Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
HexOpBezemsteel
11-08-2021 om 07:49
eigenlijk vind ik Vicent een beetje slap. Hij komt over als iemand die niet kiest, maar wel klaagt.
JackieBrown
11-08-2021 om 08:12
Hen74 schreef op 11-08-2021 om 00:50:
Zie net de Instagram-pagina van Roxanne (Filion). Maar daar zie je opeens een heel andere kant van haar! Ze heeft ook een kookbedrijf of zoiets. Maar ik herkende haar amper op sommige foto's!
Ook even gekeken. Ook haar website, ze organiseert o.a. culinaire reizen. Het ziet er erg profi uit allemaal, prachtige foto’s, echt een mooie website. Zou best zo’n culinair-reis willen meemaken. Wel bijzonder trouwens om een cake te bakken met een kanten bustier maar zonder onderbroek. Of ik moet het niet goed gezien hebben. Al met al zie ik Mitch toch niet echt in dit plaatje passen.
Maar wat je zegt: het geeft een héél ander beeld.
Meesje
11-08-2021 om 08:14
Hen74 schreef op 11-08-2021 om 00:30:
[..]
Oh ja? Krijgt ie korting in de Efteling?
![]()
JackieBrown
11-08-2021 om 08:20
Hen74 schreef op 11-08-2021 om 00:33:
Ik ben nog even over Jacobs fratsen aan het nadenken. En bedenk net dat het zó over de top was, dat het haast wel in scène gezet moet zijn. En dat idee heb ik inmiddels bij een groot deel van het programma. Ik vind het wel leuk om naar te kijken, maar er klopt toch veel niet van, te nep. Het straalt geen 'warmte' uit.
Er zitten daar inclusief crew 7 of 8 mensen die inmiddels tot elkaar veroordeeld zijn
Uit verveling ga je dan maar wat scenario’s bedenken, iets om te ontregelen. Jacob deed het goed hoor, zijn rol als botte kleuter, dit kon niet echt zijn.
Vond hem trouwens in de scène met zijn ex wel “echt” overkomen. Het is niet alleen een clown.
Dutchgirly
11-08-2021 om 08:20
Ik maak me ook zorgen om Vincent en Monique. Ik denk dat hij maar snel terug moet naar 2 dames, want het lukt hem duidelijk niet om de aandacht goed te verdelen. Hij reageerde ook nauwelijks op haar emotie bij de kerk. Die nieuwe dame, ik ben haar naam even kwijt. Vind ik helemaal niet bij hem passen. Hij houdt van sportief en zij is fysiek heel fragiel. En hij heeft iemand nodig die hem helpt structuur aan te brengen in de chaos, en dat zie ik haar ook niet doen. Als zij samen overblijven komt de b&b nooit af 🙈
En inderdaad... die foto van Roxanne die in haar ondergoed een cake bakt. Dat had ik niet achter haar gezocht.
Sophia_!
11-08-2021 om 08:26
Vincent zei dat hij waarschijnlijk zonder iemand overblijft, dus zijn date met Monique zal ook wel niet erg succesvol zijn, ben ik bang.
GroenTuintje
11-08-2021 om 08:45
Hen74 schreef op 11-08-2021 om 00:50:
Zie net de Instagram-pagina van Roxanne (Filion). Maar daar zie je opeens een heel andere kant van haar! Ze heeft ook een kookbedrijf of zoiets. Maar ik herkende haar amper op sommige foto's!
Staat ze daar nou zonder ondergoed
. Ik zie net als Jackie geen onderbroek aan..
Madamecannibale
11-08-2021 om 09:59
GroenTuintje schreef op 11-08-2021 om 08:45:
[..]
Staat ze daar nou zonder ondergoed
. Ik zie net als Jackie geen onderbroek aan..
Ja, dit is wel een erg staged foto. Compleet anders dan ze over komt in het tv programma. Dat gecombineerd met dat ze eerder al meedeed aan een programma (die aflevering is niet meer terug te zien) en de roddels die er eerder al waren dat ze al een vriend heeft (die foto’s zijn ineens verwijderd van haar instagram).
Meesje
11-08-2021 om 10:29
Dutchgirly schreef op 11-08-2021 om 08:20:
Ik maak me ook zorgen om Vincent en Monique. Ik denk dat hij maar snel terug moet naar 2 dames, want het lukt hem duidelijk niet om de aandacht goed te verdelen. Hij reageerde ook nauwelijks op haar emotie bij de kerk. Die nieuwe dame, ik ben haar naam even kwijt. Vind ik helemaal niet bij hem passen. Hij houdt van sportief en zij is fysiek heel fragiel. En hij heeft iemand nodig die hem helpt structuur aan te brengen in de chaos, en dat zie ik haar ook niet doen. Als zij samen overblijven komt de b&b nooit af 🙈
En inderdaad... die foto van Roxanne die in haar ondergoed een cake bakt. Dat had ik niet achter haar gezocht.
