Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
HexOpBezemsteel
11-08-2021 om 13:21
Muzieknootje64 schreef op 11-08-2021 om 13:01:
Bij Debbie is numero Quattro gearriveerd; Chris.
Meteen alweer die hooghartige kapsones houding door on camera te melden dat zij voor deze man niet haar hoofd zou omdraaien.
pffff. Sommige mensen worden steeds lelijker naarmate je meer en meer met hun innerlijk geconfronteerd wordt.
En al die vooroordelen afkomstig van een vrouw die qua uiterlijk een combinatie is tussen een hamster en een roofvogel. ( ben daar nog niet uit).
Ik weet niet of mij dat alleen is opgevallen maar haar gezicht is niet in proportie.
Waar bij Jacob zijn kin te ver naar voren staat; ( "centenbak") staat bij Debbie de kin te ver naar achteren en is deze niet in lijn met haar gezicht. Verder lijkt haar neus op een snavel en hangt deze in een scherpe bocht naar beneden. Die voortanden maken het af.
Ik denk dat ze blij mag zijn dat er zich voor haar zulke leuke gegadigden hebben aangemeld.
Die nieuwe kandidaat Chris ziet er inderdaad jonger uit maar ik voel een vreemde vibe bij deze man.
Ik weet nog niet wat dat is, maar dat zal zich vanzelf uitwijzen.
Ook denk ik niet dat hij een blijver is: althans Niet bij Debbie!
Ik zie hem eerder bij haar vriendin Nathalie;( die hem wel zag zitten)!
Wellicht een grappige twist voor dit programma waarbij haar vriendin uiteindelijk in het huwelijksbootje stapt met Chris en Debbie het bruidsboeket opvangt.
Pascal heeft weliswaar vlinders, maar dat is zeker niet wederzijds.
Debbie blijft uiteindelijk over met Debbie.
Maar je weet toch niet in welke context ze dat gezegd heeft? Ze hebben een quote uit een gesprek geknipt, en we weten zelfs niet wanneer dat gesprek plaatsvond.
"Dat vind je zeker wel een lekker ding? "
"Mwa, ik zou mijn hoofd er niet voor omdraaien. "
Of "vind je hem knap? "
"Ik vind hem wel leuk om te zien, maar niet echt knap"
"Je zou je hoofd er niet voor omdraaien? "
"Ik zou mijn hoofd er niet voor omdraaien".
Tofwijf
11-08-2021 om 13:33
Muzieknootje64 schreef op 11-08-2021 om 13:01:
Bij Debbie is numero Quattro gearriveerd; Chris.
Meteen alweer die hooghartige kapsones houding door on camera te melden dat zij voor deze man niet haar hoofd zou omdraaien.
pffff. Sommige mensen worden steeds lelijker naarmate je meer en meer met hun innerlijk geconfronteerd wordt.
En al die vooroordelen afkomstig van een vrouw die qua uiterlijk een combinatie is tussen een hamster en een roofvogel. ( ben daar nog niet uit).
Ik weet niet of mij dat alleen is opgevallen maar haar gezicht is niet in proportie.
Waar bij Jacob zijn kin te ver naar voren staat; ( "centenbak") staat bij Debbie de kin te ver naar achteren en is deze niet in lijn met haar gezicht. Verder lijkt haar neus op een snavel en hangt deze in een scherpe bocht naar beneden. Die voortanden maken het af.
Ik denk dat ze blij mag zijn dat er zich voor haar zulke leuke gegadigden hebben aangemeld.
Die nieuwe kandidaat Chris ziet er inderdaad jonger uit maar ik voel een vreemde vibe bij deze man.
Ik weet nog niet wat dat is, maar dat zal zich vanzelf uitwijzen.
Ook denk ik niet dat hij een blijver is: althans Niet bij Debbie!
Ik zie hem eerder bij haar vriendin Nathalie;( die hem wel zag zitten)!
Wellicht een grappige twist voor dit programma waarbij haar vriendin uiteindelijk in het huwelijksbootje stapt met Chris en Debbie het bruidsboeket opvangt.
Pascal heeft weliswaar vlinders, maar dat is zeker niet wederzijds.
Debbie blijft uiteindelijk over met Debbie.
Hhahahahhah! Ja die hamster had ik ook al bedacht maar die roofvogel vind ik ook een hele mooie!
Ik vind Pascal een leuke jongen. Heel gewoon, normaal, zichzelf. Ik snap niet dat Debbie hem niet naar huis stuurt want ik geloof niet dat ze op hem valt. Ik denk dat ze het handig vindt om hem daar te hebben. Die nieuwe ziet er goed uit op zich, maar ik heb het gevoel dat daar iets mee is. De manier waarop hij zich gedraagt is niet passend bij een normale 41 jarige man. Dat klinkt een beetje raar, wat is normaal enz. Maar ik vermoed een contactstoornisje oid.
En die Jeroen vind ik gewoon lelijk. Maar smaken verschillen. Wel slim, een kadootje voor de hond, passend ook nog. Misschien is hij wel heel leuk.
Ik weet niet meer wie het zei, maar wat een bizarre vergelijking met nazi Duitsland. Heel erg ongepast.
