Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Beerlover
11-08-2021 om 11:10
Debbie zei dat ze iedere week wel bedden verschoont maar ook dat ze nooit in de kamers komt. Hoe dan? Ze noemde ook een naam van een vrouw, die,was er nu niet, dus moesten ze zelf het bed opmaken. Ik denk dat die vrouw het befaamde schoonmaakteam is.
Sophia_!
11-08-2021 om 11:13
Wat zou ze dan eigenlijk zelf doen? Boekingen aannemen, gasten ontvangen en ontbijt maken? Daar wordt je ook niet moe van voor maar 3 kamers.
Beerlover
11-08-2021 om 11:34
Of ze abseilt van balkon naar balkon om vandaaruit met grijparmen de bedden te verschonen.
Dutchgirly
11-08-2021 om 11:45
Er komt ook een Belgische versie:
https://lovereality.nl/ook-belgie-krijgt-een-bb-vol-liefde-arno-isabel-en-stephanie-voorgesteld/
Vooralsnog lijken deze mensen me normaler. Maar ik heb de Nederlandse filmpjes helaas nooit gezien. Misschien kwamen Jacob, Debbie en de anderen daar ook wel normaler in over.
redbulletje
11-08-2021 om 11:48
Dutchgirly schreef op 11-08-2021 om 11:45:
https://lovereality.nl/ook-belgie-krijgt-een-bb-vol-liefde-arno-isabel-en-stephanie-voorgesteld/
Vooralsnog lijken deze mensen me normaler. Maar ik heb de Nederlandse filmpjes helaas nooit gezien. Misschien kwamen Jacob, Debbie en de anderen daar ook wel normaler in over.
Gaaf!!!
VivaLaVida
11-08-2021 om 11:51
Dutchgirly schreef op 11-08-2021 om 11:45:
MarindaH
11-08-2021 om 11:57
Beerlover schreef op 11-08-2021 om 11:10:
Debbie zei dat ze iedere week wel bedden verschoont maar ook dat ze nooit in de kamers komt. Hoe dan? Ze noemde ook een naam van een vrouw, die,was er nu niet, dus moesten ze zelf het bed opmaken. Ik denk dat die vrouw het befaamde schoonmaakteam is.
Ze grapte dat ze anders nooit met een man een bed stond op te maken en nu ineens elke week. Ik snap dat je het niet verwacht, een grap
HexOpBezemsteel
11-08-2021 om 11:57
Beerlover schreef op 11-08-2021 om 11:10:
Natuurlijk komt ze niet op de kamers van de gasten, behalve misschien als ze schoonmaakt. Maar ik denk dat ze daar iemand voor in dienst heeft.
Muzieknootje64
11-08-2021 om 12:24
Met veel plezier de aflevering van gisteren weer gekeken;
Jacob: Met volle verbazing kreeg ik de slappe lach van de "belachelijke" situatie.
Het lijkt wel of die man zich steeds meer ontspoord naarmate het programma vordert. Speelt hij nu toneel of heeft de regie dit bedacht om het programma smeuïg te houden? Of misschien hebben die 4 heksen een boze vloek spreuk over hem uitgesproken?
Een ding is zeker: Jacob is nog erger dan een klein kind en verslaafd aan aandacht. Hoe meer ze hem negeren; hoe idioter hij zich gaat gedragen.
De verstoring van de yogales van de dames was wel hilarisch; Zijn kat die vlak daarnaast aan het sproeien ( markeren) was; ( jakkes). Ik denk ook niet dat het erg lekker ruikt in zijn B&B met al die loslopende katten die overal maar hun behoefte doen.
"Botox" Betty die weer moest benadrukken "je zou toch zo'n vent hebben".
Wel komisch te bedenken dat zij zich zelf voor "zo'n Vent" heeft opgegeven!
Hij verteld dat hij nog last heeft van gekneusde ribben maar pakte daarbij zijn schouder vast. ( mijn ribben zitten toch een stuk lager).
Ik kwam helemaal niet meer bij van die close-up beelden van die dames in de "Happy- Baby houding"; ( op de billen met gespreide benen) waarbij je als vrouw toch op zijn onvoordeligst gepresenteerd wordt voor heel Nederland.
Je zag nog net niet de Tena-Lady's in beeld!
Ik weet meteen waarom ik mezelf nooit zou opgeven voor zo'n programma.
De heringerichte kamer vond ik wel prachtig en hebben de dames goed gedaan.
Al met al weer een doldwaze aflevering vanuit Portugal.
Meesje
11-08-2021 om 12:53
Ik kwam helemaal niet meer bij van die close-up beelden van die dames in de "Happy- Baby houding"; ( op de billen met gespreide benen) waarbij je als vrouw toch op zijn onvoordeligst gepresenteerd wordt voor heel Nederland.
Je zag nog net niet de Tena-Lady's in beeld!
Ik weet meteen waarom ik mezelf nooit zou opgeven voor zo'n programma.
Hahaha, ik had hetzelfde. De camera echt recht op die billen. En ook niet maar kort.