Ik ben bang dat hij uiteindelijk zonder iemand overblijft.
Dat nieuwe meisje heeft hij zelf al afgeschreven. In mijn ogen terecht. Zou voor beiden niet gezond zijn. Om wat jij zegt; zij zal weinig kunnen bijdragen aan de droom van Vincent. Maar ik denk dat het haar ook geen goed zal doen. Als je al 3 jaar thuis bent omdat je moet revalideren dan is naar het buitenland verhuizen en een b&b opknappen toch veel te zwaar als eerst volgende stap. Krijg eerst je leven maar weer eens op orde.
Monique en Vincent vond ik leuk. Maar ik begrijp Vincent wel een beetje. Ze wil wel heel erg praktisch bezig zijn. Een planning maken. En daar dan niet van afwijken. Ik denk dat ze daardoor veel gedaan heeft gekregen daar. Maar ze is natuurlijk niet de werkplanner/aannemer. Kan me voorstellen dat dat op den duur gaat botsen. Als Vincent de instelling heeft 'wat vandaag niet komt komt morgen wel' en Monique vervolgens gestrest raakt omdat het in haar hoofd wel vandaag moest. Dan zal één van beiden moeten aanpassen.
Brabeau
11-08-2021 om 10:35
Volgens mij heeft Vincent het gevoel als hij een date heeft met de één dat hij dan diezelfde dag ook met de andere op date moet anders is het niet eerlijk. Jongen, je mag het best over 2 of 3 dagen verdelen.
Beterlaat2021!
11-08-2021 om 10:39
Ik heb zojuist met de ochtendkoffie ook weer gekeken.
Het valt me op dat, als er een gast vertrekt, ook al lijkt dat spontaan, de lege plek snel opgevuld wordt > behalve bij Vincent en Monique.
Echt tijd samen wordt niemand gegund.
Moet altijd een beetje lachen over het kattenluikje waarmee je bij Debbie binnenkomt.
Debbie zei : ik kom nooit op de kamer van mijn gasten, wordt er dan tijdens het verblijf niet schoongemaakt?
Dutchgirly
11-08-2021 om 10:43
Brabeau schreef op 11-08-2021 om 10:35:
Volgens mij heeft Vincent het gevoel als hij een date heeft met de één dat hij dan diezelfde dag ook met de andere op date moet anders is het niet eerlijk. Jongen, je mag het best over 2 of 3 dagen verdelen.
Ik denk om eerlijk te zijn dat hij niet duidelijk communiceert. Volgens mij is het tot een woordenwisseling uitgelopen omdat hij niet duidelijk was over die 1-op-1 tijd. Iemand als Monique heeft daar veel behoefte aan en is niet zo van 'we zien wel'. Zij wil weten waar ze aan toe is. En hij bleef maar vaag over hoe en wat. Dus zij raakte gefrustreerd. Het had inderdaad best verspreid kunnen worden, maar zeg dan gewoon wat je van plan bent. Plus ik denk ook dat ze totaal niet overweg kan met die nieuwe 🙊
Brabeau
11-08-2021 om 10:49
Beterlaat2021! schreef op 11-08-2021 om 10:39:
Ik heb zojuist met de ochtendkoffie ook weer gekeken.
Het valt me op dat, als er een gast vertrekt, ook al lijkt dat spontaan, de lege plek snel opgevuld wordt > behalve bij Vincent en Monique.
Echt tijd samen wordt niemand gegund.
Moet altijd een beetje lachen over het kattenluikje waarmee je bij Debbie binnenkomt.
Debbie zei : ik kom nooit op de kamer van mijn gasten, wordt er dan tijdens het verblijf niet schoongemaakt?
Schoonmaakteam?
Sophia_!
11-08-2021 om 10:58
Brabeau schreef op 11-08-2021 om 10:35:
Nou reageerde Monique wel erg gepikeerd, omdat zij ook niet op dezelfde dag een 1-op-1 date had en die andere twee wel. Zij werd alleen opgedragen om pilav te koken.
Mo is het gewoon zat dat alles zo onduidelijk is denk ik. Vincent zou eens uit moeten spreken dat hij haar het leukste vind en de rest naar huis sturen.
Dutchgirly
11-08-2021 om 10:59
Brabeau schreef op 11-08-2021 om 10:49:
[..]
Schoonmaakteam?
![]()
Haha dat dacht ik ook toen ze dat zei