Muzieknootje64
11-08-2021 om 13:49
Vincent was mijn favoriete B&B eigenaar qua sympathie maar vind ik steeds minder leuk worden.
Ook hij is veel te snel met zijn oordeel en schreef de nieuwste laatste kandidate Sophie meteen af op basis dat zij oprecht antwoordde op zijn vraag wat zij van hem vond en waarom zij gereageerd heeft.
Dus als je niet meteen in katzwijm valt en hem boven op de troon zet wordt je meteen af geserveerd.
Hij heeft het lang kunnen verdoezelen maar wilt ook constant bevestiging van de dames;( of zij zichzelf bij hem en zijn B&B zien en vist naar de redenen waarom de dames zichzelf hebben opgegeven), MAAR hij deelt andersom nauwelijks iets over zichzelf.
Die vierde dame Sophie heeft wel het mooiste figuur van de dames, maar past qua karakter niet bij de sportieve Vincent. ( te spiritueel en staat niet met beide benen op de grond).
Monique toonde na de komst van Sophie wel ineens haar ware gezicht.
Vanuit pure jaloezie werd ze kattig en als blikken konden doden was Sophie al geëlimineerd.
Geheel onterecht; want Sophie treed de andere dames open en vrolijk tegemoet.
Monique dacht natuurlijk dat haar kostje al gekocht was; maar voor liefde en een levenspartner komt er toch iets meer kijken dan alleen samen goed kunnen klussen en sporten!
En hoe aardig Vincent haar ook vind als persoon; Ik mis de seksuele aantrekkingskracht van zijn kant uit naar haar toe.
Als je iemand echt leuk vind merk je dat toch als vrouw; ( bepaalde blikken/aanrakingen ect.)?
Die chemie zie ik vanuit Vincent naar geen van zijn vrouwen toe.
Maar buiten Monique zie ik ook geen echte gevoelens van de andere dames naar Vincent toe.
Misschien moeten ze Vincent en Debbie eens aan elkaar voorstellen.
Wellicht kunnen ze samen een landelijke B&& Keten vormen van historische B&B's in Italië!
Dat zou grappig zijn!
QuarrelsomeSnail25
11-08-2021 om 13:56
Bijzonder hoe verschillend soms wij als kijker de karakters en gedragingen beschrijven.
Sophia_!
11-08-2021 om 14:01
Je vult wel heel veel (voornamelijk negatief) in op basis van wat fragmenten op tv, vind ik hoor Muzieknootje. Het meeste van de dag zien we niet eens.
Muzieknootje64
11-08-2021 om 14:04
Tofwijf schreef op 11-08-2021 om 13:33:
[..]
Hhahahahhah! Ja die hamster had ik ook al bedacht maar die roofvogel vind ik ook een hele mooie!
Ik vind Pascal een leuke jongen. Heel gewoon, normaal, zichzelf. Ik snap niet dat Debbie hem niet naar huis stuurt want ik geloof niet dat ze op hem valt. Ik denk dat ze het handig vindt om hem daar te hebben. Die nieuwe ziet er goed uit op zich, maar ik heb het gevoel dat daar iets mee is. De manier waarop hij zich gedraagt is niet passend bij een normale 41 jarige man. Dat klinkt een beetje raar, wat is normaal enz. Maar ik vermoed een contactstoornisje oid.
En die Jeroen vind ik gewoon lelijk. Maar smaken verschillen. Wel slim, een kadootje voor de hond, passend ook nog. Misschien is hij wel heel leuk.
Ik weet niet meer wie het zei, maar wat een bizarre vergelijking met nazi Duitsland. Heel erg ongepast.
Helemaal met je eens; Zo'n opmerking; ( vergelijking met nazi-Duitsland) gaat voor mij persoonlijk echt te ver en geeft mij een ongemakkelijk gevoel.
Het is leuk om een beetje de draak te steken met een programma en de kandidaten; maar dat moet wel boven de gordel blijven.
Uiteindelijk hebben alle kandidaten toch de moed en het lef gehad zichzelf voor dit programma op te geven en ons een inkijkje in hun leven te geven en verdiend dat wel respect!!!
Madamecannibale
11-08-2021 om 14:12
Muzieknootje64 schreef op 11-08-2021 om 12:24:
Met veel plezier de aflevering van gisteren weer gekeken;
Jacob: Met volle verbazing kreeg ik de slappe lach van de "belachelijke" situatie.
Het lijkt wel of die man zich steeds meer ontspoord naarmate het programma vordert. Speelt hij nu toneel of heeft de regie dit bedacht om het programma smeuïg te houden? Of misschien hebben die 4 heksen een boze vloek spreuk over hem uitgesproken?
Een ding is zeker: Jacob is nog erger dan een klein kind en verslaafd aan aandacht. Hoe meer ze hem negeren; hoe idioter hij zich gaat gedragen.
De verstoring van de yogales van de dames was wel hilarisch; Zijn kat die vlak daarnaast aan het sproeien ( markeren) was; ( jakkes). Ik denk ook niet dat het erg lekker ruikt in zijn B&B met al die loslopende katten die overal maar hun behoefte doen.
