Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Miss-Pippi
10-08-2021 om 00:34
Madamecannibale schreef op 10-08-2021 om 00:30:
[..]
Die schapenboer op Texel heette ook Jan toch?
Verder denk ik inderdaad dat Bert als je hem echt goed kent, en hij je leuk vind, best een goede vriend kan zijn.
Ik zie nu dat er door de jaren heen meerdere boeren met de naam Jan mee hebben gedaan.
Wie o wie is het???
Ik dacht deze;
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5146326/boer-jan-vond-meer-dan-alleen-liefde-na-bzv
Maar misschien inderdaad coke-snuivende Jan met de 4 kinderen.
Miss-Pippi
10-08-2021 om 00:38
Sophia_! schreef op 10-08-2021 om 00:36:
Coke Jan lijkt toch helemaal niet op Bert?
Daarom dacht ik dus aan de Jan uit mijn link. Die was ouder en ook zo stug en nors….
Maar Jan is een veelvoorkomende boeren-naam 
Sophia_!
10-08-2021 om 00:41
Miss-Pippi schreef op 10-08-2021 om 00:38:
[..]
Daarom dacht ik dus aan de Jan uit mijn link. Die was ouder en ook zo stug en nors….
Maar Jan is een veelvoorkomende boeren-naam
Ja hij zou best kunnen. Dat klopt beter
Muzieknootje64
10-08-2021 om 01:34
safari schreef op 09-08-2021 om 21:04:
wat is het toch een vreselijk stenen terras daar in Oostenrijk.. Roosje heeft nog nooit gras onder haar pootjes gevoeld volgens mij, als ze al mag lopen is t op die harde tegels
Het terras van Caroline is inderdaad erg koud en kil, maar ze gaat wel elke dag met Roosje wandelen. ( zie eerste afleveringen waarin ze de mannen meenam op haar vaste rondje met Roosje).
Muzieknootje64
10-08-2021 om 01:48
Puglove schreef op 10-08-2021 om 00:09:
Goed ik vind alle dames bij Jacob verschrikkelijk
Helemaal met je eens! Maar Jacob zelf is ook niet bepaald het type man waarvoor vrouwen hun hoofd omdraaien. Dat sociaal onhandige gedrag en binnensmondse gemummel over zijn ex en ex schoonmoeder zijn nu niet bepaald zaken waar je als vrouw warm van wordt. De B&B van Jacob is mooi maar mooier zonder Jacob erbij.
Muzieknootje64
10-08-2021 om 01:53
Meesje schreef op 09-08-2021 om 23:13:
[..]
Op zich wel praktischer dan een klein hondje onder de arm.
De een kletst tegen haar hondje en de ander blijkbaar tegen haar handtas. Ik wordt steeds nieuwsgieriger wat ze daar allemaal in meeneemt.
Muzieknootje64
10-08-2021 om 01:55
Hen74 schreef op 09-08-2021 om 21:47:
Mag ik even zeggen dat ik ontzettend blij ben met mijn eigen vriend?
Ik zit zo eens al die mannen/jongens te bekijken en kom tot de constatering dat, ondanks zijn makken en grillen, ik het wel getroffen heb qua matchen en qua persoon.
Waar zo'n programma toch allemaal goed voor is.( lol).
Muzieknootje64
10-08-2021 om 02:40
Miss-Pippi schreef op 10-08-2021 om 00:14:
[..]
Mooie uitleg. Ja, nors en stug, zo zie ik hem inderdaad. En niet in staat zichzelf open te stellen. Punt is dat ik dan geen zin heb in zo’n project en om er eerst tijden voor te werken om door dat rare schild heen te komen.
Maar mooi hoe je zo blij bent met je man en liefdevol over hem praat. Ik kan me iets voorstellen bij ‘ruwe bolster, blanke pit’ of ‘klein’ hartje.
Ja, Ik houd ook van een ruwe bolster/blanke pit maar zie Bert toch als een man met 2 gezichten; ( zoekt hij nu echt een levenspartner of is zijn deelname toch om meer bekendheid voor zijn B&B te krijgen die in de middle of nowhere ligt )?
Alhoewel zijn vrienden positief over hem spraken waren ze toch ook kritisch en vertelde ze over zijn onrealistische eisenlijstje en een in zijn hoofd gevormd beeld: "ideaal-plaatje van hoe zijn toekomstige partner eruit zou moeten zien.
En nu hij intussen al 3 ;( toch leuke verschillende dames) heeft laten lopen; ( op basis van onbelangrijke uiterlijke kleinigheden zonder nog enige moeite te doen die dames als persoon te leren kennen raakt hij ineens in paniek; ( pfff).
Je blijft geen 20! grow-up!
Bert mag qua uiterlijk okay zijn; ( als het je smaak is); maar zijn karakter heeft naar mijn mening nog een grondige APK nodig. Misschien is het slim als hij zichzelf ook nog eens goed en kritisch onder de loep neemt.
Als je al niet van je zelf houd kun je niet verwachten dat een ander dat dan wel gaat doen.
Voorlopig vind ik zijn hond "Soeri" de leukste in zijn B&B. ( wat een leuk beest is dat).
Puglove
10-08-2021 om 07:56
Ik bedoelde inderdaad coke snuivende Jan. Lijkt inderdaad niks op Bert maar wel de gene waar de mensen het minste mee hadden toen. Zo bedoelde ik het. Vind blijkbaar altijd de underdog het leukste
Beterlaat2021!
10-08-2021 om 09:57
@Puglove : als het in het programma niets wordt bij Bert, kun je hem natuurlijk persoonlijk benaderen. Dat lijkt me niet moeilijk. Hij blijkt toch wel emoties te hebben.
Het wordt steeds moeilijker bij en voor Vincent. Spannend.
Debbie : ze houdt er van om samenvattingen te maken. 'Dus jij vindt dat.... zeg maar'. Er is nu een keuken aangelegd in haar woonkamer, die volgens mij geen ramen heeft??
Puglove
10-08-2021 om 10:00
Beterlaat2021! schreef op 10-08-2021 om 09:57:
@Puglove : als het in het programma niets wordt bij Bert, kun je hem natuurlijk persoonlijk benaderen. Dat lijkt me niet moeilijk. Hij blijkt toch wel emoties te hebben.
Ik weet niet of mijn man daar mee akkoord gaat 😂
Beterlaat2021!
10-08-2021 om 10:01
Oh,sorry, ik had de indruk gekregen dat jij zoekende was.... Excuses. 🤭
Promethium
10-08-2021 om 10:15
Het wordt steeds moeilijker bij en voor Vincent. Spannend.
Debbie : ze houdt er van om samenvattingen te maken. 'Dus jij vindt dat.... zeg maar'. Er is nu een keuken aangelegd in haar woonkamer, die volgens mij geen ramen heeft??
Heeft de woonkamer niet ook zo'n balkonnetje? Of is dat haar werkkamer?
VivaLaVida
10-08-2021 om 10:55
Ja en dat is zo bijdehand irritant.