec die jongen even wat ruimte, hij komt net aan in een ander land ha ha.

Verwijderd. Opmerkingen/referenties naar Nazi Duitsland zijn op geen enkele manier gerechtvaardigd.

Brabeau schreef op 11-08-2021 om 14:45:

[..]

Ik vind dat hier sowieso heel direct over het uiterlijk van de kandidaten gepraat wordt, zit soms met schuldgevoel te lezen terwijl ik het niet eens zelf geschreven heb 😅

Ben ik het mee eens. De B&B-eigenaren én liefdeskandidaten kunnen aan heel veel zaken iets doen, aan gedrag zeker, karakter ook nog (wordt al moeilijker) maar met een heleboel uiterlijke zaken heb je het maar te doen als mens. Zoals je kaakstand of je neus. Ik mag toch hopen dat deze of gene niet bedoelt dat ze linea recta maar de plastisch chirurg moeten 

Nee toch?

Dutchgirly schreef op 11-08-2021 om 11:45:

Er komt ook een Belgische versie:

https://lovereality.nl/ook-belgie-krijgt-een-bb-vol-liefde-arno-isabel-en-stephanie-voorgesteld/

Vooralsnog lijken deze mensen me normaler. Maar ik heb de Nederlandse filmpjes helaas nooit gezien. Misschien kwamen Jacob, Debbie en de anderen daar ook wel normaler in over.

Mooi! Zou je het hier wilden melden als het van start gaat?

Beerlover schreef op 11-08-2021 om 16:23:

Ja en hij kwam net van het Oostfront..

Helemaal niet netjes, zo’n uitdrukking. 

JackieBrown schreef op 11-08-2021 om 16:41:

[..]

Ben ik het mee eens. De B&B-eigenaren én liefdeskandidaten kunnen aan heel veel zaken iets doen, aan gedrag zeker, karakter ook nog (wordt al moeilijker) maar met een heleboel uiterlijke zaken heb je het maar te doen als mens. Zoals je kaakstand of je neus. Ik mag toch hopen dat deze of gene niet bedoelt dat ze linea recta maar de plastisch chirurg moeten

Nee toch?

Nou inderdaad.  En dan nog spreken over wie kaats enz, alsof het dan rechtvaardigd dat iemand die nare karaktertrekjes heeft dan maar afgebrand mag worden op uiterlijk. 

Vrijevlinder schreef op 11-08-2021 om 16:42:

[..]

Mooi! Zou je het hier wilden melden als het van start gaat?

Als ik er een bericht van zie zal ik dat zeker doen! Zal wel even duren aangezien ze nu nog moeten beginnen met de selectie geïnteresseerden. 

Ik was bang een hoop reacties te krijgen als "wat doe je dan op een forum" maar ben blij dat ik niet de enige ben.

Waar blijven de grappige feesboek stukjes? Iemand plakte die hier steeds. Vond ik leuk om te lezen. Ik denk dat er ook veel commentaar op het uiterlijk van Debs komt omdat zij zelf de mannen op uiterlijk afkeurt omdat het geen kloonies zijn…

Zeggen dat het geen kloonies zijn is van een andere orde dan vergelijkingen met allerlei beestenspul.

Sophia_!

Sophia_!

11-08-2021 om 17:55

Screenshot-20210811-175427-Facebook.jpg

gezien op FB 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 17:57

majorette2005 schreef op 11-08-2021 om 15:14:

Eerlijk gezegd vind ik het steeds minder leuk die stukjes, waarin iemands uiterlijk zo afgekraakt wordt, om maar "leuk" te schrijven.

Mee eens. Ik twijfelde vanmiddag of ik het zou aankaarten. Iemands gedragingen uitvergroten vind ik nog wel kunnen. Maar het beschimpen van iemands uiterlijk is voor mij een brug te ver. 

Ik lees de stukjes van iedereen graag en zal dat ook altijd liken of zeggen. Maar als er te grove dingen in staan over uiterlijk, doe ik dat niet. 

Is het een idee om samen hier af te spreken dat we van alles mogen schrijven, maar dat we ons m.b.t. het uiterlijk slechts beperken tot iets als 'hem of haar vind ik niet mooi/is niet mijn type'?

Brabeau schreef op 11-08-2021 om 16:58:

Ik was bang een hoop reacties te krijgen als "wat doe je dan op een forum" maar ben blij dat ik niet de enige ben.

Natuurlijk niet; Iedereen heeft het recht op zijn eigen mening en dat is toch waar een forum ook voor is?  Daar heb ik alleen maar respect voor.

We hoeven het ook niet allemaal met elkaar eens te zijn en een beetje discussiëren hoort daar ook bij.

HexOpBezemsteel schreef op 11-08-2021 om 13:21:

[..]

Maar je weet toch niet in welke context ze dat gezegd heeft? Ze hebben een quote uit een gesprek geknipt, en we weten zelfs niet wanneer dat gesprek plaatsvond.

"Dat vind je zeker wel een lekker ding? "

"Mwa, ik zou mijn hoofd er niet voor omdraaien. "

Of "vind je hem knap? "

"Ik vind hem wel leuk om te zien, maar niet echt knap"

"Je zou je hoofd er niet voor omdraaien? "

"Ik zou mijn hoofd er niet voor omdraaien".

Debbie kennende, gok ik op de papegaai-optie.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 18:15

Sophia_! schreef op 11-08-2021 om 17:55:

Screenshot-20210811-175427-Facebook.jpg

gezien op FB

Maar fijn in ieder geval!

Maarre... haar wát? ('En dit is haar...')

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.