Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Duurt lang 🙄

Ook al zit ik in een saaie online conferentie dus heb nog wel even

stroop*

(* geen mosterd maar te traag)

Sorry geen liefdesverklaring, geen popcorn. Op een ouder niet te noemen forum vond ik RB echt vreselijk. Hier is het iemand die ik echt fijn en vind om te lezen
!

Sorry geen liefdesverklaring, geen popcorn. Op een ouder niet te noemen forum vond ik RB echt vreselijk. Hier is het iemand die ik echt fijn en vind om te lezen
!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-08-2021 om 00:06

Puglove schreef op 09-08-2021 om 23:44:

Geheel of topic maar mag ik iets tegen Redbulltje zeggen?

Alleen als je iets liefs zegt. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-08-2021 om 00:08

Puglove schreef op 09-08-2021 om 23:57:

!

Haha, ik snap wat je zegt. Soms word je ook door omgeving gevormd. Ik vind RB hier ook een leuke forummer.

Sophia_!

Sophia_!

10-08-2021 om 00:09

Hen74 schreef op 10-08-2021 om 00:08:

[..]

Haha, ik snap wat je zegt. Soms word je ook door omgeving gevormd. Ik vind RB hier ook een leuke forummer.

Ik ook, maar dat vond ik op het oude forum ook al 😁

Puglove schreef op 09-08-2021 om 22:09:

[..]

Ik! Ik vind het heerlijk, ik weet niet waarom. Ik zie in Jan en Bert allebei iets leuks. Het zijn mannen met een schild maar een klein hartje. Van tv dan hè, weet niet of ik het zelf zo leuk gevonden had als iemand zegt "ja ik ga eerst forrnule 1 kijken" Ik vind dat echt tof, maar ik kan dat makkelijk zeggen want ik ben daar niet. Ik ben toch niet de enige die Bert leuk vind??

Ha ha. Nee, je bent vast niet de enige. Gwen en Romana vinden hem sowieso ook leuk. Maar ik zie hem echt als bot, nors en iemand die zich niet open kan stellen, dus het is voor mij zo lastig voor te stellen.

Dank voor de uitleg, leuk om te lezen hoe je toch heel verschillend naar mensen kunt kijken of ze heel anders kunt ervaren.

Goed ik vind alle dames bij Jacob verschrikkelijk

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-08-2021 om 00:09

Meesje schreef op 09-08-2021 om 23:13:

[..]

Op zich wel praktischer dan een klein hondje onder de arm.

Sophia_! schreef op 09-08-2021 om 23:02:

[..]

Nou eh..mijn man is een soort Bert. Als je hem niet kent lijkt hij nors en stug, maar dat is hij dus eigenlijk helemaal niet. Als hij je kent en mag zal hij altijd alles voor je doen. Voor mij de beste man in de wereld

Ik denk dat Bert ook zo is, zijn vrienden praatten heel liefdevol over hem, vond ik.

Mooie uitleg. Ja, nors en stug, zo zie ik hem inderdaad. En niet in staat zichzelf open te stellen. Punt is dat ik dan geen zin heb in zo’n project en om er eerst tijden voor te werken om door dat rare schild heen te komen.

Maar mooi hoe je zo blij bent met je man en liefdevol over hem praat. Ik kan me iets voorstellen bij ‘ruwe bolster, blanke pit’ of ‘klein’ hartje. 

Madamecannibale schreef op 09-08-2021 om 23:03:

[..]

Jan, dat was toch die coke-snuivende, gesteriliseerde (oeps vergeten te zeggen) boer met 4 jonge kinderen?

Gezien leeftijd en type van Bert had ik eigenlijk een andere Jan in mijn hoofd. Jaren geleden deed er ook een oudere Jan mee, dacht ik. Een beetje meer type Bert… 

Maar als het deze Jan is: die vond ik ook vreselijk en ik snap Nienke ook niet zo goed (ga lekker voor een vent zonder kinderen, in plaats van iemand die er al vier heeft en duidelijk aangaf er geen meer te willen). 

Sophia_!

Sophia_!

10-08-2021 om 00:26

Miss-Pippi schreef op 10-08-2021 om 00:14:

[..]

Mooie uitleg. Ja, nors en stug, zo zie ik hem inderdaad. En niet in staat zichzelf open te stellen. Punt is dat ik dan geen zin heb in zo’n project en om er eerst tijden voor te werken om door dat rare schild heen te komen.

Maar mooi hoe je zo blij bent met je man en liefdevol over hem praat. Ik kan me iets voorstellen bij ‘ruwe bolster, blanke pit’ of ‘klein’ hartje.

Ik kende hem al via een vriendengroep voordat we een relatie kregen. Ik kreeg toen ook totaal geen hoogte van hem 😂.  Aan een project was ik ook niet begonnen, maar het initiatief kwam uiteindelijk van hem uit 😊  

Miss-Pippi schreef op 10-08-2021 om 00:19:

[..]

Gezien leeftijd en type van Bert had ik eigenlijk een andere Jan in mijn hoofd. Jaren geleden deed er ook een oudere Jan mee, dacht ik. Een beetje meer type Bert…

Maar als het deze Jan is: die vond ik ook vreselijk en ik snap Nienke ook niet zo goed (ga lekker voor een vent zonder kinderen, in plaats van iemand die er al vier heeft en duidelijk aangaf er geen meer te willen).

Die schapenboer op Texel heette ook Jan toch?

Verder denk ik inderdaad dat Bert als je hem echt goed kent, en hij je leuk vind, best een goede vriend kan zijn.

Sophia_! schreef op 10-08-2021 om 00:26:

[..]

Ik kende hem al via een vriendengroep voordat we een relatie kregen. Ik kreeg toen ook totaal geen hoogte van hem 😂. Aan een project was ik ook niet begonnen, maar het initiatief kwam uiteindelijk van hem uit 😊

Mooi 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.