Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chupito schreef op 08-08-2021 om 21:21:

[..]

Haha ik praat ook tegen dieren hoor, maar dan verandert mijn stem niet, dat bedoelde ik eigenlijk. Heb ik ook niet met kinderen, daar praat ik ook gewoon mee. Ik vind Caroline ondanks dat nog steeds leuk, dus maakt niet echt uit

Zij praat ook echt via haar hondje tegen iemand (‘kijk Rrrooooooosje, dat is Nico he!’) en ze praat inderdaad op zo’n infantiel toontje, ook waar andere mensen bij zijn. Als je alleen bent vind ik het nog anders, maar met anderen erbij doe je toch een beetje normaal/volwassen. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

09-08-2021 om 00:45

Miss-Pippi schreef op 09-08-2021 om 00:02:

[..]

Zij praat ook echt via haar hondje tegen iemand (‘kijk Rrrooooooosje, dat is Nico he!’) en ze praat inderdaad op zo’n infantiel toontje, ook waar andere mensen bij zijn. Als je alleen bent vind ik het nog anders, maar met anderen erbij doe je toch een beetje normaal/volwassen.

Dat is een verschil inderdaad: VIA de hond praten. En dat nog op tv...

Miss-Pippi schreef op 08-08-2021 om 23:58:

[..]

Dat stelt ook niet veel voor hoor:

https://www.linkedin.com/in/jeffrey-graef-3b1909155

Een beetje zoals hij praat en doet… alsof hij heel wat is en alles kan.

Waarom hebben ze verzekeringsacceptant in hemelsnaam omschreven als bankier? Dat is toch echt in de verste verte niet hetzelfde. Hij werkt niet eens bij een bank 🤣

Dutchgirly schreef op 09-08-2021 om 08:05:

[..]

Waarom hebben ze verzekeringsacceptant in hemelsnaam omschreven als bankier? Dat is toch echt in de verste verte niet hetzelfde. Hij werkt niet eens bij een bank 🤣

Zo te lezen werkte hij tot juli 2021 bij de Rabobank. Dus tijdens de opnames van het programma werkte hij voor een bank.

Werkt ie dan nu in Roosendaal omdat ie bij Rox woont/wil wonen 

Promethium schreef op 09-08-2021 om 08:10:

[..]

Zo te lezen werkte hij tot juli 2021 bij de Rabobank. Dus tijdens de opnames van het programma werkte hij voor een bank.

Goed gezien ja. Maar nog altijd niet als bankier! Hij was medewerker klantenservice net als Monique. Misschien niet 24/7 maar toch 🤣

Promethium schreef op 09-08-2021 om 08:10:

[..]

Als servicemedewerker of zo. Het is wel ongebruikelijk om dat ‘bankier’ te noemen. Dan zou je nog eerder ‘bankmedewerker’ zeggen. Bankier is sowieso een oud woord, maar werd eerder gebruikt voor ‘hoofd van een bank’, iemand die leiding geeft aan een bank. 

JackieBrown schreef op 08-08-2021 om 18:37:

[..]

Helemaal off topic, maar wat een grappige uitdrukking, een peperkoeken hartje. Ga ik gebruiken als de genegenheid er is.
Verder eens wat betreft Romana. Bert oh Bert toch, het zou af en toe knallen maar zij is de enige die niet afknapt op je horkerigheid. Want ook jij hebt een peperkoeken hartje

Die term gebruiken de duo-presentatrices van de Vlaamse Boer Zoekt Vrouw en ik heb dat overgenomen omdat ik dat superschattig vind klinken. 

Sophia_!

Sophia_!

09-08-2021 om 10:00

Oeloeboeloe schreef op 09-08-2021 om 08:13:

Oeee, dat is het natuurlijk! 😂

Mag toch hopen dat ze een iets meer volwassen man gekozen heeft. 

Oeloeboeloe schreef op 09-08-2021 om 08:13:

Ik vond trouwens dat ze daar extreem heftig op reageerde. Alsof hij meteen bij haar wilde intrekken. Volgens mij was het meer als flirt bedoelt.

Sophia_!

Sophia_!

09-08-2021 om 10:10

Dutchgirly schreef op 09-08-2021 om 10:04:

[..]

Ik vond trouwens dat ze daar extreem heftig op reageerde. Alsof hij meteen bij haar wilde intrekken. Volgens mij was het meer als flirt bedoelt.

Ik zag m echt al met zijn koffer voor haar deur staan, volgens mij meende hij het wel. 

Ze zijn nogal eens slordig met het benoemen van beroepen.  Bij BZV hadden we
Steffi,  die was :  hengstenfokker, het hele seizoen lang.
Dat is geen vak, je bent hengstenhouder, of paardenfokker.
Vond ik ook slordig dus.

Dutchgirly schreef op 09-08-2021 om 08:05:

[..]

Dat is toch de trend de afgelopen jaren? Je CV op linked in zo op-pimpen dat het bijna lijkt alsof iedereen HBO of universitair geschoold is en zogenaamd allemaal de hoogst mogelijke functies bij bedrijven bekleden met een zo'n uitgebreide functiebeschrijving dat het lijkt alsof ze zo'n bedrijf bijna zelf hebben opgericht.

Al me al vaak een hoop gebakken lucht.  

Maar goed; hij werkte blijkbaar wel even bij een bank, maar dan op de back-office op de afdeling verzekeringen waar hij blijkbaar de portefeuille "Bijzonder Beheer" bijstond. Bijzonder beheer houd in het monitoren van klanten die te hoge achterstanden hebben opgelopen op hun lening, krediet of hypotheek waarmee of een regeling is getroffen of de lening in een keer wordt opgeëist en in ergste geval de woning onder je billen verkocht gaat worden. Dit werk op die afdeling heeft hij ook maar 2 maanden gedaan! ( dan ben je net ingewerkt om met de interne systemen van zo'n maatschappij te kunnen werken). Zijn  taak zal het invoeren van dossiers zijn geweest of iets dergelijks. Ze laten zo'n beginner echt niet beslissen over een executieverkoop. Daar gaat een heel team over.  Als je het na 2 maanden al voor gezien houd hebben ze hem blijkbaar niet capabel genoeg bevonden en contract niet verlengd na proeftijd. 

En nu is hij volgens zijn linked in profiel ook weer werkzaam bij een verzekeringsbedrijf en heeft hij heel verstandig nog maar geen functieomschrijving gegeven over zijn werkelijke werkzaamheden.

Dan vind ik het wel weer leuker dat Mitch zo down to earth is en gewoon aangeeft stukadoor te zijn.

ButterCup schreef op 08-08-2021 om 18:45:

Ik vind die Jelmer wel cool, hij doet het gewoon op zijn manier. Laat zich niet pushen door Art en doet wat goed voelt. Tof.

Inderdaad; wat ik ook wel grappig vind is dat hij als enige niet meteen onder de indruk is van Debbie en daadwerkelijk probeert te achterhalen wie zij als persoon is. Hij is het rustige type die al kijkend analyseert. Hij laat zijn beeld niet vertroebelen of zich door haar hooghartige houding imponeren en kijkt verder dan alleen een leuk uitziend buitenkantje. Stille wateren hebben diepe gronden! 

Dat ze van Mitch geen Intramuraal Designer gemaakt hebben...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.