Muzieknootje64
11-08-2021 om 13:01
Bij Debbie is numero Quattro gearriveerd; Chris.
Meteen alweer die hooghartige kapsones houding door on camera te melden dat zij voor deze man niet haar hoofd zou omdraaien.
pffff. Sommige mensen worden steeds lelijker naarmate je meer en meer met hun innerlijk geconfronteerd wordt.
En al die vooroordelen afkomstig van een vrouw die qua uiterlijk een combinatie is tussen een hamster en een roofvogel. ( ben daar nog niet uit).
Ik weet niet of mij dat alleen is opgevallen maar haar gezicht is niet in proportie.
Waar bij Jacob zijn kin te ver naar voren staat; ( "centenbak") staat bij Debbie de kin te ver naar achteren en is deze niet in lijn met haar gezicht. Verder lijkt haar neus op een snavel en hangt deze in een scherpe bocht naar beneden. Die voortanden maken het af.
Ik denk dat ze blij mag zijn dat er zich voor haar zulke leuke gegadigden hebben aangemeld.
Die nieuwe kandidaat Chris ziet er inderdaad jonger uit maar ik voel een vreemde vibe bij deze man.
Ik weet nog niet wat dat is, maar dat zal zich vanzelf uitwijzen.
Ook denk ik niet dat hij een blijver is: althans Niet bij Debbie!
Ik zie hem eerder bij haar vriendin Nathalie;( die hem wel zag zitten)!
Wellicht een grappige twist voor dit programma waarbij haar vriendin uiteindelijk in het huwelijksbootje stapt met Chris en Debbie het bruidsboeket opvangt.
Pascal heeft weliswaar vlinders, maar dat is zeker niet wederzijds.
Debbie blijft uiteindelijk over met Debbie.
Tofwijf
11-08-2021 om 13:07
Hen74 schreef op 10-08-2021 om 22:16:
[..]
Hmm, ik twijfel daaraan. Vond hem wat jaloersig overkomen met die opmerking over dat bed niet opmaken.
Ik vind het achterlijk dat Debbie dat bed wilde laten opmaken. Ze kan toch zelf iets doen voor haar kandidaten?
Dolfje
11-08-2021 om 13:15
Muzieknootje64 schreef op 11-08-2021 om 13:01:
Die nieuwe kandidaat Chris ziet er inderdaad jonger uit maar ik voel een vreemde vibe bij deze man.
Ik weet nog niet wat dat is, maar dat zal zich vanzelf uitwijzen.
Ook denk ik niet dat hij een blijver is: althans Niet bij Debbie!
Ik zie hem eerder bij haar vriendin Nathalie;( die hem wel zag zitten)!
Dat zei ik ook tegen man!
Tofwijf
11-08-2021 om 13:15
HexOpBezemsteel schreef op 11-08-2021 om 07:49:
eigenlijk vind ik Vicent een beetje slap. Hij komt over als iemand die niet kiest, maar wel klaagt.
Ja dit! En dat hij niet bedenkt dat ze waarschijnlijk kattig doet door de situatie. Ik vind haar ook een beetje suffig hoor, eerlijk gezegd. Ik vind die andere leuker, niet de nieuwste, maar die van de tennis.
Die nieuwste zit in mijn allergie. Maar, het zou kunnen dat ik dat snel heb bij leefcoaches in het algemeen. 😝 Vooral als ze nauwelijks gewerkt hebben of anderzins een gewoon leven geleid hebben.
Muzieknootje64
11-08-2021 om 13:21
Bij Caroline is ook de laatste kandidaat aangekomen; Jeroen.
Jeroen was wel de origineelste met zijn geschenken waarbij hij ook aan Roosje heeft gedacht. Als Caroline de keuze aan Roosje zou laten blijft ze met hem over.
Jeroen zijn gezicht staat zo onnatuurlijk strak dat ik vermoed dat hij toebehoort aan de botox-brigade. ( sommige slaan daar in door).
Mensen die dit al langer gebruiken hebben allemaal een bepaalde ( zelfde) gezichtsuitdrukking en krijgen vreemde plooien naast hun neus en zijkant ogen. De rest van de huid in het gezicht staat zo strak dat er bijna geen emotie mimiek meer te zien is.
Dat gevoel heb ik ook bij Caroline. Het lijkt wel of er bij haar bij een boven-ooglidcorrectie teveel huid is weggesneden dat haar ogen alleen nog maar wijd open gespreid staan. Ze heeft daarom constant een gezichtsuitdrukking alsof ze hoogst verbaasd is.
Dit word nog eens extra versterkt door de dikke zwarte eyeliner.
Ze doet me soms denken aan zo'n erotische opblaaspop.
Ik vind haar wel een aardige en lieve vrouw en gun haar dan ook een oprechte passende levenspartner. Dan verdwijnt dat overdreven gedrag tegenover Roosje vanzelf wel.
Naar mijn mening blijft Eric de meest geschikte kandidaat.
Ben benieuwd of Jeroen het tij nog kan keren.