Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Muzieknootje64
11-08-2021 om 14:51
Madamecannibale schreef op 11-08-2021 om 14:24:
[..]
Ook jij zal niet teleurgesteld worden door de aflevering van morgen 😅
Je maakt me wel nieuwsgierig.
Madamecannibale
11-08-2021 om 14:52
Brabeau schreef op 11-08-2021 om 14:45:
[..]
Ik vind dat hier sowieso heel direct over het uiterlijk van de kandidaten gepraat wordt, zit soms met schuldgevoel te lezen terwijl ik het niet eens zelf geschreven heb 😅
Ja ben ik het mee eens. Of je iemand aantrekkelijk vind of niet heb je geen invloed op. Ik hoop maar dat de deelnemers zelf of hun naasten niet lezen hoe uitdrukkelijk bepaalde uiterlijke eigenschappen worden bekritiseerd 😅
Muzieknootje64
11-08-2021 om 15:03
Madamecannibale schreef op 11-08-2021 om 14:25:
Ik vraag me wel af waar sommige b&b eigenaren van rond komen. Ik weet niet of er bewust geen klanten in beeld komen of dat die er gewoon niet zijn. Zoals bij Jacob, het is me onduidelijk hoeveel kamers hij nou echt heeft en waar hij zijn geld mee verdient.
Ja dat heb ik me ook al afgevraagd. Als detective-fan heb ik toch wat onderzoek gedaan en kan zijn B&B ook nergens terugvinden als zijnde te boeken. En ik ben toch jaren werkzaam geweest in de reiswereld.
Ik ben dan ook benieuwd wat zijn werkelijke beroep is.
Dutchgirly
11-08-2021 om 15:05
Muzieknootje64 schreef op 11-08-2021 om 15:03:
[..]
Ja dat heb ik me ook al afgevraagd. Als detective-fan heb ik toch wat onderzoek gedaan en kan zijn B&B ook nergens terugvinden als zijnde te boeken. En ik ben toch jaren werkzaam geweest in de reiswereld.
Ik ben dan ook benieuwd wat zijn werkelijke beroep is.
Als je er heen wilt, gewoon even bellen 😉
https://lovereality.nl/zo-kun-je-de-bb-van-jacob-uit-bb-vol-liefde-alsnog-boeken/
DownrightMouse59
11-08-2021 om 15:05
Madamecannibale schreef op 11-08-2021 om 14:25:
Ik vraag me wel af waar sommige b&b eigenaren van rond komen. Ik weet niet of er bewust geen klanten in beeld komen of dat die er gewoon niet zijn. Zoals bij Jacob, het is me onduidelijk hoeveel kamers hij nou echt heeft en waar hij zijn geld mee verdient.
Wel eens gehoord van corona? ![]()
Madamecannibale
11-08-2021 om 15:10
Meerkat schreef op 11-08-2021 om 15:05:
[..]
Wel eens gehoord van corona?
Ja, maar ik zie bijvoorbeeld bij sommige anderen zoals Debbie en Roxanne wel mensen langs komen.
majorette2005
11-08-2021 om 15:14
Eerlijk gezegd vind ik het steeds minder leuk die stukjes, waarin iemands uiterlijk zo afgekraakt wordt, om maar "leuk" te schrijven.
Aberlady
11-08-2021 om 15:17
Brabeau schreef op 11-08-2021 om 14:45:
[..]
Ik vind dat hier sowieso heel direct over het uiterlijk van de kandidaten gepraat wordt, zit soms met schuldgevoel te lezen terwijl ik het niet eens zelf geschreven heb 😅
Voor de meeste kandidaten mee eens, maar Debbie zit inmiddels zo in mijn allergie dat ik denk dat het goed is als ze er iets van meekrijgt hoe ze overkomt. Je kan niet verwachten dat als je je zó arrogant en denigrerend opstelt, mensen daar niet over praten. Bij Debbie is het gewoon actie-reactie. Wat iemand eerder al schreef; sommige mensen worden mooier als je ze leert kennen, bij haar is het precies andersom.
Muzieknootje64
11-08-2021 om 15:23
Dutchgirly schreef op 11-08-2021 om 15:05:
[..]