"Botox" Betty die weer moest benadrukken "je zou toch zo'n vent hebben".
Wel komisch te bedenken dat zij zich zelf voor "zo'n Vent" heeft opgegeven!
Hij verteld dat hij nog last heeft van gekneusde ribben maar pakte daarbij zijn schouder vast. ( mijn ribben zitten toch een stuk lager).
Ik kwam helemaal niet meer bij van die close-up beelden van die dames in de "Happy- Baby houding"; ( op de billen met gespreide benen) waarbij je als vrouw toch op zijn onvoordeligst gepresenteerd wordt voor heel Nederland.
Je zag nog net niet de Tena-Lady's in beeld!
Ik weet meteen waarom ik mezelf nooit zou opgeven voor zo'n programma.
De heringerichte kamer vond ik wel prachtig en hebben de dames goed gedaan.
Al met al weer een doldwaze aflevering vanuit Portugal.
Zonder te spoileren, ga je de aflevering van morgen nog leuker vinden 
Beterlaat2021!
11-08-2021 om 14:13
@Muzieknootje :
Vincent en Debbie : geen match. Je kan toch niet mountainbiken met een strakke jurk aan en waar laat je je tas tijdens het fietsen. En een helm op, dat zie ik Debs niet doen hoor....

Sophia_!
11-08-2021 om 14:14
Ik zag een foto van Jacob aan het surfen in de zee. Ook een sportieve man geloof ik.
Madamecannibale
11-08-2021 om 14:24
Sophia_! schreef op 11-08-2021 om 14:14:
Ik zag een foto van Jacob aan het surfen in de zee. Ook een sportieve man geloof ik.
Ook jij zal niet teleurgesteld worden door de aflevering van morgen 😅
Madamecannibale
11-08-2021 om 14:25
Ik vraag me wel af waar sommige b&b eigenaren van rond komen. Ik weet niet of er bewust geen klanten in beeld komen of dat die er gewoon niet zijn. Zoals bij Jacob, het is me onduidelijk hoeveel kamers hij nou echt heeft en waar hij zijn geld mee verdient.
Brabeau
11-08-2021 om 14:45
Muzieknootje64 schreef op 11-08-2021 om 14:04:
[..]
Helemaal met je eens; Zo'n opmerking; ( vergelijking met nazi-Duitsland) gaat voor mij persoonlijk echt te ver en geeft mij een ongemakkelijk gevoel.
Het is leuk om een beetje de draak te steken met een programma en de kandidaten; maar dat moet wel boven de gordel blijven.
Uiteindelijk hebben alle kandidaten toch de moed en het lef gehad zichzelf voor dit programma op te geven en ons een inkijkje in hun leven te geven en verdiend dat wel respect!!!
Ik vind dat hier sowieso heel direct over het uiterlijk van de kandidaten gepraat wordt, zit soms met schuldgevoel te lezen terwijl ik het niet eens zelf geschreven heb 😅
Sophia_!
11-08-2021 om 14:46
Madamecannibale schreef op 11-08-2021 om 14:24:
[..]
Ook jij zal niet teleurgesteld worden door de aflevering van morgen 😅
😂😂 oké, nu word ik nieuwsgierig.
Muzieknootje64
11-08-2021 om 14:48
Sophia_! schreef op 11-08-2021 om 14:01:
Je vult wel heel veel (voornamelijk negatief) in op basis van wat fragmenten op tv, vind ik hoor Muzieknootje. Het meeste van de dag zien we niet eens.
Dank voor je voornamelijk (negatieve) reactie , maar ik deel je mening niet en Ik raad je aan zaken niet zo letterlijk te nemen.
Ik kan alleen maar concluderen dat je over mijn Positieve stukjes heen hebt gelezen. ( ik ben ook vaak wat lang van stof moet ik toegeven).
Maar je kunt als kijker toch alleen een mening geven over gebeurtenissen en interacties tussen B&B houders en deelnemers die je in de afleveringen voorgeschoteld worden??? (Voornamelijk op hoe zij zichzelf allemaal presenteren en op de uitspraken die zij doen).
Ik krijg bijna het gevoel dat jij je persoonlijk voelt aangesproken en misschien wel een persoonlijke verbinding hebt met een van de B&B houders of hun kandidaten. Het zou me niets verbazen.
Zoveel ik al eerder heb geschreven: Zoveel hoofden; Zoveel zinnen en gelukkig zijn we allemaal verschillend!!! ( Dat maakt het leven ook zo leuk en interessant).
Dutchgirly
11-08-2021 om 14:50
Brabeau schreef op 11-08-2021 om 14:45:
[..]
Ik vind dat hier sowieso heel direct over het uiterlijk van de kandidaten gepraat wordt, zit soms met schuldgevoel te lezen terwijl ik het niet eens zelf geschreven heb 😅
Eens, van mij mag het ook wel iets respectvoller. Ik zou dat ook niet leuk vinden als zulke dingen over mij gezegd zouden worden.
En ja, die aflevering van vanvond is denk ik de beste tot nu toe 🤣🤣🤣 #vivaportugal