Als je er heen wilt, gewoon even bellen 😉
https://lovereality.nl/zo-kun-je-de-bb-van-jacob-uit-bb-vol-liefde-alsnog-boeken/
Oh bedankt; die had ik nog niet gezien. Alhoewel ik zijn B&B met name zijn zelf gemaakte tuin met vijver prachtig vind ben ik zelf meer van het rondtrekken en bezoek ik graag bestemmingen die voor mij nog onbekend zijn.
Muzieknootje64
11-08-2021 om 15:27
Aberlady schreef op 11-08-2021 om 15:17:
[..]
Voor de meeste kandidaten mee eens, maar Debbie zit inmiddels zo in mijn allergie dat ik denk dat het goed is als ze er iets van meekrijgt hoe ze overkomt. Je kan niet verwachten dat als je je zó arrogant en denigrerend opstelt, mensen daar niet over praten. Bij Debbie is het gewoon actie-reactie. Wat iemand eerder al schreef; sommige mensen worden mooier als je ze leert kennen, bij haar is het precies andersom.
Precies; Wie kaatst kan de bal verwachten!!!
Ik heb hetzelfde gevoel bij haar en dat is voornamelijk ontstaan door haar eigen acties; uitspraken en reacties. Ben ook nog niet vergeten hoe schandalig ze met Melvin is omgegaan en hoe zij hem heeft behandeld.
majorette2005
11-08-2021 om 15:32
Muzieknootje64 schreef op 11-08-2021 om 15:27:
[..]
Precies; Wie kaatst kan de bal verwachten!!!
Ik heb hetzelfde gevoel bij haar en dat is voornamelijk ontstaan door haar eigen acties; uitspraken en reacties. Ben ook nog niet vergeten hoe schandalig ze met Melvin is omgegaan en hoe zij hem heeft behandeld.
Maar dat is toch geen reden om iemands uiterlijk zo af te branden en te vergelijken met hamsters en weet ik wat allemaal? Ja haar karakter komt er niet mooier op te staan en uiterlijk blijft een kwestie van smaak, maar je schrijfsels worden er niet leuker van met dat gezeur over iemands uiterlijk.
Sophia_!
11-08-2021 om 15:33
Muzieknootje64 schreef op 11-08-2021 om 14:48:
[..]
Dank voor je voornamelijk (negatieve) reactie , maar ik deel je mening niet en Ik raad je aan zaken niet zo letterlijk te nemen.
Ik kan alleen maar concluderen dat je over mijn Positieve stukjes heen hebt gelezen. ( ik ben ook vaak wat lang van stof moet ik toegeven).
Maar je kunt als kijker toch alleen een mening geven over gebeurtenissen en interacties tussen B&B houders en deelnemers die je in de afleveringen voorgeschoteld worden??? (Voornamelijk op hoe zij zichzelf allemaal presenteren en op de uitspraken die zij doen).
Ik krijg bijna het gevoel dat jij je persoonlijk voelt aangesproken en misschien wel een persoonlijke verbinding hebt met een van de B&B houders of hun kandidaten. Het zou me niets verbazen.
Zoveel ik al eerder heb geschreven: Zoveel hoofden; Zoveel zinnen en gelukkig zijn we allemaal verschillend!!! ( Dat maakt het leven ook zo leuk en interessant).
Oh, dat invullen doe je dus altijd? Echt, hoe kom je erbij. Alleen omdat ik zeg dat ik je epistels wel erg negatief van toon vind.
Muzieknootje64
11-08-2021 om 15:39
majorette2005 schreef op 11-08-2021 om 15:32:
[..]
Maar dat is toch geen reden om iemands uiterlijk zo af te branden en te vergelijken met hamsters en weet ik wat allemaal? Ja haar karakter komt er niet mooier op te staan en uiterlijk blijft een kwestie van smaak, maar je schrijfsels worden er niet leuker van met dat gezeur over iemands uiterlijk.
Wellicht begrijp je het spreekwoord wie kaatst toch niet helemaal.
majorette2005
11-08-2021 om 15:52
Muzieknootje64 schreef op 11-08-2021 om 15:39:
[..]
Wellicht begrijp je het spreekwoord wie kaatst toch niet helemaal.
Nou, denk eerder dat je het zelf niet begrijpt, gezien je reacties.
Madamecannibale
11-08-2021 om 16:04
majorette2005 schreef op 11-08-2021 om 15:32:
[..]
Ja ben het daar mee eens. Acties bespreken vind ik wat anders dan iemands uiterlijk zo afkraken. Daar kunnen die mensen 0.0 aan veranderen, aan hun acties wel.